Kit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 :) :)mam prośbę o analize logów silnik mi sie trzęsie jak się nagrzeje dosyć znacznie na zimnym chodzi ok jak się rozgrzeje to zaczyna się fotel z masażem zrobiłem logi statyczne i dynamiczne vagiem temperatura silnika 90C robię to pierwszy raz proszę o wyrozumiałość. grupa 003 grupa 011 Do tego dorzucam 013 na zimnym silniku statyczny Na ciepłym silniku 013 statyczny 013 dynamiczny
spanky Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 korekcje na drugim cylindrze nie sa za ciekawe ... zrob 007 018 i 023 ....[statyczne]
leoncjo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Kolego drgania pojawiają się od razu po tym jak silnik złapie 90 stopni ?? Czy może trzeba troszke przejechać ?? Pytam bo znajomy ma podobny problem tzn. drgania pojawiają się nie od razu po rozgrzaniu silnika ale po pewnym czasie od nagrzania. Im cieplej na dworze tym szybciej zaczyna drżeć. Mam nadzieję, że w tym tygodniu coś uda mi się ustalić z tym autkiem może znajdziemy jakąś przyczynę. http://www.a4-klub.pl/smf/avb_passat_prosba_o_analize_logow-t34480.0.html spójrz na moje dawki korekcyjne..... również ucieka jeden cylinder tylko w drugą stronę.
Kit Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2008 korekcje na drugim cylindrze nie sa za ciekawe ... zrob 007 018 i 023 ....[statyczne] spoko dzisiaj zrobie i wrzuce na forum a co do tego drugiego cylindra to jaka moze byc przyczyna?[br]Dopisany: 18 Czerwiec 2008, 13:56 _________________________________________________zrob 007 018 i 023 ....[statyczne] Zrobiłem te logi mam nadzieje że to coś wyjaśni 007 statyczny na rozgrzanym 018 statyczne na rozgrzanym 023 statyczne na rozgrzanym Jeszcze mam taki błąd po skanowaniu: Control Module Part Number: 038 906 019 FP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1438 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E02A033396 AUZ6Z0A0131251 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent
spanky Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zrobiłem te logi mam nadzieje że to coś wyjaśni Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1438 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E02A033396 AUZ6Z0A0131251 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent a i owszem .... sprawdz kabelki/wtyczke [prysnij WD40] od czujnika temp plynu ... najprawdopodobniej jest do wymiany ale warto sprobowac ... potem zrob jeszcze raz 007 i skan na bledy ...
Kit Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zrobiłem statyczne 007 tylko coś z serwerem nie tak zaraz to naprawie[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 15:38 _________________________________________________już są 007 statyczne po wymianie czujnika (przeskanowałem błędy i wszystko ok) [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 17:20 _________________________________________________i jeszcze raz 013 statyczne
Bartekl Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Poszukaj i poczytaj forum!!! sporo osób miało takie objawy. Ja też miałem podobnie i pomogło podociskanie styków elektrycznych przy PD (na forum jest to opisane nawet z rysunkiem)
Kit Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2008 Dzięki Bartekl a będe w stanie to sam zrobić? podociskać te te styki?
Bartekl Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Pewnie tak ... ja się za bardzo nie znam ale jest gdzieś post (w którym uczestniczyłem) i ktoś pisał jak to zrobić. Wpisz w szukaj "pompowtryski" albo "trzęsie" postów z podobnymi akcjami będzie sporo. Jeden gość z forum wymienił całą listwę el. zasilającą PD i też pomogło - koszt podobno 100zł.
Kit Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2008 Szukałem długo ale nie mogę znaleść tego tematu jeszcze jutro poszukam dzięki
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 jak widze nie wyczysciles czujnika tylko wymieniles na nowy ... [szkoda bo to nic nie dalo/wywaliles kase] a blad po zamontowaniu/czyszczeniu czujnika powininienes skasowac i sprawdzic czy sie znow nie pojawia ... ale wracajc do tematu .. zanim zaczniesz ponownie cos wymieniac [podejrzewam ze masz chrapke a pompowtrysk ] to doprowadz termike silnika to porzadku .. jak widzisz w bloku 007 poz 4 [temp.plynu] po rozgrzaniu [przypuszczam ze furka byla juz dogrzana] wynosi 75 stopni a ma byc 90 !!! .... wiec jezeli nowy jest nowy czujnik no to przyczyne niedogrzania ponosi termostat ... [tego sie juz nie czysci tylko wymienia] Po doprowadzeniu termiki silnika do porzadku zobaczymy jak bedzie wygladalo telepanie ...
Kit Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2008 to by się zgadzało z Vagiem :gwizdanie: nie mam doswiadczenia bo mam go dopiero tydzień człowiek uczy się na błedach tylko jedno mnie dziwi bo po wymianie tego czujnika temperatura mi szybciej wzrasta i na zegarze pokazuje mi 90 C wczesniej tak nie było stała trochę powyżej 80 C
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 to by się zgadzało z Vagiem :gwizdanie: nie mam doswiadczenia bo mam go dopiero tydzień człowiek uczy się na błedach tylko jedno mnie dziwi bo po wymianie tego czujnika temperatura mi szybciej wzrasta i na zegarze pokazuje mi 90 C wczesniej tak nie było stała trochę powyżej 80 C czyli jednak wymiana ma jakis wymierny efekt i czujnik byl uwalony ... [nie pisales tego wczesniej ze takie sa wskazania] ... p.s [jednym z jego zadan jest pokazywanie temp na zegarach ]
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 ale termostat i tak wymienić? jezeli taka temperatura byla po rozgrzaniu motorowni [czyli po przejechaniu 10 km] to jak najbarsziej trezba wymienic termostat ....
Kit Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Opublikowano 6 Lipca 2008 dzięki sprawdze jeszce raz 007 jak dalej będzie niska temperatura to wymieniam termostat i się wtedy odezwę (przejechałem wczoraj spory kawałek zanim zrobiłem te logi na zegarze było 90C ale dla pewności powtórze)[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2008, 14:31 _________________________________________________sprawdziłem jeszcze raz i temperatura najwięcej 78 C wymieniam termostat w tym tygodniu [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 19:39 _________________________________________________Wymieniłem termostat sprawdzałem vagiem temperatura jest ponad 90 stopni silnikiem mi dalej trzęsie jak jest zimny jest ok po jakimś czasie zaczyna się masaż w fotelu nie mam żadnych metalicznych dzwięków z okolicy skrzyni poduszki ok wydech też pali od razu za pierwszym razem nie kopci proszę o podpowiedz co mogę jeszcze zrobić to logi po wymianie termostatu: grupa 007 grupa 013
spanky Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 termika silnikkawkoncu wyglada poprawnie .... ale korekcje na pompkach w dalszym ciagu sa za wysokie .... ja bym tutaj szukal przyczyny ...
Jarol Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Masz problem z pompkami, na 2 cylindrze pompka napewno do wymiany bardzo odstaje od pozostałych. Ja miałem podobny problem. U mnie na ori pompkach wszystko było ok korekcje bardzo malutkie silnik chodził równo, po wymianie na pompki AL trzęsło silnikiem i korekcje były rozjechane wymieniłem dwie pompki na inne i już jest ok. W sterowniku nie było żadnych błędów.
przemik Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Spokojnie - wymienic zawsze mozesz ... Ja bym podmienil miejscami pompki - oczywiscie pamietaj o nowych uszczelkach pod PD - i znow zalogował... Pytanie dodatkowe - czy zauwazyles u siebie ubywajacy płyn chlodniczy? Pozdr
Kit Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 dzięki za odpowiedz płynu nie ubywa bo często sprawdzam, olej też bez zmian dam znajomemu to mi podmieni pompki tylko muszę się ustawić w kolejce bo zawsze ma dużo aut do roboty samemu raczej tego nie zrobie widziałem na forum fotostory co jak i od czego zacząć ale mam obawy że cos zrobie nie tak.Jak podmienie zrobie logi i wzrzuce na forum.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2008, 14:16 _________________________________________________witam ponawiam mój temat jestem na wakacjach auto stoi u mechanika który posprawdzał wszystko na kompie i porozbierał trochę długo mu zeszło zanim wykluczył koło dwumasowe, powiedzaiał mi przez telefon jak nie będzie pewien to się nie podejmie naprawy ale po ciężkim dniu stwierdził że to pompowtryskiwacze powodują te drgania moje logi są powyżej mechanik mi powiedział że trzeba wymienic dwa PD drugi i czwarty czy waszym zdaniem konieczna jest wymiana dwóch pompek czy wystarczy tylko na drógim cylindrze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się