Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci (B6 benzyna 2,0 130km)


a4_b6_wlkp

Rekomendowane odpowiedzi

skoro nie ma mozliwosci sprawdzenia tego czujnika, a moj w mrozy duzo lepiej odpala niz w cieple dni to i tak pewnie ten czujnik, wiec jesli mozeci to napiszcie jak sie dokladnie nazywa ten czujnik, jaki kod albo cos....rozejrze sie, moze na alle... bedzie mozna kupic jakis pewny i tanszy

pozdrawiam

---------- Post dopisany 20-07-2013 at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 15:20 ----------

czujnik wymieniony, a nadal cieżko odpala za pierwszym razem:( może jeszcze jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w gorące dni odpala ciężko to pewnie odpowietrzenie baku... poluzuj korek wlewu benzyny i pojeździj trochę z poluzowanym korkiem jak zacznie dobrze odpalać to będzie wiadomo że odpowietrzenie...:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w gorące dni odpala ciężko to pewnie odpowietrzenie baku... poluzuj korek wlewu benzyny i pojeździj trochę z poluzowanym korkiem jak zacznie dobrze odpalać to będzie wiadomo że odpowietrzenie...:hi:

Dzięki za zainteresowanie, niestety to nie to...korek poluzowany i nadal długo kręci....przypomne tylko, że chodzi o pierwsze odpalenie, wtedy długo kręci....jeśli w przeciągu jakieś pól godziny odpale znowu to odpala elegancko.....tak samo jak były mrozy zimą to odpalał dobrze, przyszły ciepłe dni i znowu długo za pierwszym razem.

Dziś sprawdziłem błedy, bo znowu mi się kontrolka zapaliła i to samo:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded

ja znalałem takie tłumaczenie: katalizator bank 1 niski próg sprawności

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

Readiness: 0000 0000

tłumaczenie jakie znalazłem to: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 -mieszanka bogata - b. jałowy

Myśle, że to wina tylko tego drugiego błedu, tymbardziej, że duzo pali.

Proszę o dobre rady:-), jak to tanio naprawić, bo samochód co prawda zawsze odpala, ale denerwuje mnie to długie kręcenie za pierwszym razem.

Wymieniłem już czujnik temperatury chłodziwa, pierwsza sonda była wymieniana, świece też...chociaż jak załatwie klucz to zobacze jak wyglądają może one naprowadzą na coś jeszcze.....

z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na odpalaniu ma za bogato i go pewnie zalewa . to sprawdz vagiem jakie wartosci temperatur odczytuje komputer. Moze czujnik przeklamuje i zalewa go paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury chłodziwa wymieniałem już i nie pomogło, ale jeśli byś mi podał jakie wartości ma odpowiednie i jakiś pewny link do polskiego VAG`a (jeśli nim to sprawdze) to moge to zrobić...ja mam vaga nie spolszczonego, bo podobno ma więcej funkcji...ale z kolei ja nie znam angl i nie umiem się wszystkimi posługiwać:(:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro problem jest tylko przy pierwszym odpaleniu po nocy lub dlugim postoju. Nie masz gazu, to moze ktorys wtryskiwacz nie trzyma i zalewa cylinder przez noc. Wejdz w 01 engine , nastepnie 08 meas block, i teraz nie pamietam ktora grupa pomiarowa chyba 07 tam masz temperature zasysanego powietrza i temperature cieczy. Rano bez odpalania porownaj te wartosci powinny byc mniej wiecej takie same po calej nocy. Piszesz ze wymieniles czujnik temperatury cieczy , mi chodzi o pomiar temperatury powietrza bo to na jego podstawie komputer dawkuje paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(..) Rano bez odpalania porownaj te wartosci powinny byc mniej wiecej takie same po calej nocy. (...).

Nie wiem czy dobrze rozumiem....odczytać w jeden dzień rano wartości przed odpaleniem i porównać z wartościami na drugi dzień tez rano i też przed odpaleniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam to samo w mojej a4 b6 z silnikiem 1,6. Też wymieniłem już kable, czujnik temperatury, sonde lambda regulacyjną, a nawet moduł zapłonowy. I ciągle jest jak było. Nie wiem tak samo jak ty co to może być. już nie wiem co myśleć na ten temat: może czujnik położenia wału, może z pompy paliwowej schodzi gdzieś paliwo (chociaż podaje- była sprawdzana, może coś w niej nie trzyma), coś z silnikiem -typu pierścienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam to samo w mojej a4 b6 z silnikiem 1,6. Też wymieniłem już kable, czujnik temperatury, sonde lambda regulacyjną, a nawet moduł zapłonowy. I ciągle jest jak było. Nie wiem tak samo jak ty co to może być. już nie wiem co myśleć na ten temat: może czujnik położenia wału, może z pompy paliwowej schodzi gdzieś paliwo (chociaż podaje- była sprawdzana, może coś w niej nie trzyma), coś z silnikiem -typu pierścienie.

też własnie musze zobaczyć czujnik polożenia wału, bo słyszałem, że tam jest magnes i zbierają sie opiłki i czasem wystarczy go wyczścić.....musze tylko go zlokalizować, a najpier zając sie tym czujnikiem temperatury powietrza....własnie - napisałeś, ze m.in wymieniłeś czujnik temp.....ale czujnik temp chłodziwa czy powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...