adask0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, oto moje audi, będę prezentował stan obecny jak i zaprowadzane mody których nie będzie zbyt wiele gdyż jestem zwolennikiem oryginału. Auto trafiło w moje ręce przez (przyszłego) szwagra, kolega szwagra przytargał sobie z Włoch wymarzoną A czwóreczkę zrobił w niej zawieszenie hamulce rozrząd. tzw pakiet startowy ponadto wymienił zderzak przód, reflektory na soczewkowe, lampy tył, klapę tył (niestety bez listewki). Wiadomo jak jeżdżą Włosi, auto było poobijane, składając je zamontował i polakierował ładniejsze czt. poliftowe części. Kilka miesięcy później padła skrzynia i auto zmieniło właściciela . Skrzynia z angola i z powrotem na drogę. Licznik w aucie wówczas pokazywał 187 tys przebiegu, a było to trzy lata temu. W chwili obecnej Auto ma 221 tys. i wygląda tak: Auto w domu najpierw służyło jako trzecie, potem jako pierwsze, a teraz można powiedzieć, że jest drugie Trasy Gdańsk-Kraków Gdańsk-Toruń-Poznań Gdańsk-Bochum. Łyka jak chce. Głównie jest używane na trasie Pszczółki - Pruszcz Gdański - Tczew - Gdańsk. Nigdy nas nie zawiodło. Reaktor to słynne 1.9 TDi AFN sprzężone z czterostopniowym automatem, taki zestaw daje się lubić. Spalanie przy jeździe w okół komina czasami przegonie na obwodnicy 6.1 L on / 100 km, w trasie udaje się zejść poniżej 5l. Większe robótki. Ostatnimi czasy próbując zlokalizować piszczenie na zimnym silniku pochyliłem się nad pracującym motorem, wpadła mi podkładka w rozrząd. Szczęście w nieszczęściu, zawory się ostały, przeskoczył jedynie pasek. Przy okazji rozbierania całego przodu, wymieniłem pasek wielokolorowy, napinacze i rolki. Kompletny rozrząd z rolkami i pompą wody. Jak już robić to wszystko, sprawdziłem kompresje cylindrów i kondycje świec żarowych wszystko jest jak najbardziej w porządku. Jeśli przed całą imprezą silnik wydawał mi się pracować b.dobrze. to teraz jest jeszcze lepiej. Co będzie robione? Wiadomo auto ma 17 lat. Ojciec człowiek postawnej postury przetarł lekko boczek, a tapicer zamiast czarnego materiału wszył , jak to mój brat określa, "niebieski polar" Obszycie lub wymiana kierownicy. Wentylator klimatyzacji, chodzi, ale charczy. O reszcie postępów będę regularnie was informował Teraz pozdrawiam i życzę dobrej nocy
sokal Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zrób tylko coś z tą blendą tylnej klapy i załóż jakieś aluski i nic jej więcej do szczęścia nie potrzeba Widać że o nią dbasz więc będzie jeszcze służyła kilka następnych lat Pokaż fotki wnętrza
adask0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 mam aluski na lato, to zimowe obuwie. Fotki wnętrza ogarnę jak będzie ładnie blenda już zamówiona, tylko polakierować i na auto.
pablo_9 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 jakieś zmiany już są i fajnie się prezentuje od przadu na polifta, masz opcje składanych lusterek w tej włoszce ? jeśli chodzi o tą blendę (listwę) na tylnej klapie to jest po prostu odwrócona "do góry nogami"
kamilus Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 fajnie sie prezenci. Ja bym jeszcze wymienil lampy tyl i zderzak tył na polifta zeby jakos sie to kupy trzymało
Murdzi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Spalanie przy jeździe w okół komina czasami przegonie na obwodnicy 6.1 L on / 100 km, w trasie udaje się zejść poniżej 5l. Podziwiam i zazdroszczę umiejętności. Mi nijak nie chce spalić mniej niż 8 w mieście (aktualne warunki pogodowe), w trasie może do tych 6,5L jak się mocno postaram zejdzie... Jak Ty to robisz?
adask0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Audi sprzedana w dobre ręce, autko będzie zdobywać ulice trójmiasta i małego trójmiasta. Temat do zamknięcia. Ze łzami w oczach wyprowadzałem samochód z podjazdu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się