Matysss 0 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam mam pewnien problem mam audi a4 b5 1.8 125km benzyna i mam taki problem że tamtej zimy miałem wyciek oleistej substancji gdzieś jak by z silnika lub skrzyni gdy zrobiło sie ciepło wycieków było brak ale zawiozłem auto do mechanika , mechanik nic nie zauważył przy okazji nie dawno robiłem sprzęgło , i teraz kolejna zima i wyciek znów się pojawił mały co to może być bo jest to dosyć dziwne.. że tylko jak jest zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 A ubywa ci jakiś płynów czy oleju czy czegoś jeszcze ?? Jak nie to może z skrzyni olej leci ale to by głośno pracowała, A może poprostu śniegu ci złapał rozpuścił się i wydaje się że jest jakaś plama Bo jak by ci olej ze skrzyni leciał by wyła skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 taka czerwona maź to była? nie wiem czy to nie "odpad" z płynu od wspomagania, u wielu aut tak się dzieje ale sam nie wiem co to tak naprawde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 no czerwonawa troche taka ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- a ze skrzyni na bank nie bo dopiero była robiona a w tamtym roku jak nie była robiona to to samo było wiec nie skrzynia ---------- Post dopisany 23-12-2012 at 06:26 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2012 at 22:12 ---------- no rzeczywiście od tamtej zimy minimalnie mi ubyło płynu wspomagania mam pytanie jaki tam płyn dolać jest jakiś uniwersalny którego można mieszać czy musze wymienić na nowy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Były stosowane w audi : zielony - olej mineralny , czerwony - syntetyk. Nie chciałbym nakłamać ale chyba gdzieś po 2000 r. w audi jest czerwony syntetyk w układzie wspomagania. Na zbiorniczku powinno być oznaczenie jaki ma być oryginalnie. Chyba powinieneś mieć zielony - mineral i nie lej nic innego bo uszczelnienia całkiem szlak trafi , a do tego pompę i przekładnie. Jak olej dawno nie wymieniany to z tego zielonego mógł się zrobić szary . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaccov6 1 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 kupuj ori w ASo koszt cena przyzwoita z tego co pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 cos ok 50 zł płaciłem za litr ori płynu do wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 oki to dzięki a to normalne że w zimie mam wyciek jego ?? bo podobno jakiś odpad się wytarza i ciśnienie troszke wywala jak by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 oki to dzięki a to normalne że w zimie mam wyciek jego ?? bo podobno jakiś odpad się wytarza i ciśnienie troszke wywala jak by wycieki to nie jest normalne zjawisko. Z powodu mrozu płyn zgęstniał i ciśnienie wzrosło , gdzieś na pewno opaski puściły. Popatrz czy przewody przy zbiorniczku nie pocą się , później przy pompie i na koniec ewentualne przecieki przy chłodnicy płynu wspomagania , jest ona przykręcona za zderzakiem przed chłodnicą klimy , a węże gumowe nachodzą na nią z dołu , więc jeśli masz osłonę silnika to musisz zdjąć . U mnie właśnie na chłodnicy płynu delikatnie się pociły , efekt był taki że wspomaganie się zapowietrzało , po dłuższym postoju jak ruszałem kierownicą to pompa buczała , no i wspomaganie było słabsze. ps. we wspomaganiu jak pisalem powinien być zielony płyn . W skrzyni syntetyk czerwony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 okej dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek1209 0 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 oki to dzięki a to normalne że w zimie mam wyciek jego ?? bo podobno jakiś odpad się wytarza i ciśnienie troszke wywala jak by wycieki to nie jest normalne zjawisko. U mnie właśnie na chłodnicy płynu delikatnie się pociły , efekt był taki że wspomaganie się zapowietrzało , po dłuższym postoju jak ruszałem kierownicą to pompa buczała , no i wspomaganie było słabsze. U mnie też cieknie z tego połączenia przy chłodnicy. Czy to jest tak, że ten płyn powstrzymują tylko oryginalne obejmy zaciskowe? Ja mam założoną taką na śrubokręt i niestety cały czas się poci. Ile się nie dokręci to i tak leci. Jakiś sposób na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się