airot 0 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Cześć! Wczoraj wracałem sobie z warszawy i stojąc w korku nagle pojawiła mi się na wyświetlaczu taka ikonka jakby rury wydechowej, pisnęło i za kilka sekund coś mocno strzeliło z rury wydechowej. Przedzwoniłem do serwisu audi z pytaniem o co chodzi, miły Pan poinformował mnie, że to pewnie DPF się zapchał i po prostu wypluł co nieco z siebie i, że powinienem na innej stacji benzynowej tankować (tankowałem na ORLEN do tej pory). Ropy miałem jeszcze na jakieś 150km jazdy.. Pytanie.. czy miał racje? Zaraz po tym zalałem w BP wedle rad znajomego i jak na razie nic nie strzela. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airot 0 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Mniej więcej.. wydawało mi się, że to moje miało taki walec z dziurkami zakończony rurą wydechową. :-) Ale to widziałem przez niespełna 3-4 sekundy.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 18:25 _________________________________________________Jeszcze później zauważyłem, że przy zapalaniu (już po zatankowaniu) nieco mi czarnym dymkiem dmuchnęło. (wcześniej zapalał bez żadnej barwy..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Pewnie miał racje ,tak sie właśnie DPF czyści , miałeś zatankowaną verve czy eco klekota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airot 0 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 normalną... nic jakiegoś specjalnego. koniec końców na BP zaraz podjechaliśmy i zatankowaliśmy tej lepszej ropy. Zobaczymy jak będzie z nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 na BP nie spodziewałbym sie lepszej gnojówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airot 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 kurde.. 3 tankowania później - to samo. Coś chyba jest nie tak. Tankowałem BP Ultimate. Może kurde filtr jest zapchany całkowicie? Do przeglądu mi 4k km zostały (miesiąc) czekać czy jechać od razu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Dajesz mu w pipe czy latasz raczej jak emeryt ? W vagu można sprawdzić procent zapchania filtra DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ..... W vagu można sprawdzić procent zapchania filtra DPF. A nawet go wypalić Czyszczenie DPF za pomocą VAGa: Diesel Particle Filter Emergency Regeneration Prerequisites (General): Ignition ON Engine ON (Idle) Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4) Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VAG-COM should give the specified value) If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating. Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control) Conditions (Driving Cycle): Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH) Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic) Duration approx. 15-20 Minutes Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware. [select] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Enable Regeneration by Entering 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Select both Groups at once 070 and 075. [Go!] MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter MVB 075.3: Particle Filter Load MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required). [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] by Pablo200@AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79693 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airot 0 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ono ostatnio wracaliśmy z wiednia, trzymał się dość.. wysokich prędkości, ale bez przesady. Spalanie trzymało się na poziomie 8l. Ostro jechać - nie jeżdżę raczej tak normalnie ale też nie jak emeryt. Pojeździłem dzisiaj sporo i nie wypalił. Trzyma się cały czas tej ikonki a próbowałem różnie jeździć raz szybko na sporcie (oczywiście w mieście nie mogę za bardzo. :/) a raz wolno. Cały czas.. żadnego strzału. Rano do serwisu podjadę, zobaczę co i jak - chyba, że podpowiecie jak bez VAGa go wystrzelić. ;-)[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2008, 00:50 _________________________________________________no i byłem w serwisie.. nic ciekawego się nie dowiedziałem pozatym, że nawet jak im dam do naprawy to zrobią to samo co ja.. będą jeździć 30-60km/h z obrotami powyżej 2k czekając na strzał.. problem w tym, że tak jeżdżę co by wystrzeliło i.. d*pa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 by Pablo200@AKPhttp://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79693 sorki : http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration jak już podawać prawdziwe źródło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airot 0 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Okej, pojechaliśmy na serwis bo zaczęły się palić kontrolki informujące o świecach potem o pompie.. więc coś się ostro pokopało. Podjechaliśmy na serwis, podpięli pod VAGa, przejechali się z 50km i wyczyścił się do zera.. miejmy nadzieje, że nie szybko się znowu przepełni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 jak już podawać prawdziwe źródło... dla mnie akp to prawdziwe źródło btw właśnie doczytałem notkę w tej instrukcji o możliwości zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się