Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pompa wtryskowa słabo zaciąga paliwo,zapowietrza się


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z pompąwtryskową w silniku 1z.

Problem polega na tym, iż auto zatankowane do pełna,wszystko ok, ale za każdym kolejnym wypalonym litrem z baku do pompy w przewodzie zasilającym zaczyna docirac coraz więcej powietrza, aż do memetu gdy w baku jest ok 20L ON, wtedy podczas rozruchu w przewodzie zasilającym jest samo powietrze i momentami ON.

Pompa moim zdaniem ewidętnie się zapowietrza, przez to,że ma słaby "ciąg" z baku.

sprawdziłem/wymieniłem.

Pływak, wszystkie przewody paliwowe, filtr paliwa, zaworek zwrotny, obojmy zasikowe.

Czy ktoś miał podobną usterkę, zaraz po świętach chce dać pompe do regeneracji, myślicie, że ide dobrym tropem ??

Opublikowano

wcześniej też się takie coś pojawiało? dziś też czytałem wątek o AHU a może to jest spowodowane przez niskie temperatury?

Opublikowano

temperatura nie ma znaczenia,latem tez tak było

Opublikowano

w zbiorniku nie ma pompki.

Na próbe wymieniłem cały pływak z sitkiem i ssakiem i nic to nie dało tak samo. Cały układ od baku do pompy szczelny. Z pompy też nic nie cieknie

Opublikowano

Jakiego typu masz filtr paliwa?

I proste pytanie - jesteś na 100% pewien, że nie masz zamienionej kolejności przewodów paliwowych tak, że dałbyś sobie za to rękę uciąć? Zastanów się dobrze, bo do końca życia może Ci żona piwo otwierać :decayed:

Tak na poważnie, jedna osoba niech dmuchnie w przewód zasilania a Ty patrz w baku, z którego bąbelki idą. Miałem to samo przy drugim swapie, zamieniłem kolejność przewodów. 3 dni się męczyłem zanim przyszedł ojciec i nie dmuchnął mi w przewód "zasilania", który okazał się powrotem.

P.S.

Gdyby pompa miała słaby ciąg to jakim cudem, przed pompą, byłoby już powietrze? Bardziej na powrocie.

Opublikowano
Jakiego typu masz filtr paliwa?

I proste pytanie - jesteś na 100% pewien, że nie masz zamienionej kolejności przewodów paliwowych tak, że dałbyś sobie za to rękę uciąć? Zastanów się dobrze, bo do końca życia może Ci żona piwo otwierać :decayed:

Tak na poważnie, jedna osoba niech dmuchnie w przewód zasilania a Ty patrz w baku, z którego bąbelki idą. Miałem to samo przy drugim swapie, zamieniłem kolejność przewodów. 3 dni się męczyłem zanim przyszedł ojciec i nie dmuchnął mi w przewód "zasilania", który okazał się powrotem.

P.S.

Gdyby pompa miała słaby ciąg to jakim cudem, przed pompą, byłoby już powietrze? Bardziej na powrocie.

Dzięki wielkie za tą podpowiedź, jutro postaram się sprawdzić przewody, może to będzie strzał w dziesiątkę:wink:

Opublikowano

Najpewniej to będzie przyczyną bo przewód zasilający zbiera paliwo z dna baku a powrót umiejscowiony jest gdzieś na 1/3 wysokości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...