adik1983 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 zaraz po kupnie slychac bylo dziwne stuki w okolicy rolek i paskow postanowilemwymienić rozrząd po wymienie wszystko bylo okej próbnie odpalilem autko bez zaloznonego paska pk nastepnie po zalozeniu paska pk slychac po odpaleniu stuki nieregularne zdjelem pasek pk sprawdzalem alternator wspomaganie i kompresor klimy i zauważyłem ze jak poruszam kołem kompresora do przodu do tylu to slychac taki stukot czy to jest przyczyna tych stuków jakies sprzegiełko tam jest Czy masz trudności ze znalezieniem odpowiedniego prefix-u!? bo w temacie napisałeś jaki masz choć temat również źle napisany, ale już wszystko poprawione - regulamin się kłania/chudineze
zbyszek7791 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Jest tam sprzęgiełko, potrzebny do odkręcenia jest specjalny klucz, musiał byś się zapytać speców co naprawiają sprężarki czy da radę wymienić to na aucie czy trzeba ją wyciągać na zewnątrz.
adik1983 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 nio ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- a mowisz ze taki bylby objaw
zbyszek7791 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 zdecydowanie tak wymieniałem znajomemu (to znaczy ja wymontowałem sprężarkę a spece od klimy wymienili ten napęd) po złożeniu cisza i spokuj
Talib13 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Siemasz http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-1-9-tdi-naprawa-wymiana-zrywnego-sprzegla-kompresora-klimatyzacji-181920/ ---> Poczytaj to może sam wymienisz a kasa zamiast dla "speców" będzie na coś innego . Mogę podpowiedzieć jeszcze, że ten 2 typ sprężarki ma troszkę inne rozwiązanie tego sprzęgła ale także można je wymienić samemu trzeba je tylko zanitować o tak http://obrazki.elektroda.net/36_1271173324.jpg
adik1983 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 najgosze jest ot ze ten trzpien ktory trzeba odkrecic zebys scignac kolo pasowe ze sprzeglem trzym bardzo mocno ma ktos na to sposób jakis tam bodajże jest chyba 7 kluczyk
SotoM Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 kluczem sztorcowym 7mmtrzymasz za oske kompresora a odkrecasz kołem(dekielkiem)jest do tego specjalny klucz z trzema trzpieniami. jutro jak bede w pracy to zrobie foto i wrzucę...ogólnie takie narzędzia mozna kupic w serwisach ASO bez problemu.
adik1983 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 a ta ośke kompresora trzymasz za 7 mka czy gdzies z tyłu a ile taki klucz kosztuje czy to bedzie coś takiego Klucz do demontażu sprzęgła klimatyzacji A/C F-ry (2917341221) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
SotoM Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 narzedzie fajnie wyglada. ciekawe jakiej srednicy maja te 3 ruchome trzpienie. po za tym na takiej krutkiej raczce bedzie mozna sie tylko osrac a nie odkrecic zapieczony na osce dakielek. bez 50cm przedłuzki nie masz co nawet do tego podchodzic. ---------- Post dopisany 15-01-2013 at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 21:04 ---------- <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- numery narzędzi Mercedes-Benz: rurka - 112 589 07 40 01 09/09 koncówka z mniejszym rozstawem trzpieni (20mm bodajże) - 112 589 07 40 02 09/09 końcówka z wiekszym rozstawem trzpieni (22mm) - 112 589 07 40 03 09/09 (klucz do grupy VAG pasuje idealnie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się