Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie ACC Adaptive Cruise Control aktywny radar 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurcze ja się zastanawiałem nad tym modem ale jak tu teraz czytam to mi się odechciało:facepalm:

Ja ACC uruchomiłem po 11 miesiacach :grin: takze rózne *&^%$# przechodziłem :wink:

Nie ja nie mam tyle cierpliwości po prostu sobie daruję temat:wink: powodzenia:decayed:

Opublikowano
Jest kilka kanałów adaptacji, które potrzebują access code, może tam jest jakiś myk? Np. rha/lhd?

Brak kodu " access code" nawet na ORI VCDS a ASO nieudostepni .

Probuj pojedynczo kodowac Bity .

Opublikowano
Jest kilka kanałów adaptacji, które potrzebują access code, może tam jest jakiś myk? Np. rha/lhd?

Brak kodu " access code" nawet na ORI VCDS a ASO nieudostepni .

Probuj pojedynczo kodowac Bity .

No właśnie jak tu

Kodowania, które wpisuję ręcznie np. 0079C0, przyjmuje wszystkie. Nie przyjmuje natomiast żadnej zmiany bitu w pomocniku. Myślę, że musi być zachowana jakaś sekwencja np. odznaczasz jeden to musisz zaznaczyć inny, dlatego odrzuca. Błąd pawraca od razu po skasowaniu.

Napisałem, żadnego pojedyńczego bitu nie zmienie.

---------- Post dopisany at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:54 ----------

Ostatecznie access code to tylko pięć cyfr. 100000 kombinacji, posiedzę- to znajdę. :grin:

Opublikowano

jeśli się nie mylę żadnego "Access/Security code" nie potrzeba -TYLKO WŁAŚCIWE KODOWANIE RADARU pozostało

W kanałach adaptacyjny robi sie tylko adaptacje - ustawiasz co ma być i jak.

Jak sugeruje WRC -kodowanie -tylko ograniczona zabawa w ptaszkowanie bitów aż właściwe zostanie przyjęte, zaakceptowane i znikną alarmy.....

W twoim przypadku z pewnością specjalne kodowanie - kiera po złęj stronie i licznik w milach :kwasny:

Opublikowano

To napiszę jeszcze raz, żadnego ptaszkowanego kodawania mi nie przyjmuje. Czyli zabawa na dochodzenie odpada. :facepalm:

---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ----------

Próbowałem zmieniać te kodowania od A6, Q7, itp zamieniać na hexa i kodować. Przyjmuje wszystko, ale błąd pozostaje.

Opublikowano

twoje auto sprzedane na jaki rynek kraju UK/US/PL?

Audi.jpg

Opublikowano

UK.

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ----------

Dokładnie:

X2B = National sales program Great Britain
Opublikowano

wklej swoją tabelkę może do czegoś dojdziemy ...

Opublikowano
wklej swoją tabelkę może do czegoś dojdziemy ...

Prosze.

E0A = No special edition

7D3 = CD changer

4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation

6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated

5SJ = Left exterior mirror: convex

6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field

1KW = Disc brakes, rear

1JU = Rear shock absorption, basic design four wheel drive

1LT = Disc brakes, front

1AT = Electronic stabilization program (ESP)

1BA = Standard suspension/shock absorption

3FA = Without roof insert (standard roof)

5MG = Decorative inserts, burr-walnut

7X0 = Without park distance control

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

8GU = Alternator 140 A

0G1 = Gearshift lever

0YH = Weight range 8 installation control only, no requirement forecast

0JG = Weight category front axle weight range 7

TH3 = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03L.B

3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding

8BD = Halogen headlight

U1B = Instrument insert with mph speedometer, clock, tachometer and trip odometer

X2B = National sales program Great Britain

1N1 = Power steering

2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system

8Q1 = Headlight-range adjustment

9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control

8Z5 = Not hot country

D90 = 4-cyl. turbo dies. eng. 2.0 l/88 kW (4V)TDI common rail Base engine is TH3/TW1/TQ4/TM4

7Q0 = Without navigation device

CQ8 = Alloy wheels 7.5J x 17

7K6 = Flat tire indicator

4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag

2K1 = Reinforced bumpers

3L3 = Manual height adjustment for front seats

4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass

3Y0 = Without roll-up sun screen

4K2 = Radio remote controlled central locking "SZV"

5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button

1SA = Without additional front underbody guard

7MG = Emission standard EU5

Q1A = Standard front seats

4G0 = W/o storage trays, first row of seats

N5D = Valcona leather seat covering

E0A, 7D3, 4UF, 6XD, 5SJ, 6TS, 1KW, 1JU, 1LT, 1AT, 1BA, 3FA, 5MG, 7X0, F0A, 8GU, 0G1, 0YH, 0JG, TH3, 3NZ, 8BD, U1B, X2B, 1N1, 2ZQ, 8Q1, 9Q4, 8Z5, D90, 7Q0, CQ8, 7K6, 4X4, 2K1, 3L3, 4KC, 3Y0, 4K2, 5D7, 1SA, 7MG, Q1A, 4G0, N5D

Opublikowano

Wiem że to juz znasz Audi Portal: ECU Diagnostic . Audi Q7 4L (2007- ) . Adaptive CC J428 ale jak zobaczysz poniżej przykłady kodowań A4/A5 to końcowe cyfry zgadzają się z metodologią kodowaniem z Q7/A6/A8

Więc u Ciebie pozycja 2 (od końca) powinna mieć wartość 5 (xxx5x: Rest of the World (mph) a może xxx1x: USA (mph)

Pozycja 1 (od końca) to będzie 8; (xxxx8: Without optional extra trailer function)

Czyli masz już koniec xxx58 lub xxx18

Jeżeli pozycja 3 i 4 (od końca ) to 1 to masz już x1158 lub x1118

…pozostaje podstawić pozostałe możliwe cyfry, dalej Windowsy Naukowy Kalkulator i zamiana DEC<>HEX no i testy...

......nic nie wskazuje na uszkodzony Radar wiec dzień-dwa przerwy i kolejne próba aż zatrybi :wink:

[table=width: 600, class: grid, align: left]

A4 CDNC 2.0l TFSI Coding;Automatic Gear

00C7E0

51168

Q5 CCWA 3.0l Tdi Coding: Manual Gear

0079C0

51168

S5 Automatic Gear

002BA0

11168

S5 Automatic Gear, trailer hitch

002B99

11161

A4 CAHA 2.0TDI Manual Gear, trailer hitch, Avant

00EEE9

61161

A4 2.0 TDI 143hp Manual Gear, trailer hitch, Allroad (quattro)

00A0C9

41161

[/td]

[td]00EEF0

61168

[/table]

Coding of A6: Audi Portal:

Coding of A8: Audi Portal:

Coding of Q7: Audi Portal:

do dzieła :cool:

Opublikowano

Obawiam się Paweł, że sprawdziłem już wszystkie możliwości. Zmieniałem każdą z tych pięciu cyfr na wszelkie sposoby, bez powodzenia.

Spróbuję jutro raz jeszcze.

Tu jest prosty konwerter.

hexadecimal conversion, convert decimal to hexadecimal

---------- Post dopisany 08-03-2014 at 03:12 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:28 ----------

Witam ponownie.

Byłem dzisiaj u znajomego, który założył radar do swojej A6. Ma on też VASa, niestety VAS żąda dostępu online, więc z kodowania nici. Powiedział mi natomiast, że problem polega na tym, że ABS liczy prędkość w milach a radar oczekuje kilometrów, stąd błąd o złym kodowaniu. Oraz że z licznikiem jest podobny kłopot. Mówi, że trzeba licznik i ABS przekabacić na km/h. Co o tym myślicie?

Ps. Ja myślę, że poległem na tym modzie.

Opublikowano

Marcin, a sprawdzałeś kąty w blokach pomiarowych ? o ile dobrze pamiętam odchylenie od 0 stopni o więcej jak 0,2 stopnia w jedną lub drugą stronę powoduje zablokowanie radaru. U mnie tak było i za cholerę nie mogłem zmienić kąta, regulacja na śrubach nic nie zmieniała w blokach i dopiero w ASO sobie z tym poradzili:wink: o ile dobrze pamiętam błędy miałem te same co u Ciebie.

Opublikowano

Myślę, że wtedy byłby błąd kalibracji nie kodowania. Wrócę do domu tosprawdzę i dam znać. To są te kąty w drugim bloku?

Opublikowano

Tak, chyba w drugim

Opublikowano

Sprawdziłem.

Tak to wygląda.

-0.714 0.146 0.166 N/A

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ----------

Jak wcześniej pisał Paweł, kąt pomiędzy 0.8<>-0.8 jest ok.

Opublikowano
Sprawdziłem.

Tak to wygląda.

-0.714 0.146 0.166 N/A

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ----------

Jak wcześniej pisał Paweł, kąt pomiędzy 0.8<>-0.8 jest ok.

Faktycznie, masz rację 0,8 a nie jak pisałem 0,2, czyli kąty są OK:eusathink:

Opublikowano

Wolałbym nie mieć racji. Wolałbym, żeby działało. :facepalm:

Opublikowano
Obawiam się Paweł, że sprawdziłem już wszystkie możliwości. Zmieniałem każdą z tych pięciu cyfr na wszelkie sposoby, bez powodzenia.

Spróbuję jutro raz jeszcze.

Tu jest prosty konwerter.

hexadecimal conversion, convert decimal to hexadecimal

---------- Post dopisany 08-03-2014 at 03:12 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:28 ----------

Witam ponownie.

Byłem dzisiaj u znajomego, który założył radar do swojej A6. Ma on też VASa, niestety VAS żąda dostępu online, więc z kodowania nici. Powiedział mi natomiast, że problem polega na tym, że ABS liczy prędkość w milach a radar oczekuje kilometrów, stąd błąd o złym kodowaniu. Oraz że z licznikiem jest podobny kłopot. Mówi, że trzeba licznik i ABS przekabacić na km/h. Co o tym myślicie?

Ps. Ja myślę, że poległem na tym modzie.

teoria dziwna...

Ja będę się nadal upierał ze to kwestia właściwego kodowania dla twojego pojazdu mph. Znajdź jakikolwiek działający przykład kodowania Radaru z Anglika (mph) przekonwertuj kod na DEC i przeanalizuj co która cyfra znaczy.

Niestety nic więcej tu nie wymyślę. :kwasny:

Opublikowano

Byłem dzisiaj w serwisie, który naprawdę ogarnia wiele. Wygląda na to, że muszę mieć radar z literką C. Ma ktoś na zbyciu?

---------- Post dopisany 14-03-2014 at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 16:05 ----------

Panowie, mógłbym prosić o sprawdzenie w etce jak to jest z tymi radarami? Czy 8K0907561 jest kompatybilny z C? Czym się różnią? Czy etka mówi coś o rhd/lhd? Będę wdzięczny.

Opublikowano

8K0907561 był do 2012.01.01 zastapiony 8K0907561 C

Nie ma rozdziału na rhd/lhd .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...