Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dzwięk silnika przez ok 2 minuty po odpaleniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Znacie może jakiegoś dobrego mechanika w woj. świętokrzyskim od AUDI A6 C5 silnik 2.4 ?? Wiem że to forum Audi A4, ale te silniki w A6 są takie same.

Przy odpalaniu przez około 2 minuty w silniku słychać jakieś stuki, tarcie, nie wiem jak to opisać, poźniej to ustaje i silnik pracuje idealnie.

Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.

Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Pompa wtórnego powietrza może?

Opublikowano

Nagraj to:wink:

Opublikowano

Spróbuje to nagrać, chodzi tak jakby coś tarło, takie " rzęrzenie" :) . Objawy wystepuja jak jest zimny i postoi ze 3-4 dni.

Opublikowano

Jeden z mechaników powiedział mi że jest to : napinacz hydrauliczny zmiennych faz rozrzadu. Mieliscie z tym do czynienia ??

Opublikowano

Przebieg 180 tys autentyczny.

I miałeś takie same objawy jak napisałem? Ile płaciłes za wymiane i częsc ?

---------- Post dopisany 22-01-2013 at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 16:40 ----------

A i gdzie to robiłeś? U jakiego mechanika

Opublikowano

Podobnie, ale bardziej metaliczny dzwiek

Opublikowano
Podobnie, ale bardziej metaliczny dzwiek

Swój nagram i zapodam :)

---------- Post dopisany 23-01-2013 at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 14:10 ----------

Panowie to moje nagranie. Proszę o ocenę, bo prawdę powiedziawszy nie wiem co to może być. Ten metaliczny dźwięk występuje przy porannym odpaleniu, potem w ciągu dnia spoko.

Opublikowano

Ja stawiam na rolkę napinacza paska wielorowkowego. Miałem podobnie, szczególnie podczas dużych mrozów, dźwięk bardzo podobny do tego. Najlepiej zdjąć pasek i odpalić na zimno będzie wiadomo czy to osprzęt czy coś grubszego.

Opublikowano

Bardzo podobnie słychać i mechanik stwierdził : napinacz hydrauliczny zmiennych faz rozrzadu

Opublikowano
Ja stawiam na rolkę napinacza paska wielorowkowego. Miałem podobnie, szczególnie podczas dużych mrozów, dźwięk bardzo podobny do tego. Najlepiej zdjąć pasek i odpalić na zimno będzie wiadomo czy to osprzęt czy coś grubszego.

A to coś grubszego, co może być?

---------- Post dopisany 24-01-2013 at 08:21 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2013 at 19:16 ----------

Panowie jak się wymienia łańcuch to razem z napinaczem?

Opublikowano
:facepalm: Sprawdź bez paska! Potem będziesz panikował że musisz cały silnik wymienić...
Opublikowano
:facepalm: Sprawdź bez paska! Potem będziesz panikował że musisz cały silnik wymienić...

wiem o tym. pytam czy wymiana łańcucha idzie zawsze w parze z napinaczem. W sobote będę badał, chodź wydaję mi się za hałas dobiega z przodu silnika.

Opublikowano

Jeśli napinacz jest zużyty to tak, nigdzie nie jest napisane że trzeba wymieniać jedno i drugie. Możesz zrzucić pokrywę zaworów i sprawdzić w jakim stanie jest napinacz , łyżwa i łańcuch.

Opublikowano

Ile kosztuje taka wymiana i czesci ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...