Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi Dynamiczne Duze spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim audi a4 b5 99r 1,8 benzyna. Auto ostatnimi czasy bardzo dużo pali już nawet nie wspominam o mieście ale w trasie nie mogę zejść poniżej 10 litrów. Mam wycięty katalizator wymienioną sonde lambde termostat jest dobry bo silnik bardzo szybko sie nagrzewa. Poniżej zamieściłem kilka błędów które wykazało przed robieniem logów co one oznaczają ? Proszę o pomoc i przeanalizowanie błędów i logów statycznych.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 906 018 Q

Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 01 0001

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 00123

2 Faults Found:

17924-Zawór N156 wielogardzielowego przełączania

kolektora ssącego, przerwa.

- sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza.

- wymienić filtr powietrza.

17545 P1137 4489 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

zrób logi dynamiczne .

Opublikowano

Jutro chce zrobić logi dynamiczne. Wystarczy bloków 2 7 13 ??

Jeszcze co do tego błedu: 17924-Zawór N156 wielogardzielowego przełączania

kolektora ssącego, przerwa.

- sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza.

- wymienić filtr powietrza.

To wyczytałem ze to ten czujnik co jest odpowiedzialny za otwieranie klap zawirowań w kolektorze ssącym. I kiedyś jak patrzyłem to ta wajche dopiero się ruszała tak od około 4 tys obrotów a dzisiaj patrzyłem to niecałe 2 i ona już się ruszała ale tylko przy gwałtownym wciśnięciu pedału do podłogi. Bo gdy powoli wciskałem to nawet jak kręciłem silnik do 4 tys to stała w miejscu. Czy ktoś wie jak to powinno działać ??

---------- Post dopisany 21-12-2012 at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2012 at 23:21 ----------

A wiec zrobiłem logi dynamiczne bloków 1 , 2 , 3 Może ktoś zobaczyć co w nich widać ??

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

masz uszkodzony termostat i przepływka na wolnych obrotach za wyza odczyt a pod obciazeniem widzi za mało .

Opublikowano

To ze termostat to mnie trochce zaskoczyłeś :) bo nie mam ogólnie z temperatura bo auto się szybko nagrzewa i trzyma temperaturę na wskaźniku :) no ale skoro tak mówisz :)

Opublikowano

wskaznik pokazuje 90 st jak w rzeczywistosci temperatura jest w zakresie 75-105 st .

Opublikowano

A orientujesz sie kolego ile taki termostat kosztuje i czy samemu wymienie w silniku ARG ?? O przeplywce nawet nie mowie bo pewnie pelo kasy heh

Opublikowano

termostat kosztuje ok 40-50 pln i jesli masz minimum zdolnosci manualnyh to wymienisz .

Opublikowano

no właśnie i tu mam dylemat czy kopic termostat wahlera czy jakiś zwykły tańszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...