Martin124 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam szanownych klubowiczów, ma taki problem że auto gdy tylko włączę nadmuch cały czas dmucha mi ciepłym powietrzem niezależnie od ustawienia pokrętła temperatury. Nawiewy są manualne wraz z klimą. Cięgno od regulacji temperatury od strony pokrętła jest ok, wszystko działa więc przypuszczam że problem może być po drugiej stronie tego cięgna. Moje pytanie brzmi następująco: czy jest szansa się tam dostać bez rozbierania całego kokpitu i czy może miał ktoś z was taki problem i jak go rozwiązał?
wojtek79 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Miałem taki problem tylko że leciało samo zimne, nie było ogrzewania. Tyle tylko że ja mam klimatronik ale rozwiązanie powinno być podobne. U mnie okazało się że wypięło się cięgno od klapki sterującej ogrzewaniem i silniczek sterujący się poruszał a klapka stała w miejscu ustawiona na zimne. Może tak jak piszesz problem masz na drugim końcu cięgna. Ja nie rozbierałem kokpitu, wystarczyło położyć się na podłodze i nad tunelem środkowym wypatrzyłem tę klapkę (z latarką łatwiej bo tam ciemno). Myślę że pomimo braku klimatronika rozkład klapek powinien być taki sam.
kempas Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Pewnie jak wyżej, jak kręcisz pokrętłem to czujesz opór, czy całkiem lekko pracuje pokrętło ?
Martin124 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Raczej tak jednostajnie lekko się kręci tym pokrętłem, nie czuć w żadnym miejscu żadnego oporu, spróbuję się tam dostać bez rozkręcania tego wszystkiego.
MATIUS Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 wykręć schowek i ewentualnie wyjmij radio i ramkę radia by zobaczyć jak pracuje cięgno...
Martin124 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dziękuję za pomoc. Problem został usunięty, okazało się że cięgno było nie założone od strony nagrzewnicy, ponieważ nie było tego palca który wychodzi z nagrzewnicy i na który zakłada się cięgno. Palec znalazłem ale z urwanymi zatrzaskami i dlatego wylatywał. Skombinowałem inny, lecz założyć go to nie lada wyzwanie w tej ciasnocie po wykręceniu schowka, dmuchawy i chłodnicy od klimy dobrałem się do tej klapki i założyłem na nią palec poskładałem i jest ok. Mam jeszcze mały problem z tym że na nogi mi słabo dmucha, praktycznie wcale, a jak jest u was z ogrzewaniem nóg?
robertpimar Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja mam podobny problem tylko ze ja mam klimatronik, auto cały czas dmucha mi ciepłe powietrze, zrobie na 20 tak samo , zrobie na 18 tak samo , zrobie na LO leci gorące!!! Nie mam regulacji ciepła tylko mogę robic mocniej i słabiej nadmuch no i mogę wyłączyć wszystko ale i tak pod wpływem jazdy powietrze wdmuc**je mi wlotami i stale leci gorące!!!! Co to może być????
wilku213 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Robert, jak wyżej...spadło ciegno, albo klapka zablokowana...może być też, że silniczek padł. Klikaj na panelu +/- i sprawdź jak zachowuje się silniczek, bo pewnie stoi w miejscu. Miałem tak samo. Do tego silniczka się łatwo dobrać. Wystarczy zdjąć schowek pasażera. I masz tam silniczek z czerwonym cięgnem. Sprawdź, czy pracuje jak przełączasz, czy cięgiełko nie odleciało itp. A z tym nawiewem na nogi może byc to samo..tyko nie wiem, czy tak samo jak w climatroniku, trzeba zwalać deskę, by zobaczyć co sie tam dzieje..
robertpimar Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam, rozebrałem schowek i poruszałem tym cięgnem ( u mnie kolor czerwony ) i wszystko zaczęło trykac jak nowe:-) akcja zakończona sukcesem. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się