WaceX Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam, Od pewnego czasu obserwuję dziwne zachowania silnika (B5 97' ACK - 2.8 V6 30V). Gdy jest zupełnie zimny (np. po nocy) przez pierwsze 2-3 minuty po rozruchu występują symptomy, tak jakby nie było zapłonu na 1-2 cylindrach. Silnik się dławi przy dodaniu gazu na niskich obrotach, słychać strzały z rury. Na wyższych obrotach (pow. 3-4 tyś) problem jest nieodczuwalny. Jak złapie trochę temperatury (nawet poniżej 50 stopni), to problem ustaje i wszystko wraca do normy. Wymieniłem już świece (NGK), przewody (BERU) oraz filtr paliwa i trochę zaczyna brakować mi pomysłów. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną, to chętnie wysłucham. Mechanik zasugerował mi zacierającą się pompę paliwa, ale cos mi się nie wydaje. WaceX B5 97' 2.8 V6 30V - woooooz najszybszy w mieście prosze uzupelnij profil
wojtek2626 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Sprawdź czujnik temp do ECU moze pokazuje za wysoka temp i stąd problemy na zimnym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się