Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Dławienie się zimnego silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od pewnego czasu obserwuję dziwne zachowania silnika (B5 97' ACK - 2.8 V6 30V). Gdy jest zupełnie zimny (np. po nocy) przez pierwsze 2-3 minuty po rozruchu występują symptomy, tak jakby nie było zapłonu na 1-2 cylindrach. Silnik się dławi przy dodaniu gazu na niskich obrotach, słychać strzały z rury. Na wyższych obrotach (pow. 3-4 tyś) problem jest nieodczuwalny. Jak złapie trochę temperatury (nawet poniżej 50 stopni), to problem ustaje i wszystko wraca do normy. Wymieniłem już świece (NGK), przewody (BERU) oraz filtr paliwa i trochę zaczyna brakować mi pomysłów. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną, to chętnie wysłucham.

Mechanik zasugerował mi zacierającą się pompę paliwa, ale cos mi się nie wydaje.

WaceX

B5 97' 2.8 V6 30V - woooooz najszybszy w mieście ;)

prosze uzupelnij profil

Opublikowano

Sprawdź czujnik temp do ECU moze pokazuje za wysoka temp i stąd problemy na zimnym silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...