Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z obrotami w AAH


grzechog83

Rekomendowane odpowiedzi

witam; co może powodowac nagły wzrost obrotów silnika w 2.8 aah,gdy temperatura spada od-8 -20 celcjusza na dworze, a silnik ma gdzieś wtedy około 60-70c.gdy nagrzeje sie już do 90 stopni to wtedy jest ok. miał ktos może podobny problem?

---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

na kts 340 czysto zero byków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma że jak jest zimno to ci się ssanie włączy nawet przez chwilkę jak silnik zacznie stygnąć to i tak się włączy, nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O aż tyle to naprawdę coś nie halo :) a może właśnie przepustnica się zacina przeczyść ją może pomoże bo jak nie ma błędów VAG to coś mechanicznego się dzieje :) Zobacz może jeszcze bloki pomiarowe ale raczej i tu będzie wszystko dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam swoje pytanie w tym temacie żeby nie zakładać nowego bo problem dotyczy takiego silnika. Może autor wątku się odezwie. Chodzi cewkę a konkretnie wiązki przewodów, które z niej wychodzą. Jedna biegnie do modułu wzmocnienia zapłonu koło filtra powietrza a druga wiązka? Gdzie powinna być podpięta? Przewód czerwony i brązowy. Auto odpala i jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...