Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Buczenie - przedział 2100-2300 obr.


adi3159

Rekomendowane odpowiedzi

Mam to samo, do tego w wyższym przedziale 2700-3000 podobnie.

Plecionka u mnie wizualnie wygląda OK, próbowałem poruszać nią trochę to jest strasznie sztywna. Nie wiem czy tak powinno być skoro ma tłumić drgania :mysli:

Widziałem już plecionki przez które można było słońce oglądać, takie z pewnością kwalifikują się do wymiany :>

Może to coś z katalizatorem, jak jest częściowo "wydmuchany" to puszka robi rezonans w pewnym zakresie obrotów :mysli:

Dodam jeszcze że moje autko ma przejechane jakieś 250k km.

Jeśli mieliście podobne doświadczenia piszcie! Może uda się rozwikłać zagadkę :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plecionka moze wygladc na nową z zewnątrz i od srodka ale pod powłoką jest sprezyna która obniza drgania silnika , ale zeby buczało to raczej by było widac z zewnatrz przetarcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to "buczenie" w okolicy 1600-1800 obr/min, kolega ma paska i buczy mu w przedziale troche wyzszym, pytałem znawców i dostelem wiadomosc ze to cały ukłąd wydechowy przy odpowiednich obrotach wpada w rezonans to nie jest wina plecionki proponuje sprawdzić wszystkie zawieszki gumowe na wydechu i czy wszystko jest dobrze poskrecane :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,bylem u mechanika i mam załozoną drugą plecionke na srodku wydechu .Ktos ja zamontowal i podwiesił cały wydech na dodatkowych wieszakach i pod wpływem drgań dotyka blachy co jest przykręcona do podwozia i to powoduje buczenie .Mech wstawił gumowe tulejki i troche jest lepiej , juz tak nie buczy . Zeby całkiem wyeliminować buczenie to trzeba bedzie wyciac tą plecionke i wstawic rure .Pytanie tylko po co ktoś montował drugą co to daje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugą plecionke montuje się do ustabilizowania drgań wydechu (komuś nie chciało się wymontować i wymienić plecionki przy katalizatorze) dlatego niektórzy fachowcy od tłumików idą na łatwizne i dorabiają jeszcze jedno łącze elastyczne.Niestety z czasem i ono się niszczy co prowadzi do tego że i tak trzeba wymienić łącze elastyczne przy katalizatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...