Gość Szubek-line Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witam, dziś w końcu wymieniłem dwumasa ze sprzęgłem, większośc moich niedomagań auta ustąpiła, ale niestety jeden problem pozostał a manowicie jak auto się dogrzje i na postoju dodamy gazu, podczas schodzenia z obrotów występuje takie charakterystyczne bujnięcie jakby silnikiem, czuć to zdecydowanie pod "pupą" na siedzeniu. Czasami też na postoju auto pracując na luzie np. na światłach tak dziwnie zakuleje czyli szrpnie silnikiem i przenosi to się na budę, czy miał ktoś podobny objaw w swoim autku, prosze i info??? ps. na vagu brak jakichkolwiek błędów, nowy dwumas miodzio.
Gość Trzeniu Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 poduchy mogą tak dawać na postoju? na jałowym szarpie witaj w klubie wałki sprawdzałeś?
Gość Szubek-line Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 poduchy sprawdzone - ok, korekcja chyba tak to się nazywa na jałowym lewa 0.0 - prawa 0.8, podczas ruszania czasami szarpało ale po wymianie sprzęgła i dwumasa jest ok no i nie ma tych wkurzających drgań na postoju, to nie mogą być poduszki, to jest taki efekt jakby coś przeskoczyło i walnęło silnikiem przy tym nie ma żadnych efektów dzwiękowych, dla mnei jako laika to jest to porównywalne jakby w silniku iskrowym nagle zabrakło iskry na świecy takie zakulenie silnika, raczej na obrotach tego nie widać bo trwa to dosłownie ułamek sekundy ale walnie tak że całę autko bujnie:( ...aby uzyskac ten efekt na postoju ale zdecydowanie mniejszy - wystarczy gwałtownie dodać gaz tak do 2 tyś i puścić podczas spadku obrotów juz na samym końcu występuje takie delikatne bujnięcie silnika przenoszące się na budę czyli takie jakby zakulenie... macie jakieś pomysły na diognozę
Flyer Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ja tam bym sie wybral do porzadnych fachowcow, wirtualnie nikt Ci diagnozy nie postawi, w poblizu masz Diagtronika w Jankach i Rogala na Okeciu, w Lodzi podobno nie ma nikogo sensownego od 2.5TDI. Ew. mozesz zapytac mozgow na AKP
Gość Trzeniu Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ja tam bym sie wybral do porzadnych fachowcow, wirtualnie nikt Ci diagnozy nie postawi, w poblizu masz Diagtronika w Jankach i Rogala na Okeciu, w Lodzi podobno nie ma nikogo sensownego od 2.5TDI. Ew. mozesz zapytac mozgow na AKP zabrzmiało jak karków
Gość Szubek-line Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 jest ktos w okolicach Łodzi kto może zrobić takie logi ??? ok znam ich chyba nie będę miął wyjścia tylko bujnę się do wawy, dwumasa wymieniałem u Sztupecki serwis, poszło sprawnie, jestem jeszcze tam umówiony z elektronikiem na diagnozę zobaczmy co powiedzą...
Flyer Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Napisz na AKP do usera meszrum, moze pomoze, w ktorys weekend.
marewel Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wymieniles to lozysko waleczkowe co znajduje sie w srodku walu korbowego?
Gość Szubek-line Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 nic mi o tym nie wiadomo, prosiłem o wymiane wszytkiego co jest niezbędne po zdjęciu skrzyni, został wymieniny dwumas łozysko oporowe i sprzęgło, ogólnie było tam bardzo ładnie brak wycieków czysto.
Gość Trzeniu Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 wałki , pompa , wtryski sprawdzone? nie odpisałeś...
Flyer Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 nic mi o tym nie wiadomo, prosiłem o wymiane wszytkiego co jest niezbędne po zdjęciu skrzyni, został wymieniny dwumas łozysko oporowe i sprzęgło, ogólnie było tam bardzo ładnie brak wycieków czysto. To nie sa silniki, ktore przeciekaja
Gość Szubek-line Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 wałki nie sprawdzane, wtryski tylko vag na postoju chyba grupa 013, pompa nie sprawdzana, masz jakieś pomysły na sprawdzeni tych rzeczy poza wyciągnięciem i testowaniem na odpowiednim urządzeniu???? jest sporo pracy i kosztów aby sprawdzać profesjonalnie i w ciemno wyciągac te wszytkie rzeczy, pompa jakieś 5- 6 stówek na urządzeniu diagnostycznym, wtryski pewnie podobnie, wałki trzeba zdjąc pokrywy , nowe uszczeli itp. ...zacznę od porządnego logowania autka...
Musashi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 przyjrzalbym sie logom, to wyglada mnie to raczej na kwestie sterowania silnikiem, to bujniecie to wyglada na jakis problem z dawka paliwa kat lub wielkosc, sprawdz szczelnosc podcisnienia,
pre_pl Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 sądzę, że to jest to samo co opisane w tym temacie : http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_trzesie_na_jalowym-t31302.0.html wtryski, pompa, powietrze w układzie - na to stawiam (na trzecią i pierwszą pozycję z naciskiem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się