Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o ocene logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

64847110.th.png 31256514.th.png 54672665.th.png

(kliknij by powiekszyc)

Prosze o analize. Czy sa w tych logach prawidlowe wartosci? Audik ciezko odpala gdy mu przymrozi... Logi robione na odlaczonym czujniku temperatury cieczy (pozniej go podlaczylem i jednak odpalil normalnie)

Opublikowano

Zrob log000 w basic settings.

Opublikowano

Po pierwsze.... zamiesc logi jak przystalo na to forum statyczne i dynamiczne - po prostu komplet

Po drugie - zaplon mozna by troche opoznic.

Po trzecie - moim zdaniem w tym aucie juz ktos grzebal w sterowniku.

Reasumujac - wyreguluj zaplon i zapraszam z kompletem logów.

Opublikowano

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 007) (robiony z rana przed pierwszym odpaleniem)

Log (4 - 011)

Log (5 - 000)

Log (6 - 013)

Tylko statyczne, dynamiczne raczej nie maja wplywu rozruch auta.

Sam jedynie widze, ze BTDC ma u mnie wartosc 8.0, a powinno miec warto 2 do -3.

Ale co to jest BTDC? Za co odpowiada?

Poza tym prosze o kompletna analize.

Opublikowano

1. odrobine za duża dawka, masz <3 w logu 001, proponuje ok 4 -da sie to zmienic vagiem

2. czy temp w logu 001 dochodzi do 90C? bo widze mniej niz 80-czyli termostat do wymiany

3. Jeśli chodzo o kąt wyprzedzenia początku wtrysku, to brakuje najważniejszego loga :000 basic settings!!! To on określa dokładne ustawienia wyprzedzenia kąta wtrysku. Z loga 004 widać że jest znacznie za wczesny, ale dokładnie powiem Ci jak zrobisz loga 000 basic settings. BTDC oznacza 'przed górnym martwym położeniem tłoka', ATDC oznaczy: 'za górnym martwym położeniem tłoka'.

Opublikowano

@bigu888

A.D. 1 - Ponizej 3 to jest za duza czy za mala??

A.D. 2 - temp dochodzi do 90C, akurat po 20 minutowej przejazdzce nagrzal sie tylko do 77C, a na blacie bylo 80, wiec myslalem, ze jest dobrze, ale niestety mnie oklamal ;) Jak skonczylem logowac to temp juz byla 90C.

A.D3

Jest taki log pod pozycja 5 tutaj link:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A kwestia jest tego typu, ze:

Jeszcze wczoraj wartosc BTDC byla idealna (w normie znaczy sie blisko 0).

Niestety, zanim zaczalem logowac przestawilem kat wtrysku, poniewaz, wczesniej gdy go ustawialem (ponad miesiac temu), sprawdzalem wartosci w Measuring Blocks, a dzisiaj zanim zaczalem logi sprawdzilem w Basic Setting i w BS wartosc wynosila 19-24, a w MS 49-54. Postanowilem to poprawic i teraz w BS jest wartosc 49-54, ale za to zmienila sie wartosc BTDC. Ot, taka historia... :facepalm:

Opublikowano

ad 1 - wartość ma być ok 4. To dłuższe tłumaczenie,ale im mniejsza liczba tym większa dawka. Prawidłowo ta wartość nie może byc poniżej 3, ale okolice 4 będzie idealnie

ad 2 no jesli jest 90 i nie spada to ok

ad 3 jesli to 000bs to kąt jest ok!wartosc ma byc w okolicach 50 oczywiscie przy nagrzanym w pelni silniku

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

a jesli chodzi o log004 mb to kolumna 3 i 4 powinny sie pokrywac mniej wiecej co do wartosci

Opublikowano

ad1 - jutro postaram sie poprawic.

a co z BTDC z grupy 004? Jak to poprawic?

Opublikowano

Ustaw wszystko i zobaczymy jak wtedy bedzie.najwazniejsze 000bs i 000mb na rozgrzanym zrób a potem 001mb. Ten 004 tez mozna poprawic vagiem w adaptacjach.

Opublikowano

Nic tam nie grzeb w adaptacjach.... to dynamiczny kąt wtrysku i jest zalezny od ECU.

Skoro statyczny kąt jest OK to zrob tak:

1.Nagrzej porzadnie auto

2.Zaloguj 007 stat

3. Zaloguj 004 stat

4. Zaloguj 004 dynamiczną

5. Zaloguj 007 stat - tak drugi raz

z wynikami zapraszam na forum

Opublikowano
Ustaw wszystko i zobaczymy jak wtedy bedzie.najwazniejsze 000bs i 000mb na rozgrzanym zrób a potem 001mb. Ten 004 tez mozna poprawic vagiem w adaptacjach.

Adaptacji grupy 004 narazie nie rusz .

Dlaczego się tak kolega upiera na ta dawkę 4,0mg?

i dlaczego poniżej 3,0 mg jest źle ?

można dać nawet poniżej 2,0mg i jak silnik będzie normalnie schodził z obrotów , i nie będzie szarpał to też nie będzie źle .

Ale im niższa wartość to samochód lepiej zapala -i lepiej się zbiera.

Opublikowano

Narazie chodzi mi to by, audik odpalal od strzala, albo chociaz po kilku kreceniach walem, a nie jak dotychczas po 3 probach krecenia kluczykiem (jedna proba 15-20 sekund).

Dzisiaj z rana w sumie odpalil po kilku kreceniach walem, ale chodzil glosno i sam zgasl po 10-15 sekundach. Co dziwne wczoraj jak go zostawialem na fisie bylo 50km do przejechania, dzisiaj juz bylo 0km, wyslalem poki co ojca po karnister ropy...

---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:16 ----------

Krecilem, az odpalil i nie gasl ;) Zalalem troche denaturu (mala ilosc) i zalalem dodatkowo Verve z orlenu, moze cos pomoze...

Sa logi:

Log (0 - 004) Basic Settings

Log (1 - 004) Measuring Blocks (log dynamiczny, w BS sie nie da zrobic dynamicznego, niestety z racji pogody i zasniezenia jezdni ujmowalem gaz poniewaz kola boksowaly, a nie mam w poblizu dobrej nawierzchni w tej chwili - lepszego loga dynamicznego nie zrobie)

Log (2 - 007,007) - Log nalozony na poprzedni log (po wejsciu w link trzeba zjechac na dol, tam jest dzisiejszy log)

Log (3 - 007) - Po probie dynamicznej

---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ----------

Co do BTDC to w BS i w MS sie roznia (w MS jest taka jak trzeba, w BS taka jak widac w logach :()

Opublikowano

Jeśli chodzi o logi:

1. To nie jest basic settings tylko log statyczny.w log004 bs jest wykonywany test n108 czyli zaworka regulującego kąt wyprzedzenia wtrysku (LATE - EARLY).

2. :)No ten log to się nie przyda ;)

3. i 4. - wszystko ok

Wrzuć kolego log000bs i log001 mb - oba na silniku o temp min 80C. I radzę Ci:ustaw sobie tę dawkę na 4.

Słuchaj, a Tobie nie wycieka nigdzie paliwo czasem? Np z filtra?

Opublikowano

z pompy cieknie (tzn ponizej nastawnika jest wilgotne od ropy, jak przejade palcem to czuc ze to ropa...), a filtr sam wymienialem i przyznam, ze od tej pory zauwazylem pogorszenie z rozruchem... ale kupilem obejmy na weze i nie wszystko wyglada na szczelne.

Opublikowano

Jeśli paliwo wycieka z pompy, to jak samochód stoi kilka godzin paliwo z niej wycieka, no i potem zanim na nowo pompa wypełni się paliwem musisz chwile pokręcić. Ewentualnie zapali od razu na resztce paliwa z przewodów idących z pompy do wtrysków,no a potem gaśnie bo zaciąga powietrze z pustej pompy. Pokręcisz chwile, pompa wypełni się paliwem i zapali.

Opublikowano

Auto od dwoch dni odpala idealnie :o Mam nadzieje, ze tak mu juz zostanie ;)

Problemem chyba jednak byl kat wtrysku. Zle go ustawialem (patrzylem w Measuring Block, przy ustawianiu, a trzeba bylo patrzec w Basic Setting) :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...