Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Rozrząd przeskoczył. Naprawa, wymiana? Co robić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kilka dni temu okazjonalnie w Niemczech kupiłem Audi A4 właśnie z silnikiem 2,5 TDI AKN. Jak się dowiedziałem od Niemca rozrząd pękł auto nie odpala on nie wie co jest i sprzedaje. Jak się okazało po zdjęciu osłon rozrząd nie pękł. Pękł pasek wielorowkowy. Przyczyna? Prawdopodobnie zatarła się rolka prowadząco napinająca, kolejna ma już rozwalone łożyzsko(strasznie szumi), no i jeszcze ta rolka z amortyzatorem jest całkowicie luźna na mocowaniu. Rozkręcając głębiej okazało się że resztki paska nawinęły się na koło zębate wału. Tak więc kilka moich pytań:

1. Czy jest możliwość że głowica i zawory nie są uszkodzone?

2. Czy ustawiając rozrząd na znaki( jakieś kreski niebieskie i czerwone) i próbując odpalić mogę coś więcej uszkodzić czy jej już nic nie zaszkodzi?

3. Orientuje się ktoś jakie to są koszty naprawy? Miał ktoś podobnie?

Opublikowano

kolego poslkadaj rozrzad na znakach i na blokadach a nie na jakies kreski niebieskie czarwone. MOze sie okazac ze po poskladaniu rozrzadu odpali normalnie i nic mu nie bedzie.

Opublikowano

Tak jak kolega pisał- składaj tak jak powinno być i odpalaj. Jak będzie ok, to się ciesz. Jak nie- zrzucaj głowice i będziesz widział co i jak.

Jeśli była kolizja to pytanie na ile mocna- czy tylko głowica/głowice do wymiany/roboty czy tłok, czy coś więcej.

Kosz zrobienia jednej głowicy w V6 to około 1000 PLN.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...