Sowa80 Opublikowano 26 Listopada 2023 Opublikowano 26 Listopada 2023 W dniu 25.11.2023 o 16:41, sebaa napisał(a): Cały z chłodniczką. Wleciał Valeo tak jak był w oryginale. Dziękuje, zrobie to samo u siebie. W dniu 25.11.2023 o 16:41, sebaa napisał(a): Wokół komina co 280-350 km zależy od temperatury zewnętrznej. Na trasie bez problemu 450-500 To u mnie to bylo sztywne 280-300km nie wazne czy miasto czy trasa. Teraz zauwazylem nagly spadek kilometrazowy wypalania 220km i nagly wzrost roznicy cisnienia. Na jalowych obrotach przed wypaleniem mam 12/14 hpa, natomiast na 2500 bez obciazenia, 35hpa. Gdzie jeszcze chwile temu to były wartosc po wypaleniu odpowiednio: 6hpa i 16hpa. W dniu 25.11.2023 o 16:41, sebaa napisał(a): Sprawdzałeś węże od intercoolera? Dużo tam jest oleju? Z racji, że to CJCB 136km, jest posadowiony na niższym zawieszeniu. Nie mialem jeszczcze dostepu do podnosnika, kanału zeby to sprawdzic. A na zewnatrz snieg. Odepne sam waz od dolu turbo i zobacze co bedzie. W dniu 25.11.2023 o 16:41, sebaa napisał(a): Może warto je wyczyścić i sprawdzić po jakimś czasie czy to faktycznie turbo lub odma puszcza. Co do szybszego wypalania DPF, to albo przez niedogrzany silnik nabija szybciej wartość obliczona, albo właśnie przepala olej i nabija zmierzoną. Sprawdzałeś te wartości? Odma puszcza to na pewno, ale nie wydaje mi się żeby aż tyle oleju wyrzuciła. Myślę ze mogło by to zrobić turbo jeżeli puściły uszczelnienia.
Roman9091 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia witam. mam pytanie posiadam A4 b8 lift 2013 r kod silnika CJCB 2.0 TDI i po przejechaniu koło 15 km auto osiąga koło 70 stopni przy temperaturze zewnętrznej -3 stopnie dziś wystawiłem auto z garażu podłączyłem vcds temperatura była 16 stopni wyłączyłem ogrzewanie samochodu i po 17 minutach temperatura była 50 stopni. a górny wąż kory idzie do chłodnicy był ciepły. uszkodzony może być termostat ?
EMIL.999 Opublikowano 21 Stycznia Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Witajcie, ja zmagałem się z tym problemem 2lata. Wymieniałem zawór zwrotny oraz oba termostaty bez rezultatów. Wczoraj wymieniłem EGR wraz z chłodniczką w komplecie bo wyskakiwał mi błąd o braku ciśnieniu w nim i ku memu zdziwieniu od dziś auto dogrzewa się super szybko i bez problemu trzyma temperaturę. Edytowane 21 Stycznia przez EMIL.999
soul87 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia BO wyjechales z cieplego garazu lub zaraz po wymianie elementu , auto bylo grzane zeby odpowietrzyc yklad lub cokolwiek innego. To nie jest elektrownia jadrowa i nikt nie uwierzy ze motor zlapal 90 stopni w 3km przy 2 stopniach na plusie na dworze.
EMIL.999 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia 7 godzin temu, soul87 napisał(a): BO wyjechales z cieplego garazu lub zaraz po wymianie elementu , auto bylo grzane zeby odpowietrzyc yklad lub cokolwiek innego. To nie jest elektrownia jadrowa i nikt nie uwierzy ze motor zlapal 90 stopni w 3km przy 2 stopniach na plusie na dworze. Tak auto jest garażowane lecz z tym ciepłem bym nie przesadzal bo jest tam około 10 stopni. Co faktu nie zmienia, że nigdy na odstępie ostatnich 2 lat tak szybko nie mogłem osiągnąć temperatury. Dziś dla porównania po pracy gdzie auto stoi cały dzień na dworze potrzebowałem 5.8km aby złapał 90° przy temp 4,5° na dworze.
krzychu307 Opublikowano 28 Października Opublikowano 28 Października W dniu 20.01.2024 o 19:02, Roman9091 napisał(a): witam. mam pytanie posiadam A4 b8 lift 2013 r kod silnika CJCB 2.0 TDI i po przejechaniu koło 15 km auto osiąga koło 70 stopni przy temperaturze zewnętrznej -3 stopnie dziś wystawiłem auto z garażu podłączyłem vcds temperatura była 16 stopni wyłączyłem ogrzewanie samochodu i po 17 minutach temperatura była 50 stopni. a górny wąż kory idzie do chłodnicy był ciepły. uszkodzony może być termostat ? Chłodnica powinna być ciepła dopiero jak otworzy się termostat w bloku silnika. Na pewno masz uszkodzony któryś z termostatów. U mnie w q5 2009r CAHB są 3 termostaty. Główny w bloku, dwa takie same na dwóch różnych wężach oraz zawór zwrotny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się