Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 stuki na kierownicy jaka przyczyna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

przy energicznych ruchach kierownicą w prawo i lewo słychać stuki, trochę mniejsze stukanie słychać na nierównościach, jaka jest przyczyna magiel ? czy na krzyżaku w kolumnie kierowniczej tez może występować luz ? czy jeszcze są inne elementy gdzie może występować takie stukanie ? dodam ze końcówki i drążki kierownicze mam nowe.

pozdrawiam i czekam na pomoc

Opublikowano

Jesli stuka na nierownosciach to najprawodopodobniej listwa magla juz mowi papa. Radziej przyczyna jest krzyzak w kolumnie.

Opublikowano

a jak to sprawdzić ? na maglu podobno jest jakaś śrubka do regulacji luzu gdzie ją znajdę ?

Opublikowano

Mam podobnie, stuki przy energicznym ruszaniu kierownicą, ale tylko wtedy. Śrubkę do regulacji sobie odpuść jeśli kierownica zachowuje się normalnie, tzn. jeśli nie masz luzu na kierownicy lub jeśli kierownica przy wychodzeniu z zakrętu sama wraca na swoje położenie to nie ruszaj śruby regulacyjnej, bo możesz tylko pogorszyć przy nie umiejętnym kręceniu nią. Zobacz czy nie poci Ci się magiel przy drążkach kierowniczych, Jeśli zobaczysz pocenie, wyciek to znaczy że puściły uszczelniacze i że magiel będzie do roboty. Płyn wspomagania nie ucieka?

Opublikowano

kiedyś uciekał ale nalałem amerykańskiego uszczelniacza może z 100ml i rok czasu stan płynu idealny, skoro magiel i tak idzie do wymiany chciałbym zobaczyć czy ta śrubka coś da na jakiś czas,a więc gdzie mam jej szukać, wtedy będę 100% pewny z eto magiel stuka

Opublikowano

ale ta srob akolego ci i tak nic nie da ona jest tylko do zmniejszenia luzu. od spodu tam gdzie jest magiel bedziesz widzial srobe na klucz chyba 15-16 nie pamietam. krec tylko po pol obrotu ani nie jesli kierownica nie bedzie wracac sama to za duzo przykrecone

Opublikowano

Od spodu tam gdzie jest magiel , a gdzie to jest dokładnie ?

Opublikowano

Pod servem hamulcowym, po drążkach kierowniczych dojdziesz, bez kanału to tylko wczołganie się pod auto zostaje- dojście od spodu tylko i to ograniczone. Nie kręć tą śrubą:wink:

Opublikowano

kupiłem drugą maglownice ale tą którą kupiłem posiada taki dodatkowy siłownik co to jest ? czy taka maglownica będzie pasowała do mojej audi, obecnie posiadam magiel bez takiego siłownika

proszę o opinie

Opublikowano

Ten dodatkowy siłownik to amortyzator skrętu, taki magiel był w usportowionych autach albo z silnikami o większych mocach, np. V6. Czy będzie pasował? Myślę że tak, ale na 100% nie jestem pewien.

Opublikowano

no magiel pochodzi z 2.6 v6, widziałem ze takie same są w 2.5 TDI, czy ktoś może jeszcze podpowiedzieć czy taki magiel zapasuje do 1.9 TDI ?

Opublikowano

Wiem że pisze tylko ja jak narazie, no ale z racji tego że mnie w przyszłości też czeka robienie magla patrzyłem na necie o pasowaniu tych maglownic i niby piszą ludzie że pasują bez problemu zamiennie. Nie ma różnicy jaki silnik, z amortyzatorem czy bez, a maglownice były takie same w Audi A4 B5, passat B5 i B5 FL.

Opublikowano

a co daje maglownica z takim dodatkowym amortyzatorem ?

Opublikowano

To jest dodatek do pakietu komfort:wink: podobno lepiej się prowadzi choć pewnie różnica nie zauważalna przy użytkowaniu ładnej drogi, ale z drugiej strony na nierównościach podobno nie szarpie tak kierownicą i nie odczuwa się tak drgań na kierownicy. Ogólnie to taki bajer trochę ale na pewno coś daje skoro był montowany fabrycznie:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...