Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania, na luzie oraz przy dodawaniu gazu na 3,4,5.


dejzi1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój problem pojawił się dziś, mianowicie auto po odpaleniu na postoju zaczeło drżeć przy dodaniu gazu nie czuć drgań, przy jeździe i przyspieszaniu na 3,4 i 5 czuć drgania, auto jakby troche bardziej zamulone na 5 biegu, poprostu słabiej się zbiera. Zapaliła się kontrolka od silnika i miga, błędy jakie pokazał VAG to:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0302 - 001 - Please Register/Activate

Czy da sie z tym jeździć jakiś czas aktualnie jestem za granicą i nie mam za bardzo dostępu do mechanika. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaśnie, a po czym poznać że cewka jest walnięta??, sory jestem laikiem za drugi cylinder która jest odpowiedzialna cewka patrząc od przodu maski druga??

---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

a jak podmienie cewki miejscami to mi to coś pomoże??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--

a jak podmienie cewki miejscami to mi to coś pomoże??

Tak, zacznie pokazywać misfajery na innym cylindrze o ile przyczyną jest cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm myśle że znalazłem przyczynę, wyciągając cewki jedna z nich wychodzi bez tej długiej blaszki co wchodzi na świece, myślicie że to jest pęknięte i to może być przyczyną? jutro postaram sie wyciągnąć tą część co zostaje na świecy. Jakieś podpowiedzi??

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ----------

do karo-servi źle zrobiłem twój test jutro powtórze i dam znać.:)

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

ta cewka jest jakby pęknięta myślicie że to jest przyczyną?? i czy to normalne że tak sobie poprostu pękła??

Odnośnik do komentarza