Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrugajace Świece


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy mam pytanie odnosnie jak wyjade z garazu zimnym autem konkretnie a4 B8 przy 2tys/obr zaczynaja mi mrugac swiece zarowe jak odpuszcze gaz to przestaja i tak caly czas. Co to moze Znaczyc??

Opublikowano

aha czyli mowisz jakis blad pokaze napewno? myslalem ze to moze jakis system zeby nie zylowac zimnego silnika...

Opublikowano

Dawaj numer błedu a wszystko bedzie wiadomo :wink:

Opublikowano

no tylko ze nieposiadam jeszcze vaga...;/

---------- Post dopisany 06-01-2013 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2012 at 18:18 ----------

podpiolem dzis kompa i wyszlo mi tak4986 swieca zarowa cylindra 3(Q12) P0673 00<047> i sieca cylindra 2. to moim zdaniem nic powaznego chyba?

ale niepokoi mnie nastepny bład: 4096-Z1;czujnik położ.wałka.rozrz(G40)/czujnik.położ.wałka.korb(G28) p001600<104> niepraw.przyporządkow. Sporadyczny-potwierdzony-testowany os skasowania kodow.

no i o co to chodzi??

Opublikowano

świece wymień - najlepiej 4 a nie te co wyskoczyły, skasuj błędy i zobacz czy pojawi się znowu ten sporadyczny - ja bym tak zrobił

Opublikowano

swiece wiem ze najlepiej wszystkie... bledy kasowalem juz dwa razy nadal te same

Opublikowano

Cos sie dzieje dziwnego z silnikiem? NIe rowno chodzi, dlawi sie, lub zle odpala? Blad wskazuje o nie prawidlowej synchronizacji walu korbowego z walkiem rozrzadu. Czyli przestawiony rozrzad, sprawdz w wartosciach mierzonych jaki masz synchronizacje, w starszym modelu to byl kanal 3 lub 4 i ostatnia wartosc. Ma byc najepiej na 0,0.

Ja bym z tym jechal gdzies niech to ktos zobaczy bo szkoda jakby rzeczywiscie cos sie mialo rozleciec...

Opublikowano

kolego a moglbys mi krok po kroku napisac jak to sprawdzic kompem?? jestem zielony w tym temacie narazie;/??

Cos sie dzieje dziwnego z silnikiem? NIe rowno chodzi, dlawi sie, lub zle odpala? Blad wskazuje o nie prawidlowej synchronizacji walu korbowego z walkiem rozrzadu. Czyli przestawiony rozrzad, sprawdz w wartosciach mierzonych jaki masz synchronizacje, w starszym modelu to byl kanal 3 lub 4 i ostatnia wartosc. Ma byc najepiej na 0,0.

Ja bym z tym jechal gdzies niech to ktos zobaczy bo szkoda jakby rzeczywiscie cos sie mialo rozleciec...

---------- Post dopisany at 16:40 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ----------

i co jesli wartosc bedzie inna nie wolno jezdzic?

Opublikowano

Jesli masz vag-a: Wchodzisz w sterownik silnika, (Engine Control Module 01) nastepnie na chodzacym silniku wchodzis w (Mess.Blocks 08) wpisujesz kanal 3 lub 4 i ostatnia wartosc, (bedzie np 0,5 KW albo -0,5 Kw) Ma byc zblizona do zera. Jesli jest dalej niz 3 lub -3 to juz cos jest zle ustawione.

Ale naprawde radzilbym Ci zeby ktos kumaty to zobaczyl bo tu chodzi o rozrzad, a wiadomo ze jak to Ci sie posypie to koszta beda duze.

Opublikowano

W B8 w sterowniku silnika nie ma aktywnego (Mess.Blocks 08) :wink: wchodzi sie w Indet. rozsze. 1A

Opublikowano

no bede musial to sprawdzic ale silnik chorzi rowno nic nie stuka;) ani nic... robiony byl rozrzad i mozliwe jest ze uwalony czujnik albo cos innego?

---------- Post dopisany 08-01-2013 at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 21:18 ----------

kolego ale w 1A nie ma zadnych takich wartosci???? i co teraz?

W B8 w sterowniku silnika nie ma aktywnego (Mess.Blocks 08) :wink: wchodzi sie w Indet. rozsze. 1A
Opublikowano

a tak btw jest jakies zabezpieczenie na glowice jezeli sorry jebnie rozrzad ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...