Snopek26 0 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam, ze względu na to, że nie mogę się połączyć z silnikiem przez kabel VAG, a z innymi podzespołami mogę (klimatyzacja, skrzynia, liczniki) na forum klaczek84 napisał mi, żeby sprawdzić linię K. Czy moglibyście napisać mi który pin gniazda to linia K i jak zdiagnozować czy jest ona ok. Pierwsze sprawdzenie to prawdopodobnie miernik i oporność ale nie bardzo wiem gdzie dochodzi linia K z gniazda. Jeżeli ktoś z Was to robił i może w miarę przyjaznym językiem opisać to będę wdzięczny. Snopek26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jaki numer sterownika silnia? Daj vin to jutro e schematy lukne i Ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snopek26 0 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 VIN to: WAUZZZ8DZTA075878. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 immo of f? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 immo of f? Widzę konkurencję Zaprzala:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snopek26 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Panowie można troszkę jaśnej bo nie do końca rozumiem waszą konwersację. Immo of f ? Nie wiem co to znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 nie pamietam które PIN-y ale na pewno żółty i zielony kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Mialem identyczna sytuacje, problem byl w ominieciu immo. A dokladnie to ze ktos kombinowal z immo, moj elektryk ogarnal schematy polaczenia linii K i dziala.. a temat tutaj z dawnym moim problemem: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b5-aeb-kombinowany-immobilizer-187108/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiano91 1 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Sprawdź czy masz coś kombinowane przy puszce IMMO - znajdziesz ją po odkręceniu półki pod kierownicą (biała puszka po prawej stronie). Ewentualnie w sterowniku silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fahoo 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 odłacz radio i sprawdz czy sie połączysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się