Hister123 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam. Od kilku dni mam problem z turbiną w mojej A4 1.9 TDI 130KM. Problem wygląda następująco. Przy spokojnym przyśpieszaniu do około 2 tyś. obrotów i zmianie biegu (dokładnie chodzi o wciśnięciu sprzęgła) słychać dziwny dźwięk, nie wiem jak go nazwać, jakby powietrze uciekało z turbiny. Przy szybszym przyśpieszaniu do 3-3,5tyś samochód traci moc i wyskakuje kontrolka od silnika (nie zawsze) i dźwięk także występuje. Aktualnie nie mam dostępu do VAG-a. Proszę o informacje czego to może być wina. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dziura w dolocie moze ktorys waz pękł jest zima sparciana guma lubi pekac,musisz sprawdzic caly dolot za turbo przy IC itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi44 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 takie jak by chrobotanie?tez tak mam.wylancza sie turbo bo jest przeladowanie turbiny.moga sie lopatki nie ruszac tak jak trzeba.albo turbo do czyszczenia albo zawor n75.ale to moja teoria.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hister123 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 To nie jest chrobotanie, napisałem, że słychać jak by powietrze pod ciśnieniem uciekało z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 ...wylancza sie turbo bo jest przeladowanie turbiny... Jak turbina może się wyłączyć??? Jeśli łopatki części gorącej turbiny są zapieczone lub szwankuje wysterowanie tymi łopatkami (np. uszkodzony N75), to może wystąpić przeładowanie lub niedoładowanie i w konsekwencji tryb awaryjny. Ale sam wirnik kręci się ZAWSZE! Od momentu uruchomienia silnika do jego wyłączenia. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi44 0 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 wlasnie o ten tryb awaryjny mi chodzilo.spokijnie kolego nie goraczkuj sie tak.wiadomo oco chodzi.po co zaraz ten wykrzyknik?pozdrawiam serdecznie. p.s.istosta jest pomoc a nie wylapywac czeskie bledy,jesli wiesz co to znaczy.poza tym w twojej odpowiedzi nic nowego nie wniosles ale za to zwrociles uwage na pier**le.gratuluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndykat3 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 chodzi o pompe vacum i jej kruciec który z niej wychodzi u mnie był lużny i łapał lewe powietrze musisz albo to fachowo uszczelnic albo wymienic pompe bo własnie ten przewód co wychodzi idzie do N75 a N75 steruje pracą turbiny ot cała filozofia nad którą na tym forum nie otrzymano odpowiedzi w kilkunastu postach !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek75 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No to jak to mnie doradzano z turbina wylaczajaca sie czasami ....jeden 4500 obrotow dwa to samo trzy i to samo kilka razy powtorzyc i na tej trojce przejechac pare kilosow trzymajac go na obrotach:) mnie pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się