Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Valtek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Krótko...

Wtryski zaczynają nieźle "grać" jak to norma przewiduje. Wymiana listwy to pestka.

Czy po wymianie samej listwy wtrysków VALTEK 30, konieczna jest jeszcze wizyta u gazownika na komputerze lub dokonywanie jakichś innych ustawień?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

Po wymianie dobrze by było żebyś pojechał do gazownika na ewentualną regulację. Koszt podłączenia pod komputer to groszowe sprawy ale będziesz spokojny :)

Opublikowano

Po wymianie wtryskiwaczy koniecznie jedz na regulacje .Zmienilem valteki na polskie barakudy[w subaru 125ps] spalanie spadlo i wzrosla dynamika w dolnym zakresie obrotów ,a valteki mialem jeszcze dobre

Opublikowano

Po wymianie wtryskiwaczy robi się kalibracje i zbiera na nowo mapy na benzynie i gazie

Opublikowano

Na czym polega ta kalibracja? Pytam, bo wywalam starego VALTEKA 30 i wstawiam nowy identyczny a jego sprzedawca informuje, że jest fabrycznie skalibrowany.

Opublikowano

A le to nie chodzi o wtryski mechanicznie kalibracje tylko w programie np w stagu . Dysze przełóż z tych starych do nowych .

Opublikowano

Czyli jednak wizyta u gazownika jest nieunikniona. Co do dysz, to właśnie stare przekładam.

Dzięki za podpowiedzi.

Opublikowano

tylko po co wymieniac ? przeciez valteka mozna zregenerowac. taniej wyjdzie niz kupno nowej i kalibracja.

Opublikowano

Tyle tylko że po regeneracji, należy Valteki skalibrować najpierw "mechanicznie", a później dodatkowo w programie.

Domyśłam się, że nikt nie ma zegara do kalibracji, więc prościej jednak będzie zmienić listwę na nową, a później tylko ustawić (skalibrować) komputer LPG.

Warto jednak zastanowić się, czy nie lepiej zainwestować w lepszą listwę:

- po taniości RegFast

- lub lepiej Hana lub Baracuda.

Ale decyzja należy do właścicela :wink:

Opublikowano

szwarcu1 - to dopiero wyjaśnienie tematu! Szkoda tylko, że się pospieszyłem, bo nowy Valtek już jest pod klapą. No nic- trudno... Na komputer podjadę do końca tygodnia na bank. Po wymianie czuję różnicę pracy silnika i mocy między benzyną a gazem. Wcześniej tego nie było- kręcił jak pszczółeczka tu i tu. Teraz oprócz nierównej pracy na LPG, przerywa delikatnie na wysokich obrotach. O tym, że spalanie gazu może się teraz kształtować na niespotykanych dotąd poziomach już nawet nie wspomnę...

Opublikowano

Podjedź, niech Ci to dobrze wyregulują (tylko nie sama autokalibracja na postoju, a cały test drogowy i zbieranie mapek). Jak gazownik jest ogarnięty, to pewnie i tak sprawdzi kalibrację mechanicznie, a dopiero później ustawi sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...