marcin_o23 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 na jakiej zasadzie działa wydech z regulacją głośności w s4 b6, tam są wężyki, gdzie co łączy się z czym, jak to wyrezać??
hopek03 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 nie wiem dokładnie czy w b7 S4 jest ten sam wydech ale tam było tak że przy włączeniu biegu wstecznego na cztery końcówki wydechu zamykały się dwie w których były takie klapki w sumie chodziło o to aby w warunkach gdy jest bardzo zimno było coś widać jadąc do tyłu bo z silnika 4.2 V8 wytwarza się mnóstwo pary gdy ciepłe spaliny stykają się z zimnym powietrzem po wylocie
hopek03 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 ale faktycznie na tym wstecznym było trochę ciszej
iras_gda Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Podejrzewam, że mój post niewiele wniesie w temacie, niemniej jednak może komuś to coś pomoże. Moje poprzednie auto to BMW E46 Coupe 330Ci. Tam również był patent z klapkami w wydechu. Przy tłumiku był siłownik podciśnieniowy sterujący klapką (zamykał jedną z dwóch rur w tłumiku), w bagażniku był sterownik. Klapka otwierała się po przekroczeniu chyba 3,5 tys. obr / min. Na postoju nie działało, tylko podczas jazdy. Można czasami poobserwować np E60 530i, E46 330i że w prawej rurze jest klapka, która się czasami otwiera. W BMW przy zamkniętej klapce wydech był dużo cichszy. Jeden z "modów" wydechu polegał odłączeniu wężyka i zaślepieniu śrubką. Dzięki temu auto burczało podczas powolnego objazdu miasta Czy cały czas otwarty wydech pomniejszał moment obrotowy przy niższych obrotach, to zdania są podzielone - badane tylko i wyłącznie dupohamownią, a wiadomo, jak głośniejszy to i pewnie szybszy
marcin_o23 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2013 no i ja własnie o takim efekcie słyszałem w s4 b6, ale byłoby miło jakby wypowiedział się ktoś co dokłądnie zna zasade działąnia tego wydechu i instalacji
turzol Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 W elsie na pewno cos jest rozpisane. Wysłane z mojego MT11i
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 to jest taki sam ukłąd jak EXUP w motocylku dławienie na niskich obrotach aby osiągnąc lepszy moment obrotowy przy max bucie pełne otwarcie
waskivw Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Fajna sprawa ,mam u siebie i działa, przy niskich i średnich obciążeniach klapy są zamknięte, przy max otwierają się i ładnie bulgocze
marcin_o23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 macie jakiś rysunek lub wykaz potrzebnych elementów oprócz wydechu
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Marcin, ta klapka nie pasuje do charakterystyki silnika Diesla im wydech jest bardziej swobodny tym silnik osiaga lepsze parametry co innego silnik benzynowy, nie mówiąc juz o 2-suwie
marcin_o23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 oki, czyli nie ruszać, mam nadzieje że teraz jest otwarty cały czas jak to nie podłącze potrzebuje nr uchwytów wydechu z s4 b6, najlepiej ze śróbami
waskivw Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 8e0253144 AS i AT -uchwyt 2x m8x28 i 4x m8x30
rav85 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 jak spojrzysz w rure to widać klapki, możesz tez ruszy je reka gdyż mechanizm jest na sprezynce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się