imbusek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam mam problem z moim audi a4 b5 99r 1,8 benzyna. Auto ostatnimi czasy bardzo dużo pali już nawet nie wspominam o mieście ale w trasie nie mogę zejść poniżej 10 litrów. Mam wycięty katalizator wymienioną sonde lambde termostat jest dobry bo silnik bardzo szybko sie nagrzewa. Poniżej zamieściłem kilka błędów które wykazało przed robieniem logów co one oznaczają ? Proszę o pomoc i przeanalizowanie błędów i logów statycznych. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 906 018 Q Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 01 0001 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 00123 2 Faults Found: 17924-Zawór N156 wielogardzielowego przełączania kolektora ssącego, przerwa. - sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza. - wymienić filtr powietrza. 17545 P1137 4489 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
imbusek Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Jutro chce zrobić logi dynamiczne. Wystarczy bloków 2 7 13 ?? Jeszcze co do tego błedu: 17924-Zawór N156 wielogardzielowego przełączania kolektora ssącego, przerwa. - sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza. - wymienić filtr powietrza. To wyczytałem ze to ten czujnik co jest odpowiedzialny za otwieranie klap zawirowań w kolektorze ssącym. I kiedyś jak patrzyłem to ta wajche dopiero się ruszała tak od około 4 tys obrotów a dzisiaj patrzyłem to niecałe 2 i ona już się ruszała ale tylko przy gwałtownym wciśnięciu pedału do podłogi. Bo gdy powoli wciskałem to nawet jak kręciłem silnik do 4 tys to stała w miejscu. Czy ktoś wie jak to powinno działać ?? ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2012 at 23:21 ---------- A wiec zrobiłem logi dynamiczne bloków 1 , 2 , 3 Może ktoś zobaczyć co w nich widać ?? Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 masz uszkodzony termostat i przepływka na wolnych obrotach za wyza odczyt a pod obciazeniem widzi za mało .
imbusek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 To ze termostat to mnie trochce zaskoczyłeś bo nie mam ogólnie z temperatura bo auto się szybko nagrzewa i trzyma temperaturę na wskaźniku no ale skoro tak mówisz
german81 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 wskaznik pokazuje 90 st jak w rzeczywistosci temperatura jest w zakresie 75-105 st .
imbusek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 A orientujesz sie kolego ile taki termostat kosztuje i czy samemu wymienie w silniku ARG ?? O przeplywce nawet nie mowie bo pewnie pelo kasy heh
german81 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 termostat kosztuje ok 40-50 pln i jesli masz minimum zdolnosci manualnyh to wymienisz .
imbusek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 no właśnie i tu mam dylemat czy kopic termostat wahlera czy jakiś zwykły tańszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się