Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Oznaczenia N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie co oznaczają literki oznaczone kolorem czerwonym IH906627A

Opublikowano

Dzisiaj zabrałem się za wykręcenie zaworka N75.

Nie wiem czy wykręciłem ten (znajdował się obok turbiny, bliżej wiatraka).

Myślałem, że jest zabrudzony, ale wygląda w środku jak nowy.

Mechanizm działa ok.

Mam na nim oznaczenia:

PIERBURG GERMANY

APG 12V

7.21903.75 06T255

Dodatkowo mam pytanie, bo dochodzą do niego 3 wężyki, niedaleko jest biały łącznik.

Duże ciśnienie leci tymi wężykami? Bo to łączenie rozczepiłem ręką bez większego użycia siły....

W ogóle dobry zaworek odkręciłem???

Opublikowano

Dodatkowo mam pytanie, bo dochodzą do niego 3 wężyki, niedaleko jest biały łącznik.

Duże ciśnienie leci tymi wężykami? Bo to łączenie rozczepiłem ręką bez większego użycia siły....

W ogóle dobry zaworek odkręciłem???

nie jest duże...tak dobry zawór
Opublikowano

Wihajster dziękuję Ci za szybka odpowiedź, powiedz mi jeszcze czytałem gdzieś, że mogę sprawidzić ten zaworek podłączając go pod 12 V

Obojętnie na który styk dam plus a na który minus?

W ogóle ten zawór w środku wygląda na czysty.

Wszyscy piszą, że czyścić go WD40. Dobry to pomysł?

Jak już rozkręciłem to go przesmaruję i dokładniej poczyszczę.

Nie chcę nic zepsuć...

Opublikowano

Wihajster dziękuję Ci za szybka odpowiedź, powiedz mi jeszcze czytałem gdzieś, że mogę sprawidzić ten zaworek podłączając go pod 12 V

Obojętnie na który styk dam plus a na który minus?

W ogóle ten zawór w środku wygląda na czysty.

Wszyscy piszą, że czyścić go WD40. Dobry to pomysł?

Jak już rozkręciłem to go przesmaruję i dokładniej poczyszczę.

Nie chcę nic zepsuć...

podstawowe pytanie po co to robisz??
Opublikowano

Wihajster pod kompem wyskoczył mi błąd:

00575...

Od czasu do czasu powyżej 3 tysięcy obrotów auto wpada mi w tryb awaryjny. Najczęściej przy 120 km/h. I zaczyna mulić, ledwo jedzie...

Zjadę na pobocze zgaszę silnik jest ok....

Ostatnio zdarza się to coraz częściej dlatego słyszałem, że ten zaworek się pieprzy. Więc go wykręciłem....

Opublikowano

Wihajster pod kompem wyskoczył mi błąd:

00575...

Od czasu do czasu powyżej 3 tysięcy obrotów auto wpada mi w tryb awaryjny. Najczęściej przy 120 km/h. I zaczyna mulić, ledwo jedzie...

Zjadę na pobocze zgaszę silnik jest ok....

Ostatnio zdarza się to coraz częściej dlatego słyszałem, że ten zaworek się pieprzy. Więc go wykręciłem....

na 99% zawór masz ok a wiec zostaw go w spokoju...przede wszystkim zrób logi....stawiam na zapieczone kierownice w turbinie :decayed:
Opublikowano

Też o tym myślałem.

W ogóle to planuję zrobić to raz a porządnie.

1. Wyczyścić zaworek (co własnie dziś planowałem)

2. Wyczyścić turbine

3. Wywalić katalizator i wstawić zamiennik no właśnie może przy okazji pomożesz który??) http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wyciece_katalizatora-t99868.150.html

To co mówisz, że z zaworkiem dać sobie spokój?

Jestem zielony w temacie, od miesiaca mam audi... Jak się robo te logi???

Opublikowano

Kto mi powie jakie powinienem mieć napięcie na kostce od tego zaworka?

Mierzyć względem siebie czy z masą??

Jaką oporność powinien mieć sam zaworek?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...