Cuber Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks0309 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Pozdrawiam Wszystkich Przy okazji Wesołych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witamy na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witamy na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZY Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZY Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebszym Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Mam prośbę. Czy ktoś miał problem z podświetleniem radia w A4 '08. Po zamknięciu samochodu pilotem po kilkunastu sekundach zapala się podświetlenie radia i świeci się przez cały czas. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witamy na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam! Nigdy nie korzystałem z forum ale teraz niestety/stety :)nadszedł czas.. mam ogromny porblem z moją Audi a4 B5 1.9 TDI 110 KM AFN, mianowicie: w sierpniu wymieniałem komplet filtrow wraz z olejem, samochod byl kupiony na poczatku sierpnia wiec to byla moja pierwsza wymiana. Nie wiedzialem jaki olej był wlany ale mechanicy wlali mi 10w30 lub 10w40. po wymianie oleju i filtrów ruszyłem w trase. ale nagle samochod stracił moc zaczął "kichać" i zostawił za soba kupę dumu. w dalszej drodze nie mial mocy przy 2 tysiacach obrotów "nie radził sie" postanowilem go przegazowac dobrze no i troche sie poprawilo, ale od tamtej pory trzeba uważac z gazem zeby nie przesadzic ponieważ gdy wskazówka pokaże 3-4 tys obrotów silnik zaczyna chodzić nierówno i gwałtownie spada z obrotów po czym gaśnie. gdy sie go "gazuje do dechy" silnik tak jakby miał cieżko bo przy 4 tysiacach wskazowka obrotomierza spada po czym znowu sie podnosi i tak skacze aż do momentu az nagle wejdzie na maksymalne obroty i pozniej jest dobrze. wymieniłem pompę olejową, wezyki podcisnieniowe turbiny zmieniłem olej na 5w30 castrol edge czyli pełen syntetyk i jak sie okazało ten olej był od zawsze w tym samochodzie a mechanicy wlali mi zly olej sprawdzalem egr-jak nowy, turbina też dziala jak powinna, tak powiedzial mi mechanik. BŁAGAM POMÓŻCIE bo wydałem juz 1,5 tysiaca i nic nie jest naprawione. Myślę ze cos nie tak jest z olejem, zaworami, cisnieniem oleju!! BARDZO PROSZĘ O POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się