Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:
Witamy na forum
:audi::a4fan::good:

  • Odpowiedzi 416 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi:
Witamy na forum
:audi::a4fan::good:

Opublikowano

:hi:
Witamy na forum
:audi::a4fan::good:

Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano

:hi::hi:

ja tez jestem z Siemianowic :wink: :wink:

jutro spocik wiec Z A P R A S Z AM :decayed: :decayed:

Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano
:hi::hi:
Opublikowano

Cześć,

Na imię mam Piotr. Jestem fanem marki i jedyne właściwe auto jakie mogłem zakupić to oczywiście Audi.

Ale po kolei. Żyje sobie 26 wiosenek i od jakiś 2 tygodni posiadam A4. Wcześniej "dożywiałem" się 100 C4 od ojca. Być może niektórzy mnie kojarzą z AKP. Swoją A4 kupiłem od kuzyna z nimcowni. Dane:

A4 B5 1995rok, 203kkm (oryginalnego przebiegu). Silnik 1,8 ADR, ośka na pokładzie:

- Klimaautomatik

- elektryczne szyby, szyberdach i lustra

- hak (nie wiem po co bo auto jeszcze ani razu nie miało zapinane :P)

- Centralny + doróbka pilota do centralnego z niemcowni (coś ala nasz STIG)

- dwa dodatkowe zegary w desce rozdzielczej V+temp

- Halogeny przód w kloszach głównych

- dwa jaśki

Zmiany

- Światła tylne po pierwszym lifcie

Nie jest to szał i niestety nie q. Auto wymaga odchwaszczenia (chociaż nie ma jakiegoś wieśtuningu w nim przynajmniej), tzn lakier na tylnym lewym błotniku i cały tylny zderzak do poprawki bo masa rys. Dwa wgniecenia na masce, na szczęście bez rys (od konara drzewa małego na szczęście).

Do zrobienia w najbliższym czasie:

- Porządne pucu pucu :P

- Adaptacja klimatronika (bo mruga jednak vag nie wykazuje błędów)

- Brak przeciwmgielnego z tyłu :P

Na wiosnę do zrobienia:

- rozrząd + płyny

- wymiana zwijaka w kierownicy ( po wymianie przekładni zaczął tak jak by przeskakiwać o dziwo nie zgłasza się błąd airbag tylko klakson czasem nie działa, nawet niemcy coś zd....)

- Zimering między skrzynią a silnikiem

- FIS :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...