Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

CZY MOGE TERAZ 1.9 tdi ,mialem 2.0tdi ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema wszystkim !

mam taki maly dylemat.. Kupilem B7 2006 rok , tyle ze kupilem od znajomego po kradziezy,, no i chamy rozkradli tam silnik , a byl 2.0 tdi BPW. No i teraz mam takie pytanko czy ja moge tam wladowac 1.9 TDI (chcialbym tak minimum rok 2006) , ten 131 KM , ale kompletnie sie nie znam.. czy to mi tam podejdzie wszystko,, skrzynie tez mam (manula 6) i elektryka jest,, brakuje tez sterownika - komputera.. Caly przod i wszystko inne mam.. Da sie takie cos zrobic ? Zeby wsadzic 1.9 tdi .. Bo szukalem tego 2.0 tdi BPW ale one sa 2 razy drozsze,, z osprzetem to minimum 6500zl a taki 1.9 to za 4000zl wyrwiesz kompletny i 2007 rok.. Ktos pomoze ?

Dzieki ;) troche sie rozpisalem ale mam nadzieje ze sie odczytacie.. pozdraiwam!

Opublikowano

w 2006 roku 1.9tdi miał 115 koni, pewnie możesz, skrzynia podejdzie, ale nie wiem jak z ECU, reszte się zgra :) tylko komputer trzeba i kogos ogarniętego

Opublikowano

Oj nie chce się poszukać . temat wałkowany tutaj ( parę tematów niżej):

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/swap-bkd-256974/

BRB,BKE powinny chyba podejść razem z osprzętem, AWX,AVF napewno mają EGR-a sterowanego podciśniniowo, BPW elektrycznie.

Opublikowano

Szukaj silnika 2.0 BMM i po problemie wkładasz i jeździsz:wink:

Opublikowano
Szukaj silnika 2.0 BMM i po problemie wkładasz i jeździsz:wink:

Czytaj ze zrozumieniem, klega ma dziurę po silniku i ciekawy jestem jak bez problemu zainstaluje tam BMM-ma , który jest poprzeczny ?

Opublikowano
Szukaj silnika 2.0 BMM i po problemie wkładasz i jeździsz:wink:

Czytaj ze zrozumieniem, klega ma dziurę po silniku i ciekawy jestem jak bez problemu zainstaluje tam BMM-ma , który jest poprzeczny ?

BKD w Skodzie chyba też jest poprzecznie montowany? Czy się mylę?

Opublikowano

Nie mylisz się , Tylko że ja mu BKD nie polecałem :)

Co najwyżej temat tak zatytułowany ......

Opublikowano
Nie mylisz się , Tylko że ja mu BKD nie polecałem :)

Mnie chodzi o to, że BKD jest poprzeczny i da się do a4 wsadzić więc dlaczego BMM-a się nie da?

Po jakiego ma chłop zmieniać wiązki i Bóg wie co jeszcze jak można włożyć jakiego 2.0 bez wałków:eusathink: ale to nie moja decyzja:hi:

Opublikowano

Jak włoży 2,0 BPW lub 1,9 BRB lub BKE kupione razem z osprzętem to nie będzie musiał nic rezać (może z wyjątkiem wydechu) .

Wszystkie poprzeczniaki to tylko sam supek + kupa osprzętu do skompletowania .......

Opublikowano

no to lepiej juz ten 1.9 brb albo bke , szkoda ze maja tylko 115, no ale zrobi sie jakis program.. mam w sumie turbo z bpw 2.0 tdi, moze cos tam da sie zakombinowac zeby wsadzic. Dzieki za odpowiedz. !

---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:41 ----------

aaaa tak z ciekaowsci , nie lepiej wydac wiecej kasy i kupic ten 2.0 BPW , tylko ze on za 6500zl ???? Co myslicie, czy nie ma sensu.. i 1.9 to to samo praktyvcznie, no troche slabszy ale to chyba kwestia paru przerobek, tak?

Opublikowano

Trzeba posprawdzać co nieco wydaje mi się że 1,9 z turbulum od BPW nie powinno być problemów, a wtedy po programie spoko 160 KM :)

Te 115 KM to one mają z fabryki tylko dlatego że chodzi o ekologię .

Opublikowano
no to lepiej juz ten 1.9 brb albo bke , szkoda ze maja tylko 115, no ale zrobi sie jakis program.. mam w sumie turbo z bpw 2.0 tdi, moze cos tam da sie zakombinowac zeby wsadzic. Dzieki za odpowiedz. !

Jeśli masz osprzęt do 2.0 to szukałbym właśnie takiego.

Do poprzeczniaka BKD cały osprzęt podchodzi od BLB, który jest wzdłużny. Więc podejrzewam, że do np.BMM też będzie pasował osprzęt od BPW

Opublikowano

BKD jest szesastozaworowy, to całkiem inna technika niż ośmiozaworowy BPW, przy przekładce do wymiany wiązka + ECU :)

Opublikowano
BKD jest szesastozaworowy, to całkiem inna technika niż ośmiozaworowy BPW, przy przekładce do wymiany wiązka + ECU :)

Wiem, że 16V nie karze mu wkładać BKD:facepalm:

Opublikowano

zostalo mi z niego: turbina, alternator, kolektor, klima, wspomaganie, esp.. i nie wiem co robic w sumie.. te 2.0 strasznie drogie sa..

Opublikowano
BKD jest szesastozaworowy, to całkiem inna technika niż ośmiozaworowy BPW, przy przekładce do wymiany wiązka + ECU :)

Wiem, że 16V nie karze mu wkładać BKD:facepalm:

No dobra, sorki , teraz ja się trochę zagalopowałem :)

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

zostalo mi z niego: turbina, alternator, kolektor, klima, wspomaganie, esp.. i nie wiem co robic w sumie.. te 2.0 strasznie drogie sa..

Poszukał bym w sieci na twoim miejscu ETKI (Chomik) i zaczął porównywać numery częśći, mozolna robota ale oszczędzi niespodzianek i niepotrzebnie wydanych pieniędzy .

Opublikowano
zostalo mi z niego: turbina, alternator, kolektor, klima, wspomaganie, esp.. i nie wiem co robic w sumie.. te 2.0 strasznie drogie sa..

Zadzwoń sobie do klubowego kolegi Jaro4444 602478944 powiedz o co chodzi, jakie Ci zostały części. Na pewno Ci pomoże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...