dejzi1988 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam mój problem pojawił się dziś, mianowicie auto po odpaleniu na postoju zaczeło drżeć przy dodaniu gazu nie czuć drgań, przy jeździe i przyspieszaniu na 3,4 i 5 czuć drgania, auto jakby troche bardziej zamulone na 5 biegu, poprostu słabiej się zbiera. Zapaliła się kontrolka od silnika i miga, błędy jakie pokazał VAG to: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 001 - Please Register/Activate Czy da sie z tym jeździć jakiś czas aktualnie jestem za granicą i nie mam za bardzo dostępu do mechanika. Pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Pokazuje ci wypadanie zapłonu na drugim cylindrze posprawdzaj cewki i świece
dejzi1988 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 a dokładnie?? po czym poznać że cewka jest walnięta albo świeca???
karo-servis Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 jaki tam masz silnik ? dobra już wiem 2.0 alt podnoś na zapalonym po kolei cewki i patrz co się dzieje
dejzi1988 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 gaśnie, a po czym poznać że cewka jest walnięta??, sory jestem laikiem za drugi cylinder która jest odpowiedzialna cewka patrząc od przodu maski druga?? ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ---------- a jak podmienie cewki miejscami to mi to coś pomoże??
Mario Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 --a jak podmienie cewki miejscami to mi to coś pomoże?? Tak, zacznie pokazywać misfajery na innym cylindrze o ile przyczyną jest cewka
dejzi1988 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 hmm myśle że znalazłem przyczynę, wyciągając cewki jedna z nich wychodzi bez tej długiej blaszki co wchodzi na świece, myślicie że to jest pęknięte i to może być przyczyną? jutro postaram sie wyciągnąć tą część co zostaje na świecy. Jakieś podpowiedzi?? ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ---------- do karo-servi źle zrobiłem twój test jutro powtórze i dam znać. ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- ta cewka jest jakby pęknięta myślicie że to jest przyczyną?? i czy to normalne że tak sobie poprostu pękła??
kandrzej Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Miałem podobny problem. Nie palił jakby na jeden cylinder, prychał silnik, szarpał w czasie jazdy. Nie dało rady jeździć autem. Sprawdzałem cewki jak Ty i tak jak radzili koledzy z forum, odłączałem po kolei i słuchałem silnika, później pozamieniałem miejscami cewki i dalej sprawdzałem w ten sposób. Jedna z cewek, zachowywała się inaczej, wahania obrotów były zbyt małe po jej odłączaniu - kupiłem nową i tę jedną wymieniłem, wszystko wróciło do normy. Silnik pali normalnie, jeździ bez problemu i na lpg i na pb. Możesz sprawdzić jeszcze świece i moduł zapłonu, to też może byc przyczyną.Aha, u mnie na vag-u błędów nie było.
dejzi1988 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Problem rozwiązany oprócz pękniętej cewki jeszcze jedna była popsuta, aktualnie auto śmiga aż miło:)
daro84.pl Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 ASO prowadzi akcje wymiany cewek jak jest ktoś zainteresowany to dzwonić. Ja już jestem umówiony na wymianę. Mam dziwny numer R0501S00500 wie ktoś czy one są oryginalne i czy podlegają wymianie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się