MAGIC87 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 ostatnio siedziałem w leonie II i pasacie B5 Fl i w tych autach słychac pompke w baku po przekreceniu stacyjki. U mnie w audi tego dzieku nie ma. czy to normalne czy moze cos z nia nie tak? druga sprawa ze auto niby nie ma pełnej mocy na tych gratach które mam w podpisie. w zimie auto ciezko zapala. Czy to moze wina pompki? moze nie podaje paliwa na Vacum
kuba84 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Normalny objaw w PD to taki, że pompa w baku się załącza po przekręceniu stacyjki w momencie rozruchu przestaje pracować i po odpaleniu pracuje non stop. Pompa daje wg różnych źródeł ciśnienie 02.-05bara. Generalnie AWX pojedzie bez pompy w zbiorniku, ale może brakować mu paliwa przy bucie. Tak czy inaczej zainteresowałbym się tym tematem.
egon@ Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Jak to zapali i pojedzie bez podania paliwa na pompki? : Eusathink: to po co ona jest się pytam?
MAGIC87 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 własnie dlatego pytam, bo cos jej za bardzo nie słychac. byc moze jest to walnieta... moje auto ma MAX moc przy 3000 obrotów... i dalej nic nie rosnie. i włansie mysle ze moze ta pompka w baku nie ogarnia i nie daje odpowiedniej ilosci paliwa a wiadomo ze w górnej czesci obrotów potrzeba wiecej paliwa
Pikuś Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Normalny objaw w PD to taki' date=' że pompa w baku się załącza po przekręceniu stacyjki w momencie rozruchu przestaje pracować i po odpaleniu pracuje non stop. Pompa daje wg różnych źródeł ciśnienie 02.-05bara.Generalnie AWX pojedzie bez pompy w zbiorniku, ale może brakować mu paliwa przy bucie. Tak czy inaczej zainteresowałbym się tym tematem. [/quote'] Chyba coś bzdury piszesz. Jeśli nie będzie działała to nawet nie odpali, albo odpali i zaraz zgaśnie. Często można to zauważyć w przypadku zalania wodą przekaźnika od tej pompy. A za moc i ciśnienie paliwa jest odpowiedzialna mechaniczna pompa przy silniku VACUM.
krzysztofquattro Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 W przypadku TDSa jest właśnie tak jak pisze kolega tyle , że znaczenie ma ilość paliwa w baku. Od połowy w górę można jeździć bez tej pompki (wtryskowa jest w stanie sama zaciągnąć) schody zaczynają się od połowy w dół , od 20 litrów praktycznie nie sposób odpalić auto. Możliwe że w TDI jest podobnie.
vauxhall95 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 AWX bez pompki nie odpali.Nie bedzie chodził nie ma opcji
kuba84 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ? A4 AJM też pojedzie bez pompki z zbiorniku - testowane na swapie z AFN na AJM/AWX no ale widocznie u mnie była jakaś anomalia. Choć fabrycznie A4 AJM wychodzi z pompka w zbiorniku. Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie, podczas jazdy emeryckiej auto zachowywało się normalnie, palił na dotyk.
Pikuś Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Widocznie AJM ma inne rozwiązanie. AWX, AVB, AVF nie będą jeździły.
MAGIC87 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie, no własnie , jakby ta teoria sie sprawdziła byłbym happy
bobikos Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 w A4, jak wyłączysz radio i climatronic słabo ale powinna być słyszalna pompka. Ściągnij siedzisko kanapy tylnej, wtedy powinieneś usłyszeć lepiej czy chodzi. Sprawdź też pompkę podając jej 12V, sprawdź też czy komputer a potem przekaźnik podaje na nią napięcie. W sumie prosta sprawa, nie ma co więcej pisać.
vauxhall95 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ? A4 AJM też pojedzie bez pompki z zbiorniku - testowane na swapie z AFN na AJM/AWX no ale widocznie u mnie była jakaś anomalia. Choć fabrycznie A4 AJM wychodzi z pompka w zbiorniku. Jedynym minusem był brak paliwa przy bucie, podczas jazdy emeryckiej auto zachowywało się normalnie, palił na dotyk. Odpali pochodzi pare sekund wypali paliwo ze zbiornika A wersja bez pompki ma bezposrednio smok i ciagnie.A jak pompke odlaczysz to jak przez nia paliwo przeleci?
YOGI3000 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Jak sie przekręci klucz to ją słychać przek ok 1-2s a poźniej cisza. Włóż głowe do bagażnika a niech ktoś przekręci kluczyk nie odpalając, napewno usłyszysz.
MAGIC87 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2012 No własnie sprawdzałem kiedys i nie było za bardzo jej słychac. w passacie B5 Fl słychac ta pompke w kabinie i to mnie własnie zdziwiło
djzak Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 a w 2.5 tdi ake tez powinno byc slychac pompke jak sie klucz przekreca???????
seba1-2 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 seba ja bym zrobił tak weź sobie z filtra ściąg zawleczkę od zaworku jednokierunkowego, podnieś go do góry i przekręć stacyjkę powinno się wylewać paliwo jak tak jest pompka działa, druga sprawa komp wyłapuje błędy przekaźnika pompki, to jeśli nie ma możliwe że coś przy smoku w pompie się porobiło co do znawców czy odpali czy nie u mnie na początku po swapie na AVF nie miałem tej pompy i chodził i zapalał tylko z mocą był problem po zejściu paliwa poniżej połowy dudi też tak miał a jak mi się zjarał przekaźnik od pompy po jej założeniu też odpalał, tylko błędy maiłem na vagu
MAGIC87 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 co do znawców czy odpali czy nie u mnie na początku po swapie na AVF nie miałem tej pompy i chodził i zapalał tylko z mocą był problem po zejściu paliwa poniżej połowy dudi też tak miał No to powiem Ci jeszcze taka fajna sprawe ze u mnie auto nie widzi nigdy wiecej paliwa niz za 100:decayed: w ciagu ponad 3 lat 2 razy widział do pełna, jak kupiłem go w NL i jak jechałem nad morze. chyba zatankuje do pełna i zrobie logi i pomiar k-powerem
seba1-2 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 zobacz sobie na ten filtr paliwa tak jak ci napisałem i będziesz mniej więcej wiedział, bo po zapłonie powinno tam walić ropą
MAGIC87 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 dzwoniłem do nadwornego mego mechanika i sprawdzał to i wali paliwem... ale zaleje do pełna i zobaczymy co pokaze.
Pikuś Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Odpali i będzie chodzi. Pompa vacu spokojnie pociągnie paliwo ze zbiornika. Wobec tego dlaczego Passat AJM nie ma takiej pompki a jeździ, też silnik na PD ? Etka mówi że passat posiada taką pompkę, więc co to za passat? a jak mi się zjarał przekaźnik od pompy po jej założeniu też odpalał, tylko błędy maiłem na vagu Co to za błąd, bo z tego co wiem vag nie wywali błędu nie działającej pompki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się