cherry24 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Dzień dobry. Proszę kolegów o pomoc dzisiaj jechałem do Gdańska na obwodnicy przy prędkości około 110km/h chciałem przyśpieszyć a tu auto wpadło w tryb serwisowy i przestało przyśpieszać. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem dalej. Po powrocie do domu podłączyłem VAG-COM. W zakładce błędów pokazało mi 2 błędy: 00519 INTAKE MANIFOLD PRESSURE SENSOR SHORT TO B+ 00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE CONTROL DIFFERENCE - INTERMITTENT Następnie zrobiłem logi w trzech grupach 003,008,011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy możecie mi pomóc. Co się dzieje z autem. LOGI DYNAMICZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI STATYCZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Najprawdopodobniej grupy 010 i 011 w próbie statycznej są źle zrobione ponieważ nie mogłem zrobić tych logów w BS wyskakiwał ERROR natomiast 003 jest zrobiona w BS
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 sprezarka do czysczenia najprawdopodobniej ...
cherry24 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 3 lata temu a dokładnie niecałe 3 lata temu turbina została czyszczona oraz wymieniony został zawór N75. Latem tego roku podczas jazdy do Zakopanego pękł wąż w dolocie.
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 3 lata temu a dokładnie niecałe 3 lata temu turbina została czyszczona oraz wymieniony został zawór N75. Latem tego roku podczas jazdy do Zakopanego pękł wąż w dolocie. to nie znsaczy ze nie musi byc ponownie do czyszczenia ... zrob komplet logow to moze da sie zauwazyc cos jeszcze ...
cherry24 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie no fakt że znowu mogła się zabrudzić racja. Logi jakich konkretnie grup mam zrobić?
przemik Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Dynamiczne 011 i 010 Statyczne w trybie Basic Settings - 011
Sztomel Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Przydałby się również log statyczny w zwykłym trybie grupy 010 bo mimo dużego przeładowania przepływka strasznie mało mierzy więc ciekawe ile pokazuje na wolnych obrotach - pamiętaj aby zlogować tę grupę zaraz po szybkim wdepnięciu pedału gazu do połowy i odpuszczeniu by aktywować zawór EGR. Jednak bez czyszczenia zmiennej geometrii turbo się nie obejdzie.
cherry24 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2013 Może ktoś mi pomóc w mojej sprawie Nowe Logi na początku wątku ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 20:18 ---------- Nowe logi pomocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się