Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko problem w tym że turbo jest ok i czyste dopiero co zapakowane po wymianie.Co jeszcze może byc przyczyną?
Turbo do czyszczenia :whistling:

Choć dobrze jakbyś zrobił i wrzucił komplet logów. Zajrzyj tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Przyczyną może być też np. N75...

Tak więc zrób komplet logów. Sprawdź też w trybie Basic Settings grupę 011 i obserwuj ruch sztangi turbiny (filmik masz pokazany w linku który podałem wcześniej).

Opublikowano

zaślepiłem przewód podciśnienia idący do zaworu recyrkulacji i problem z przymuleniem minął tylko powiedzcie mi co może byc tego przyczyną zawór jest czysty bez nagaru i szczelny nie ma wycieków.

Tylko problem w tym że turbo jest ok i czyste dopiero co zapakowane po wymianie.Co jeszcze może byc przyczyną?
Turbo do czyszczenia :whistling:

Choć dobrze jakbyś zrobił i wrzucił komplet logów. Zajrzyj tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Przyczyną może być też np. N75...

Tak więc zrób komplet logów. Sprawdź też w trybie Basic Settings grupę 011 i obserwuj ruch sztangi turbiny (filmik masz pokazany w linku który podałem wcześniej).

Opublikowano

Moze jednak egr nie jest szczelny, to że nie wycieka olej nie znaczy że membrama jest cała. Może masz gdzieś dziurę i zasysa powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...