Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kto potrafi zdjagnozowac moj problem ??


wojciech_81

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam a4 1.8 5v z 96 z lpg roku i mam kilka problemow z nia nie wiem czy one sa ze soba powiazane czy to sa rozne sprawy. Pierwszy problem jaki mam to jest to ze dosc dlugo łapie temp jakies 90 stopni ma dopiero po przejechaniu ok 10km, druga sprawa to jest jeszcze dziwniejsza poniewaz traci temp jak sie jedzie przez ok 4km lub dluzej wiecej niz 125km /h jak jade do tej predkosci temp stoi na 90 ani drgnie wskazowka, Jak jade szybciej spada do poczatku skali zmniejszajac predkosc temp powraca do 90. Duzo podruzuje po autostradzie wiec mnie to bardzo denerwuje poniewaz jak spada na liczniku temp to i w srodku robi sie zimno. Trzecia rzecz jaka sie zaczela dziac to jest wina falujacych obrotow. Napisze teraz co wymianialem. Kilka czujnikow temperatury, 2 termostaty , wiskoze, przepustnice, przeplywomierz planuje podmienic teraz cewki. Czy ktos moze zna powod takiego dzialania mojej audi, czy moze zna ktos jakiegos mechanika z okolic CK ktory moze mi pomoc. Dodam tez ze mialem juz kilka diagnostyk bledow nie bylo mialem tylko cos o skladzie mieszanki paliwa ale to podobno przez lpg , byly tez kilka razy robione adaptacje przepustnicy. Prosze o pomoc sensowna bo moi mechanicy najlepiej by wymienili caly silnik

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo termostat do wymiany :) Tylko niech ktoś napisze jak to się robi i czy są jakieś problemy w ADR przy wymianie :) Jakiś poradnik jak by ktoś napisał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć, czy ten termostat jest w pompie wody ??. Jak możesz to napisz gdzie on jest i czy układ potem się odpowietrza przez ten wężyk od nagrzewnicy czy sam się odpowietrzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze co do falujących obrotów na bęzynie wyczyść porządnie przepustnice i zaadoptuj sprawdż szczelność dolotu,odmę czy jest cała a do czujnika temperatury najlepiej orginał żadna podruba jeszcze co do spadającej temperatury winą jest termostat może masz zasyfiały układ i ci zapycha na tyle że nie może się zamknąć przy demontarzu sprawdż dokładnie zdemontowany termostat lub czy nie jest odwrotnie zamontowany.Powodzenia:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć,

No dobra myślę że kolega endriuu nie będzie miał nic przeciwko a chyba pomoże http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-termostatu-wymiana-adr-116501/

Jeśli termostat już wymieniać to tylko na oryginał z ASO ( żadne zamienniki nie dają rady zbyt długo) , podobnie jak czujnik temperatury.

Jak w układzie jest dużo osadów to warto dodatkowo cały układ przepłukać jakimś tańszym płynem albo wodą destylowaną zanim założy się

nowy termostat na gotowo ( najpierw wymienić sam płyn a po jakimś czasie płyn + termostat).

Co do płynu to najlepiej w odpowiednim stężeniu różowy G12+ ( oryginał ASO albo zamiennik FEBI też z tym oznaczeniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy uklad mam czysty widac to po spuszczanym plynie ale dla pewnosci byl plukany wczesniej bo tez tak moj mechanik myslal. Odma i cala reszta podcisnienia tez przebadane. Termostat i czujnik oczywiscie ze tylko orginalny( mialem w nissanie przeprawe z podrobkami i nie chce wiecej ) Przepustnica byla zakladana z A4 taki sam motor jezdzaca bylo ok az sie chciala posciskac z fordem i juz a4 nie ma. Szukam kumatego mechanika w okolicach Kielc:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy ci LPG nie rozwialiło map PB zakręć lpg wypal całe i pojeździj na PB trochę wtedy zobaczysz co się będzie działo z obrotami. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapy się wgrają jak będziesz jeździł dokładnie jak silnik osiągnie 90 stopni :) i VAG ci nic nie pokaże :) A z odpalaniem jak tam masz ?? Przeczyść może jeszcze przepływomierz powietrza, wymień mu filtr powietrza i zobacz w blokach pomiarowych jak lambda się zachowuje ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...