Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KUPNO SILNIKA 2.0tdi - CZY DA SIĘ UNIKNĄĆ LOTERII ?


uszylo

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim..

Jade jutro po silnik 2.0 tdi BPW 2007 rok (mam tez na oku drugi 2008 rok niedaleko tego pierwszego) ,silnik kompletny za 6500zł (ze sprzęgłem i komputerem-sterownikiem do niego razem z kablami; mam tez parę gratów ze starego: turbina, klima, alternator, skrzynia 6biegow; ale to mniejsza z tym..) Facet daje gwarancje, podajże miesięczną; i jeżeli się pospieszę, ale raczej już nie zdarzę to silnik będzie na aucie - do odpalenia!

Może ktoś ma na forum jakieś doświadczenie w kupnie silników ?

Może zwrócić na coś szczególnie uwagę ?

Może dopłacić więcej kasy (znacznie więcej wyjdzie) i dać temu facetowi do zamontowania?

Czy da się jakoś uniknąć czystej loterii ?

Kompletnie sie nie znam, cena nie jest mala jak dla mnie nooo ale po tyle chodza, i nie chcialbym wlesc na mine:/

DZIEKI ZA ODPOWIEDZI !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik jest w aucie to wziąłbym vin i sprawdził w serwisie historie, jaki przebieg itd.

Druga spraw to ja szukałbym silnika BMM, bo w tym prędzej czy później będziesz usuwał wałki i znowu koszta dodatkowe:kwasny: chyba, że masz zamiar się pozbyć auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahaa no w sumie tak tez mozna.. Ale ogolnie to chyba loteria, jesli nie na aucie. Nie nie, mam zamiar troche pojezdzic, zarobic i sie pozbyc..

pozdraiwam!

Loteria, dlatego trzeba szukać jak najmłodszego silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki.. Ale tez co mi z tego ze ktos powie 2008 czy 2007 jak tego nie poznam ? czy sa moze jakie roznice.. ?

Na każdym silniku jest wybita data produkcji

tu np. masz BMM-a SILNIK AUDI A3 GOLF 2.O D 140 BMM (2949472935) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

ale tak jak kolega pisze wyżej poczytaj i zdecyduj:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no juz zadecydowalem ze BPW , i tak dlugo nim nie bede jezdzil.. A cenowo to tak samo wychodzi. No wiadomo ze tam moze sie cos zepsuć , ale to tez loteria.. Jezdzilem takim BPW 1.5roku , bardzo duzo, z tym ze olej i wszystkie filtry bardzo czesto, no i wszystko gralo , ponad 200 przebiegu, takze jestem dobrej mysli ze chociaz z rok wytrzyma spokojnie.. DZIEKI ZA ODPOWIEDZ ! raz jeszcze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm: Przeczytaj chociaż parę stron tego co przesłalem i kup silnik bez żadnych wad za te same pieniądze, a przy sprzedaży to też będzie miało znaczenie jaki masz silnik bo większość ludzi szuka tych silników które są wad pozbawione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regeneracha tego walka z dziurka + zabierak (nowy z aso dluzszy niz oru czy dorabiany) to chyba 700 czy 800 pln

Roboty przy wymiania rozrzadu juz duzo nie dochodzi jezeli jest to silniki z walkami napedzanymi przez zabatki a nie lancuch...

Mozna powiedziec, ze jak sie kupi auto i przy wymianie rozrzadu zauwazy sie ze sie wycirac zaczelo to sie "wyskoczy" dodatkowo z tysiaczka i po problemie. To koszt nie wiekszy niz 3 pelne baki paliwa...

(to auto ma przeciez n innych czesciej niz sporadycznie wystepujacych awarii...jakas zbiorowa histeria wokol tego sie zrobila )

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tez to zauwazylem, ta zbiorowa histerie. jedynie na co narzekam to ze jest drogi ten silnik i tyle.. jak sie dba to sie jezdzi.

jak sie dba to mozna jezdzic tansza dacia bez placenia za marke.

Ten silnik nie jest najbardziej udany co nie oznacza, ze trzeba go ciagle naprawiac. Popompowytryskowe 2,0tdo PD wkladali nie tylko do VW + pociotki (jak audi :) ) ale takze do np dodge...trzeba wiedziec ze ten silnik moze sprawiac klopoty i to uzwglednic przy kupnie i tyle

Patrzac realnie to wielkoscia w srodku rowna a4 b6/b7/exeo jest np skoda octavia gdzie fabrycznie nie ma walkow wyrownujacych (jak w kazdym budzetowym vw czy vwpociotku) wiec swiat na audi sie nie konczy

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze wszyscy ogarnieci wiedzą że najlepsze są 1,9 , po co cudować i grać w ruletke , nie lepiej od razu kupić pożądny silnik nie do zajechania? po co kupowac 2.0 skoro wiadomo że to poracha ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze wszyscy ogarnieci wiedzą że najlepsze są 1,9 , po co cudować i grać w ruletke , nie lepiej od razu kupić pożądny silnik nie do zajechania? po co kupowac 2.0 skoro wiadomo że to poracha ?

PO TO ABY NAM ASO NIE ZBANKRUTOWAŁO, :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze wszyscy ogarnieci wiedzą że najlepsze są 1,9 , po co cudować i grać w ruletke , nie lepiej od razu kupić pożądny silnik nie do zajechania? po co kupowac 2.0 skoro wiadomo że to poracha ?

PO TO ABY NAM ASO NIE ZBANKRUTOWAŁO, :wink:

Nadrabiają, bo wcześniej wypuścili na rynek 1.9 tdi i klienci wpadali tylko na wymianę klocków i oleju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tym bardziej sie dziwie forumowiczom którzy przecie ogarniają temat , a jak nie to niech poczytają , tyle info jest o tych 2 litrówach że to padaki i dalej ludzie przekorni , kup chłopie 1.9 AVF i nic nie bedziesz przy nim robił tylko olej i filtry wymieniał, najlepsze fury na forum są stuningowane właśnie z 1,9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale skoro kolega i tak musi kupić nowy motor to chyba logiczne żeby kupić właśnie z jakigoś pociotka Audi który jest tych wad pozbawiony a nie pchać się z powrotrem w to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bratu w 1.9tdi vp37 strzelila uszczelka pod glowica a w 1.9tdi pd rodzicowym trzeba bylo naprawiac turbine, w obu byly wymieniane rozrzady, w jednym terostat nie trzymal.... mowimy o autach co przez kilka lat zrobily "w domu" max 50tys km a pierwsze z nich nie ma 200tys km nabite (drugie to auto kupione od handlarza w pl i do tego byla pofirmowka wiec czy przebieg na tacho prawdziwy jest dyskusyjne)

Mowimy o samochodach gdzie pierwszy ma 110ps a drugi chyba 115ps czyli mniej wiecej tyle i dzis silnik 1.6, ktory pali mniej i dymi mniej

Nie ma rzeczy co sie nie psuja

Osobiscie mam 2,0tdi cr 143ps i zrobilem 100tys (no w tym miesiacu dobije do 100wki) i niczego poza olejem i filtrami jeszcze nie robilem (zadnego czujniczka, swiezy zarowej, rozrzadu itp - leje i jade).

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy nie mieli 2.0 i teraz sieją strach na forach, bo coś tam gdzieś wyczytali:facepalm:

Trzeba wziąć pod uwagę, że najczęściej pisze się na forum jak jest problem z autem, a pomyślcie Panowie ile jest ludzi, którym 2.0 się nie psują więc po jakiego mają tu zaglądać :eusathink:pochwalić się, że wszystko jest w porządku:polew: także proponuję odpuścić krytyka dla 2.0 zwłaszcza ludziom, którzy nigdy nie mieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...