Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Samochod stracil moc, nie kreci sie powyzej 3000 obr/min


dawid88góri

Rekomendowane odpowiedzi

nie dawno włozylem po remoncie silnik do mojej a4 2.5tdi, tydzien było ok lecz ostanio silnik mi osłab, nie mam tej mocy co miał i nie ma jej tez ciegle tak samo słabej czasem jest mół ze ma chyba z 50kM a czasem nawet chodzi prawie jak normalnie, lubi tez blokowac obroty ze kreci do 3tys i dalej nic, czy to moze byc przepływomierz? i jesli EGR chce go zatkac robilem to w kazdym moim samochodzie, a czy w tej v6 tez jest to zalecane ?:P

Nazywaj tematy poprawnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, jak nie ma mocy to przeplywka :D

Po co zaslepiac EGR? Silnik dusi sie wlasnymi spalinami, a jesli masz dzieki temu troche wiecej mocy to pewnie nawet tego nie czujesz...

Na czym polegal remont tego silnika?

No i bez logow to nikt Ci niczego nie powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglodało to tak musialem uszczelic silnik co miska ta dolnia ciekła jak go otworzytlem zobaczylem ze dysza co cisnie olej pod tłok jest urwana,(wiem ze linik był kiedys przez kogos robiony) wienc muslalem go wyciagnac, dysze załątwialem 4 tygodnie, wymieniłem napewki było juz podtarte,wał naszczescie był ok, złozylem dół rokopalem razzad wymienilem pompe wody, termostat,to był ostatnio remont, ale przedtembyły wymienione 2 głowice na całkiem nowe przez poprzedniego własiciela serwis za to go skasował pare tys zł. no ale po ostatnim remoncie co ja robilem byłó wszystko ok ale po krótkim czase jak go rano pale czuje ze on nie ma siły, i jestr zmiena raz wieszka raz miejsza nie raz blokuje obroty tak do 3tys i koniec, ale ani razu nie ma pełnej mocy, dzis sie dowiedzialem ze moze to byc ta przepływka albo ten czujnik podcisnieniowy co sie obok niej znajduje, ale czy moze to byc to, oba sa dos kosztowne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzebales przy rozrzadzie? Jak bardzo?

Na zimnym silniku krecisz go do tych 3000?

Martw sie zeby to byla tylko przeplywka jesli ona jest dla Ciebie droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak jak bardzo jak wałki sa nowe i paski wymiana rorzzad jest dobrze z złozony, jestem pewny

Jak bardzo "rozebrales go"? Miales blokady odpowiednie? Wszystko jest OK ustawione? Masz 200% pewnosc?

Bo wielu mechanikow z tym sobie nie radzi.

Walki masz z ASO, czy zamienniki/regenerowane z allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten topik to jakas totalna masakra...

EOT

Zycie :)

Często tak jest, że forum jest ostatnią deską ratunku... Zawsze chcemy dobrze :tongue4:

dawid88góri

Jak dasz rade, ale to najlepsza rada w tym przypadku, to zrób logi VAGiem i odczytaj błedy ze sterownika silnika. Od tego trzeba zacząć żeby zlokalizować przyczynę takiej pracy silnika, a VAG prawdę Ci powie :cool1: . Jeśli nie chcesz wydać więcej niż poprzedni właściciel, to zacznij od tego. Bez logów, to każda rada jest jak wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...