Skocz do zawartości

AudioBas

Pasjonat
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudioBas

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AudioBas

0

Reputacja

  1. Powracam do tematu. Kogo jeszcze polecicie?
  2. Witam po małej przerwie :) Na dniach będę miał exeo 2.0 120 KM i powracam do grupy :)
  3. A oprócz wyglądu daje ona coś jeszcze? Bo mi też się rozpadła i śmigam bez
  4. Na dniach wypalam to laserem i szukam rurki 50 mm Całość do spawania i będzie GIT
  5. Czyli grubość blachy 10 mm Średnica rurki zew 50 mm, a jakiej grubości ściankę ma mieć rurka?
  6. Nie mogę dostać nigdzie na forum tanio tej flanszy do AFN'a pod kolektor od AWX (Sharana). Dlatego będę palił to laserowo + wstawiał rurkę i spawał całość. Pytania techniczne: - z jakiej blachy wypalać tą flansze? Ile mm? - jakiej średnicy zastosować rurkę? - jakiej długości ma być ta rura?
  7. Masakra ile felga + gwint dają zmiany wyglądu... Co tam za gwint wpakowałeś?
  8. Wygląda na to, że po przekręceniu kluczyka tracisz zasilanie na dwóch przewodach.
  9. Lepszy od oryginału na pewno będzie. Ale najlepiej zrobić to porządnie i wpakować tam 165 mm na dystansie z MDFu oraz wytłumić drzwi. Niestety w naszym modelu jest tam trochę zabawy.
  10. Na przyszłość: http://www.audiobas.pl/opis_kostki_iso.html Jeżeli chcemy, aby radio włączało się niezależnie od pozycji kluczyka, przewód czerwony razem z przewodem żółtym podłączamy pod stałe napięcie +12V. W przeciwnym wypadku, mianowicie jeżeli chcemy, aby radio włączało się po przekręceniu kluczyka to przewód żółty podpinamy pod stałe +12V, a czerwony pod +12V, które pojawia się po przekręceniu kluczyka.
  11. Hej! Mam w mojej A4 do wymiany turbinę. Pomyślałem, że przy okazji ogarnę całość i zrobię: - Wstawię kolektor ssący od AWX lub AUY, dzięki temu pozbędę się EGR - rozumiem, że muszę dorobić flanszę łączącą IC? - Zamiast regenerować turbinę AFN, planuję założyć turbo od AWX - i tu pojawia się pytanie. Czy kolektor wydechowy również mam szukać od AWX czy podejdzie mi ten oryginalny z AFN'a? Z tego co widziałem będę musiał również tutaj pomodzić z redukcją, bo AWX ma inne wejście? Proszę o informacje, szukając dawcy chciałbym wszystko ogarnąć za jednym razem. W zamian obiecuję obszerną fotorelację
  12. Żyje! Pierwsze co wysłałem Ci PW o numer telefonu Audika nadal mam i się wreszcie chcę za niego zabrać, bo szkoda mi go sprzedawać za grosze Odezwij się: 691 265 492 umówimy się na logi Ale to dopiero jak zrobię przeguby, tarcze oraz klocki Póżniej mycie silnika i szukanie nieszczelności, zaślepianie EGR, kolektor z AWX, turbo AWX, wymiana wężyków podciśninia i lista jest długa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...