Sadza Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Cześć, kupiłem jakiś czas temu samochód i koleś mi powiedział że do wymiany jest pompa wspomagania, którą dorzucał gratis i faktycznie tak się stało. Jak się przyglądnąłem tematowi to pompa nie pasuje już po samym wyglądzie chyba do modeli po 1996. Wracając do tematu, wymieniłem płyn we wspomaganiu na febi zielony i może kapkę ucichło, ale zdaje mi się że to nie pompa bo jak odpalę brykę to nic nawet nie huczy(nawet jak gazuje) w okolicy pompy, ogólnie cisza. Jak się nachylę nad zbiorniczkiem hamulcowym to ewidentnie buczy (wraz ze wzrostem obrotów jeszcze bardziej) natomiast siedząc w aucie mocno buczy. Na rondzie i przy 2tys. to już ostro. Na postoju jak skręcę (bardzo powolutku) obojętnie w którą stronę to bardzo aż obroty spadają. Dziwna sprawa bo ogólnie wspomaganie chodzi bardzo lekko tylko po prostu buczenie zaczyna mi przeszkadzać. Da się coś z tym zrobić aby nie buczało?
darko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 chyba nad zbiorniczkiem oleju wspomagania a nie hamulcowym,jak skręcisz kołami do oporu obojętnie w którą stronę to to buczenie i spadek obrotów jest normalny.W zbiorniczku płynu jest takie sitko,które lubi sobie wyskoczyć ze swojego miejsca i wtedy buczenie słychać bardziej w środku auta niż na zewnątrz
Sadza Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Nie nie jak się nachylę na zbiorniczek hamulcowy(czyli tak jakby nad maglownice). Im bliżej wnętrza tym jęczenie wyraźniejsze. Ja mam taki spadek obrotów i głośne jęczenie jak przy maksymalnym skręcie ale przy minimalnym skręcie kołami (od ustawienia do jazdy na wprost). W zbiorniczku płynu wspomagania nic mi nie buczy i nic się nie pieni, a także żadnych wycieków nie zauważyłem. Wspomaganie działa bardzo lekko. ---------- Post dopisany 14-01-2013 at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 16:26 ---------- to może inaczej zapytam czy w maglownicy jest jakiś filterek, zaworek lub coś innego przez co płyn jest blokowany?
andzia883 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Nie nie jak się nachylę na zbiorniczek hamulcowy(czyli tak jakby nad maglownice). Im bliżej wnętrza tym jęczenie wyraźniejsze. Ja mam taki spadek obrotów i głośne jęczenie jak przy maksymalnym skręcie ale przy minimalnym skręcie kołami (od ustawienia do jazdy na wprost).W zbiorniczku płynu wspomagania nic mi nie buczy i nic się nie pieni, a także żadnych wycieków nie zauważyłem. Wspomaganie działa bardzo lekko. ---------- Post dopisany 14-01-2013 at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 16:26 ---------- to może inaczej zapytam czy w maglownicy jest jakiś filterek, zaworek lub coś innego przez co płyn jest blokowany? jak by ci płyn blokowało to wspomagania byś nie miał spróbuj wymienić pompę łatwa rzecz zajmuje 1 raz cos 3godzinki
Sadza Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 A czy pompa z A3 o numerach 038 145 255A podejdzie do mojej A4 zmieniają jej tylko koła. Bo ta a3 jest na jeden pasek a moja a4 na dwa.
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 nie znam sie na pompach ale uwazam iż lepiej nie wkladac jakiejs z innym nr, ponieważ ktos to opracowal zeby współgrało z reszta, nie wiem za male cisnienie, za duze, mocowania itp
andzia883 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 raczej nie podejdzie ma inne numery z reszta po vinie sprawdz:decayed:
Sadza Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Dzięki za pitu pitu żeby coś napisać, ale czy ktoś potrafi konkretnie odpowiedzieć?
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Dzięki za pitu pitu żeby coś napisać, ale czy ktoś potrafi konkretnie odpowiedzieć? pitu pitu poszukaj sobie w danych technicznych bedziesz wiedzial
grucha1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 kolego wymieniają pompe powieneneś szukać takiej samej,wątpie żeby ta z a3 ci podeszla bo ona ma chyba mniejsze cisnienie, sam sie borykam z tym problemem co ty i u mnie to jest pompa, buczy, huczy i masakra,jak bedziesz wymienial pompe to poszukaj sobie tą z wiekszym cisnieniem czyli 110 bar.moja czeka na montaz ale jak snieg zniknie
andzia883 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 kolego wymieniają pompe powieneneś szukać takiej samej,wątpie żeby ta z a3 ci podeszla bo ona ma chyba mniejsze cisnienie, sam sie borykam z tym problemem co ty i u mnie to jest pompa, buczy, huczy i masakra,jak bedziesz wymienial pompe to poszukaj sobie tą z wiekszym cisnieniem czyli 110 bar.moja czeka na montaz ale jak snieg zniknie z A3 na 100% nie podejdzie:decayed:
Sadza Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam, dopiero teraz wymieniłem pompę, zrobiłem płukanie i zalałem świeżutki zielony febi. No i d*pa , może trochę się uciszyło i lżej chodzi, ale dalej ją słychać. Tak się zastanawiam czy ten olej jest ok? Gdzieś czytałem, że nie jednemy pomogła wymiana na orygilany olej audi a nawet pomagało zalanie hydraulicznymi ogólnie dostęnymi w marketach. Coś wiecie koledzy i koleżanki? P.S. Pompę mam firmy ZF, a kiedyś miałem citroena z automatem i ta firma wsadziła pompe do skrzyni i też klękła ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 14:21 ---------- wymirnilem na oryginalny olej i nic lepiej, dalej buuuuuczy. co teraz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się