michalb1987 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam wszystkich dzisiaj jadąc moim bolidem odczułem bardzo dziwne i przerażające mnie szarpanie samochodem jakby koła nie miały przyczepniości ale kontrolka esp się nie świeci, przy małych obrotak jest ok jak dodam gazu do oporu obojętnie na którym biegu w miejscu w którym włącza się turbina czyli od jakichś 1600 obr. zaczyna dość mocno szarpać i rwać samochodem przy 2000 obr. jest tragedia pózniej troche lepiej ale to nie znika do końca. Jakiś czas temu miałem takie jakby szarponęcie przy koło 2000 obr ale było chwilowe i małe teraz nie wiem co się mogło stać staram się stosować do dekalogu diesla. Moje pytanie czy ktośmiał może takie objawy albo co można zrobić żeby jakoś to zdjagnozować. Wiem że to troche wróżenie z fusów ale nie za bardzo umiem robić logi i narazie chciałbym poprostu od czegoś zacząć Z góry dzięki za odpowiedzi.
piotrsob1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Takie objawy daje niepewny kontakt w obwodzie cewki sterującej któregoś z pompowtrysków, przy dużym natężeniu przerw powinien się zapalić check. Sprawdź błędy w sterowniku silnika.
michalb1987 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Narazie nic sie nie zapala. Kurcze mialem na wolnych obrotach takie jakby leciutkie szarpanie i byl pomysl na to ze moga uszczelniacze na pompkach byc kiepskie ale tak juz bylo dosc dlugo i nagle by tak sie spiepszylo? A nie wyglada to na nieszczelnosc w dolocie np. ? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Pan Waldek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Takie objawy też daje umierający pompo wtrysk lub pompa tandemowa....
michalb1987 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bylem jakis miesiac temu na diagnozie wszystko bylo ok tylko nie bylo jeszcze wtedy takiego rwania i wyszlo ze pompki mam ok. Wyszlo ze mam jakis niewielki przedmuch w dolocie ale wydaje mi sie ze to zlokalizowalem i usunolem chodzilo o ta rure za turbina. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Pan Waldek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Mi jeden wtrysk padł właściwie z dnia na dzień. Nieszczelność w dolocie to świst, dużo dymu za samochodem i brak mocy. Vag - logi i dowiesz się co jest nie tak
michalb1987 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Czyli dolot moge sobie odpuscic. A pompke wymieniales jedna czy wszystki? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Pan Waldek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Jedną. Najpierw VAG potem pomyślimy
michalb1987 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Pan Waldek widzę że jesteś z stolicy jak umiesz ogarniać te logi to byśmy się jakoś złapali, ja kabel mam i kompa ale nie wiem za bardzojak logować? mógłbym do ciebie podjechać.
Pretor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Takie objawy może także dawać kończący się dwumas.
michalb1987 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 a da rade to jakoś sprawdzić oczywiście nie wymieniając najpierw dwumasa?
Pretor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jeśli masz drgania na wolnych obrotach, jakieś metaliczne stuki przy odpalaniu lub gaszeniu silnika, drgania/szarpanie przy przyśpieszaniu z ostatniego biegu z niskich obrotów, szarpanie przy ruszaniu w korku to bardzo prawdopodobne że to właśnie wina dwumasu. Oczywiście wszystkie te objawy mogą mieć inną przyczynę ale jeśli będziesz miał ich kilka jednocześnie to raczej dwumas. Nie śpiesz się jednak z jego wymianą zanim nie posprawdzasz innych opcji bo tanie to nie jest.
adrian998998 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jak chcesz możemy się ustawić i Ci zdiagnozuje co i jak. Pozdro
michalb1987 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 wydaje mi się że to jednak nie jest dwumas bo przy wolnym dodawaniu gazu jakoś idzie do 1600 ogr. jest ok tu bardziej chodzi o mieszanke paliwa i powietrza przynajmniej tak mi się wydaje, gdzieś wyczytałem że ktoś miał takie objawy w pasacie i okazało się że EGR padł zaślepie go dziś jak będę jechał do pracy. Spróbuje przed robota jeszcze podłączyć kompa i zobacze jak to wygląda na postoju. Adrian 998998a gdzie ci pasuje i kiedy bo ja dzisiaj niestety do 22 w pracykibluje ?
Pan Waldek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Obejrzyj grupę 13 i 23 na wolnych obrotach.
michalb1987 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Kurcze jak ty pisałeś tego posta to ja siedziałem w samochodzi i robiłem logi:) wrzucam foty i pare bloków które mi nie pasowało dodam że silnik był zimy. <br /><br /> <br /><br /> ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- Otoz jechalem teraz to pracy jakies 20 km i mam nowe spostrzezenia mianowicie przy spokojnym dodawaniu gazu rwanie sie nie pohawialo albo bylo znikome ale jak wcisnolem troche mocniej to odrazu szarpie i tak jest przy kazdym biegu moze mniej jest na 1 i 2 . Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
patryk10015 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 logi się kolego robi na rozgrzanym silniku
michalb1987 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 tak też myślałem ale niestety nie miałem czasu czekać aż się nagrzeje jak wrócę dzisiaj z pracy to podepne jeszcze raz i zrobie na rozgrzanym. ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2012 at 16:28 ---------- koledzy już nie wiem co się dzieje z tym moim samochodem ostatnio zaślepiłem EGR na jeden dzien niestety za dużo to nie pomogło więc znowu zrobiłem wszystko po staremu i dzisiaj wsiadam do samochodu okazuje się że szarpanie zniknęło, ale pojaiwł się inny problem strasznie wolno nagrzewa sie samochód a jak już się nagrzeje to 1min postoi i spada temeratura jestem załamany bo termostat wymieniałem jakieś 2 tygodnie temu oczywiście ori! Sorki że nie zrobiłem logów ale mam taki super komputer że nie daje rady się wyrobićdopuki nie padnie bateria Czy ktoś może pomóc albo spotkać się i zrobić logi?
Yaqb Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Sprawdz z rana czujnik cieczy G62 i porownaj z odczytem w zegarach.
adrian998998 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Masz mój numer tel wiec zadzwon jutro to sie zgadamy co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się