bania Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Postanowiłem zmienić przy okazji grubszej roboty alternator kupiłem używkę w dobrym stanie ale innego producenta i z inną wtyczką da się coś wykombinować żeby to działało ? bosch miał tylko połączenie plusa -ładowanie i kabelek kontrolny a ten ma ładowanie i 2 pinową wtyczkę ?
Kraker Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Witam. Ja mam Valeo 90A i mam przewód do ładowania i przewód do kontroli. Pewnie masz alternator od Diesla, a w nich są pobierane sygnały potrzebne do pomiaru obrotów silnika (o ile się nie mylę).
bania Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- Ktoś wie jak to podłączyć w sumie opcje są dwie ale nie wiem czy to w ogóle będzie działać ? Może ktoś zna konkret odpowiedź czy i jak to podłączyć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się