lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Witam. Mam problem z pompąwtryskową w silniku 1z. Problem polega na tym, iż auto zatankowane do pełna,wszystko ok, ale za każdym kolejnym wypalonym litrem z baku do pompy w przewodzie zasilającym zaczyna docirac coraz więcej powietrza, aż do memetu gdy w baku jest ok 20L ON, wtedy podczas rozruchu w przewodzie zasilającym jest samo powietrze i momentami ON. Pompa moim zdaniem ewidętnie się zapowietrza, przez to,że ma słaby "ciąg" z baku. sprawdziłem/wymieniłem. Pływak, wszystkie przewody paliwowe, filtr paliwa, zaworek zwrotny, obojmy zasikowe. Czy ktoś miał podobną usterkę, zaraz po świętach chce dać pompe do regeneracji, myślicie, że ide dobrym tropem ??
bula87 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 wcześniej też się takie coś pojawiało? dziś też czytałem wątek o AHU a może to jest spowodowane przez niskie temperatury?
lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 temperatura nie ma znaczenia,latem tez tak było
lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 w zbiorniku nie ma pompki. Na próbe wymieniłem cały pływak z sitkiem i ssakiem i nic to nie dało tak samo. Cały układ od baku do pompy szczelny. Z pompy też nic nie cieknie
trepek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Jakiego typu masz filtr paliwa? I proste pytanie - jesteś na 100% pewien, że nie masz zamienionej kolejności przewodów paliwowych tak, że dałbyś sobie za to rękę uciąć? Zastanów się dobrze, bo do końca życia może Ci żona piwo otwierać Tak na poważnie, jedna osoba niech dmuchnie w przewód zasilania a Ty patrz w baku, z którego bąbelki idą. Miałem to samo przy drugim swapie, zamieniłem kolejność przewodów. 3 dni się męczyłem zanim przyszedł ojciec i nie dmuchnął mi w przewód "zasilania", który okazał się powrotem. P.S. Gdyby pompa miała słaby ciąg to jakim cudem, przed pompą, byłoby już powietrze? Bardziej na powrocie.
lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Jakiego typu masz filtr paliwa?I proste pytanie - jesteś na 100% pewien, że nie masz zamienionej kolejności przewodów paliwowych tak, że dałbyś sobie za to rękę uciąć? Zastanów się dobrze, bo do końca życia może Ci żona piwo otwierać Tak na poważnie, jedna osoba niech dmuchnie w przewód zasilania a Ty patrz w baku, z którego bąbelki idą. Miałem to samo przy drugim swapie, zamieniłem kolejność przewodów. 3 dni się męczyłem zanim przyszedł ojciec i nie dmuchnął mi w przewód "zasilania", który okazał się powrotem. P.S. Gdyby pompa miała słaby ciąg to jakim cudem, przed pompą, byłoby już powietrze? Bardziej na powrocie. Dzięki wielkie za tą podpowiedź, jutro postaram się sprawdzić przewody, może to będzie strzał w dziesiątkę
trepek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Najpewniej to będzie przyczyną bo przewód zasilający zbiera paliwo z dna baku a powrót umiejscowiony jest gdzieś na 1/3 wysokości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się