piszczu Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam. Kilka dni temu okazjonalnie w Niemczech kupiłem Audi A4 właśnie z silnikiem 2,5 TDI AKN. Jak się dowiedziałem od Niemca rozrząd pękł auto nie odpala on nie wie co jest i sprzedaje. Jak się okazało po zdjęciu osłon rozrząd nie pękł. Pękł pasek wielorowkowy. Przyczyna? Prawdopodobnie zatarła się rolka prowadząco napinająca, kolejna ma już rozwalone łożyzsko(strasznie szumi), no i jeszcze ta rolka z amortyzatorem jest całkowicie luźna na mocowaniu. Rozkręcając głębiej okazało się że resztki paska nawinęły się na koło zębate wału. Tak więc kilka moich pytań: 1. Czy jest możliwość że głowica i zawory nie są uszkodzone? 2. Czy ustawiając rozrząd na znaki( jakieś kreski niebieskie i czerwone) i próbując odpalić mogę coś więcej uszkodzić czy jej już nic nie zaszkodzi? 3. Orientuje się ktoś jakie to są koszty naprawy? Miał ktoś podobnie?
Mauros88 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 kolego poslkadaj rozrzad na znakach i na blokadach a nie na jakies kreski niebieskie czarwone. MOze sie okazac ze po poskladaniu rozrzadu odpali normalnie i nic mu nie bedzie.
melman_zyrafa Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Tak jak kolega pisał- składaj tak jak powinno być i odpalaj. Jak będzie ok, to się ciesz. Jak nie- zrzucaj głowice i będziesz widział co i jak. Jeśli była kolizja to pytanie na ile mocna- czy tylko głowica/głowice do wymiany/roboty czy tłok, czy coś więcej. Kosz zrobienia jednej głowicy w V6 to około 1000 PLN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się