Martin_Speed 0 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam.. w moim 1.9 AVF dopadlo mnie dudnie w silniku glownie na cieplym... Niedlugo jade patrzec co w srodku siedzi.. I moje pytanie jakiej firmy najlepiej zamowic walek oraz jakiej hydro popychacze i cos tam jeszcze wtedy sie wymienia zebym wiedzial jak mechanik bedzie mnie czarowac .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lalu66 0 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 witaj. popychacze najepiej (INA), a wałek jeśli trzeba to (RUWILLE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Popychacze INA siedzą w oryginale i na takie najlepiej chyba wymienić (około 38 zł sztuka) a co do wałka to się nie wypowiadam bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Febi , kolbenschmidt ,RUWILLE ktory najlepiej bedzie trzeba wziac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 febi sobie odpusc* jak juz to ktorys z tych dwoch ktore wymieniles* Ja mam kolbenschmidt i jest ok-silnik pracuje o wiele ciszej po wymianie walka. Zrobilem dopiero kilka tys km od wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 ok a wiec j tez jego wybiore Odezwe sie za tydzien o opowiem co i jk i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 ostatnio sprzedałem w bdb stanie za 200zł moze skorzystasz z tej oferty: Wałek rozrządu VW 1.9 2.0 TDI pompowtrysk (2893524028) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Porywacze ciężko kupić taniej niż za 60zł/szt (czarne do PD). Wałek albo uzyska w dobrym stanie albo kolbenschmid lub ruville (kolega ma taki i ostatnio widziałem go jak mu ustawialem PD, po prawie roku dalej wygląda jak nowy). Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Kolbenschmidt nawet w 2.5 v6 daja radę więc w 1.9 powinno być podobnie,. ale o wałkach Camashaft international też niezłe opinie słyszałem, ale hydraulika to wyłacznie INA, poszukaj sprzedawcy autossilniki na alle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicio82 0 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W b5 ajm przy 400.000 km polecial mi walek i szklance dziurka. Autem zrobilem ponad 200tys km a wy przy jakich km wymieniacie? Walek uzywka 200zl w porownaniu ze starym roznica na kazdej krzywce 1-2 mm a na tej uszkodzonej az 3. Szklanki nowe ks komplet 330zl plus elringi glowica i pokrywa zaworow 250zl bez planowania bo 2 lata wczesniej po urwanej swiecy byla planowana. W zakladzie 400zl zaplacilem. Rozrzadu nie wymienialem bo ok 20 tys km ory wsadzilem a czy paska nie powinienem samego kazac wymienic? Zrobilem juz 5 tys km i silnik chodzi jak nowy, cichutki bardzo, jestem bardzo zadowolony, wogole nie dymi a to tdi przeciez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Jak kolego już zrzucałeś czapkę to trzeba było splanować głowice Przez 2 lata na pewno trochę się zdeformowała Patrząc na koszty jakie wsadziłes wtedy, to koszt planowania jest b.mały a jest pewność ze po kilkunasty tys nie pojdzie płyn na tłoki lub w olej itp Sorry za ot:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicio82 0 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 niby tak ale to ocenial tez dobry mechanik, moglem rownie dobrze wymienic cala reszte zawory, uszczelki ktore 100tys 2 lata temu byly wymieniane, frezowac gniazda i itp zabiegow kilka i koszt o 1000zł wiecej. Juz troche latam, jest ogromna roznica, silnik pracuje jak nowy spalanie salonowe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Ja jak bym to robił to jedyne co bym zrobił to splanował głowice wymienił uszczelke a resztę zostawił i wtedy spokojna głowa:) Ale ważne jest to że nic się nie dzieje i oby tak zostało jak najdłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się