Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy czegos tu nie brakuje


macjar

Rekomendowane odpowiedzi

A czy kierunek montazu tych zaworków zwrotnych jest wazna ?

No jak myślisz, maja przepuszczać tylko kiedy jest podciśnienie w dolocie tzn silnik sobie zasysa powietrze np. z odmy, ale kiedy dajesz buta i turbo pompuje jest nadciśnienie i zaworek zamyka żeby powietrze nie uciekało, na każdym zaworku masz strzałke w która strone ma przepuszczać w druga blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale jak ja nie mam w ogole tych zaworkow to skad mam wiedziec jaki jest poprawny kierunek montazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no jakies tam masz zobacz na tym co idzie do serva na obudowie jest strzałka w strone kolektora każdy inny montujesz tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesci zamowione, w sobote montaz, zobaczymy czy rozwiaze sie brak doladowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym na twoim miejscu nie jezdzil autem zanim ezektora nie zamontujesz

odpowiada on za wspomaganie hamulców miedzyinnymi

moja dziewczyna kiedys malo sie nie zabila bo zabraklo totalnie hamulców na zakrecie, pod ogledzinach pod maska okazalo sie ze ezektor rozpadł sie w tym miejscu dokladnie co tobie, takze ucz sie na czyichs bledach i nie jezdzij bez ezektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprocz ezektora potrzebujesz tez zaworek zwrotny ktory jest pdlaczony pod ezektorem.. widze ze ktos sie nameczyl aby niedokladac siana przed sprzedaza samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze jutro u mnie w samochodzie ale z tego co wiem w orginale ten waz tez jest zaslepiony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być mam też BFB, tylko u mnie inna opaska (oryginalna) ta dolna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ezektor wymieniony, przy okazji sprawdzilem wszystkie zaworki czy sa szczelne

mam problem z lokalizacja 1 zaworka czy mozecie mi powiedziec gdzie go szukac ??

nowyobrazmapybitowejh.jpg

kolor niebieski zaworki sprawdzone,

kolor czerwony zaworki nie sprawdzone

dla lepszej orientacji

ETKA

A4Q

rok mod 2003

gr gl 1

pg 33

nr rys. 133-16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz tez miec wywalony zawor Dv, jezeli wlasciciel zadal sobie tyle trudu aby reszte tak zajechac... + n75 do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV i n-75 wymienione :), nie moge zlokalizowac tego oznaczonego kolorem czerwonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to czerwone to inny wariant, czyli jak masz niebieskie to nie masz czerwonego i na odwrót

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mnie sie tak wydaje bo by umieszczony byl trójnik, ale wole zapytac :)

hmmm dziwne po wstawieniu dobrego ezektora zapalila mi sie kontrola ABS i ESP. Kiedy wylaczylem silnik i zapalilem ponownie kontrolki zgasly - co to za rzeczy zaczynaja sie dziac ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...