Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy walek


Martin_Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. w moim 1.9 AVF dopadlo mnie dudnie w silniku glownie na cieplym... Niedlugo jade patrzec co w srodku siedzi.. I moje pytanie jakiej firmy najlepiej zamowic walek oraz jakiej hydro popychacze i cos tam jeszcze wtedy sie wymienia zebym wiedzial jak mechanik bedzie mnie czarowac ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze INA siedzą w oryginale i na takie najlepiej chyba wymienić (około 38 zł sztuka) a co do wałka to się nie wypowiadam bo nie wiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

febi sobie odpusc*

jak juz to ktorys z tych dwoch ktore wymieniles*

Ja mam kolbenschmidt i jest ok-silnik pracuje o wiele ciszej po wymianie walka.

Zrobilem dopiero kilka tys km od wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porywacze ciężko kupić taniej niż za 60zł/szt (czarne do PD). Wałek albo uzyska w dobrym stanie albo kolbenschmid lub ruville (kolega ma taki i ostatnio widziałem go jak mu ustawialem PD, po prawie roku dalej wygląda jak nowy).

Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolbenschmidt nawet w 2.5 v6 daja radę więc w 1.9 powinno być podobnie,.

ale o wałkach Camashaft international też niezłe opinie słyszałem, ale hydraulika to wyłacznie INA,

poszukaj sprzedawcy autossilniki na alle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 ajm przy 400.000 km polecial mi walek i szklance dziurka. Autem zrobilem ponad 200tys km a wy przy jakich km wymieniacie? Walek uzywka 200zl w porownaniu ze starym roznica na kazdej krzywce 1-2 mm a na tej uszkodzonej az 3. Szklanki nowe ks komplet 330zl plus elringi glowica i pokrywa zaworow 250zl bez planowania bo 2 lata wczesniej po urwanej swiecy byla planowana. W zakladzie 400zl zaplacilem. Rozrzadu nie wymienialem bo ok 20 tys km ory wsadzilem a czy paska nie powinienem samego kazac wymienic?

Zrobilem juz 5 tys km i silnik chodzi jak nowy, cichutki bardzo, jestem bardzo zadowolony, wogole nie dymi a to tdi przeciez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolego już zrzucałeś czapkę to trzeba było splanować głowice :) Przez 2 lata na pewno trochę się zdeformowała :) Patrząc na koszty jakie wsadziłes wtedy, to koszt planowania jest b.mały a jest pewność ze po kilkunasty tys nie pojdzie płyn na tłoki lub w olej itp :) Sorry za ot:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale to ocenial tez dobry mechanik, moglem rownie dobrze wymienic cala reszte zawory, uszczelki ktore 100tys 2 lata temu byly wymieniane, frezowac gniazda i itp zabiegow kilka i koszt o 1000zł wiecej. Juz troche latam, jest ogromna roznica, silnik pracuje jak nowy spalanie salonowe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak bym to robił to jedyne co bym zrobił to splanował głowice wymienił uszczelke a resztę zostawił i wtedy spokojna głowa:) Ale ważne jest to że nic się nie dzieje i oby tak zostało jak najdłużej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...