Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pedał hamulca wpada po wymianie tarcz przednich


dieselmaniac

Rekomendowane odpowiedzi

a przed wymianą klockow i tarcz jaki był ten "miekki: hamulec ?

hamulec był bardzo czuły i zakres pracy pedału około 2cm, schodził bardzo powoli, tak jak normalnie się to dzieje.

Teraz pedał szybko schodzi do gleby nie 2cm..nie jak wcześniej.

pomimo to trzeba trochę siły włożyć w hamowanie a wcześniej delikatnie wystarczyło wcisnąć pedal.

na wyłączonym silniku pedału jest wysoki, nie schodzi.

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

a przed wymianą klockow i tarcz jaki był ten "miekki: hamulec ?

hamulec był bardzo czuły i zakres pracy pedału około 2cm, schodził bardzo powoli, tak jak normalnie się to dzieje.

Teraz pedał szybko schodzi do gleby nie 2cm..nie jak wcześniej.

pomimo to trzeba trochę siły włożyć w hamowanie a wcześniej delikatnie wystarczyło wcisnąć pedal.

na wyłączonym silniku pedału jest wysoki, nie schodzi.

u Ojca po wymianie jest cały czas tak samo czyli pedał wysoki i czuły..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wiem czego jeszcze chcesz?

dotzre sie bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś z ciekawości pojechałem do kolegi na stacje diagnostyczną i sprawdziłem siłę hamowania kół..

prawy tył 2,48

lewy tył 2,46

lewy przód 2,86 :shock3:

prawy przód 3,56

niech mi ktoś jeszcze napisze, że te "obsrane auta" tak mają i że "to się dotrze" :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

jeżeli ktoś ma takie podejście do hamulców to nie powinien jeździć samochodem, jest zagrożeniem dla siebie i innych

Panowie, trochę samozaparcia! i szukamy przyczyny złego hamowania tego jednego koła(podejrzewam, że dlatego pedał schodzi tak szybko i nisko)

wiemy już na pewno, że reszta jest ok, problem dotyczy jednego koła.

Na chwilę obecną zrobione: 2x odpowietrzanie na wł. silniki i wł. zapłonie, wymiana odpowietrzników, wcześniej regenerowany owy zacisk był(około miesiąc temu, wymiana uszczelnień wszystkich+tłoczek)

dziś nic nie robię, jestem chory wiec zbieram informację co można robić dalej i jutro jak trochę odżyję startuje do garażu, chyba na początek zdemontuje zacisk i wszystko na nowo sprawdzę..później odpowietrzanie i zobaczymy co się będzie działo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wynikach widac że przód słabo hamuje powinno byc minimum 5

poza tym jest za duza róznica pomiędzy kołami

musisz rozebrac lewy przód i dokładnie sprawdzic zacisk oraz prowadzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wynikach widac że przód słabo hamuje powinno byc minimum 5

poza tym jest za duza róznica pomiędzy kołami

musisz rozebrac lewy przód i dokładnie sprawdzic zacisk oraz prowadzenie

to, że wynik jest słaby nawet prawego koła może być spowodowany faktycznie układaniem się klocków do tarcz ale lewe to tragedia, do tego opadający i gumowy pedał i ciekaw jestem czy problem jest z pompą czy z samym elementem wykonawczym czyli zaciskiem..:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik jest słaby całej przedniej osi a przedniego lewego koła bardzo słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cy Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniam co ja piszę ?

trzeba rozebrac lewy przedni zacisk i sprawdzic co mu dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie, czy Ty kopiujesz co ja pisze czy nie czytasz po prostu...?

chyba, że na forum jest jakieś "echo":facepalm:

napisałem coś takiego "chyba na początek zdemontuje zacisk i wszystko na nowo sprawdzę..później odpowietrzanie i zobaczymy co się będzie działo.."

Ty na to:

"po wynikach widac że przód słabo hamuje powinno byc minimum 5

poza tym jest za duza róznica pomiędzy kołami

musisz rozebrac lewy przód i dokładnie sprawdzic zacisk oraz prowadzenie"

(tego już nie komentowałem..:doh:)

następnie napisałem:

"to, że wynik jest słaby nawet prawego koła może być spowodowany faktycznie układaniem się klocków do tarcz ale lewe to tragedia, do tego opadający i gumowy pedał i ciekaw jestem czy problem jest z pompą czy z samym elementem wykonawczym czyli zaciskiem..:eusathink:"

a Ty na to:

"wynik jest słaby całej przedniej osi a przedniego lewego koła bardzo słaby"

kolejne echo..:facepalm:

ale myślę sobie dobra, może masz coś jeszcze konkretnego na myśli, inne sugestie a nie to o czym już ja nie napisałem wyżej...

i napisałem "jakieś sugestie?"

a Ty mi na to taki tekst:

"cy Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniam co ja piszę ?

trzeba rozebrac lewy przedni zacisk i sprawdzic co mu dolega"

wiesz co, w myśl regulaminu lepiej nie będę opisywał Twojego zachowania...:thumbdown:

ja nie wiem jakim trzeba być ... aby napisać "te obsrane auta tak mają" albo "to się dotrze, nie szukaj dziury w całym"

jak masz mnie kopiować to się wcale nie odzywaj bo według mnie gów** wiesz w tym temacie, a tym bardziej jak można rozwiązać mój problem. Jak masz dużo pracy to pracuj, a nie głupoty na forum wypisujesz..:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sympatyczny nie unoś się tak :wink: Mógłbyś też więcej czytać to forum, a przynajmniej dział "Układ hamulcowy" i np. przeczytać wszystkie tematy z ostatnich 6 stron a stałbyś się mądrzejszy w tym temacie, człowiek uczy się całe życie. Nikt Ci tutaj nie napiszę zrób to i tamto i będzie git, bo to wróżenie z fusów. Spróbuj odpowietrzyć blok ABS z VAGiem (czynność tą powtórz kilku krotnie na jednym kole), potem odpowietrzanie tradycyjne na włączonym silniku, oczywiście wszystkie koła. Sprawdź dobrze czy nie uszkodziłeś jakiegoś przewodu podczas tych napraw/wymian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręce mi opadły :facepalm:

pisze że lewy przód jest słaby - trzeba doprowadzic do ładu przedni lewy zacisk oraz prowadzenie

"jakieś sugestie..." to juz nie wymaga komentarza :polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób foto starych tarcz i klocków najlepiej po obu stronach i możesz też cyknąć nowe. Po rozbiórce lewego zacisku na starych tarczach i klockach było wszystko ok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie trochę spokojniej w temacie tym juz wszytko jak czytalem wyjasnione przyczyny jak i skutki.

Wiec moze troche pofolgowac i koniec OFFTopu.

Ja u siebie tak mialem takze taki przypadek jak wymienialem tarcze klocki zaciski jazma oraz plyn.

Jest uklad zapowietrzony i to nie na przodzie ale na tylnej osi.

Sam osobiscie u diagnosty sprawdzalem sile hamowania.

Choc przod caly wymienialem to tyl mi sie zapowietrzyl.

Tak to juz jest czasem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyl nie jest zapowietrzony

wskazania sa prawidlowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devastation - zamilcz i nie pogrążaj się..:stupid2:

kicker - stare tarcze i klocki poszły z resztą szpargałów na złom.

Tak, po rozbiórce zacisku do czasu wymiany na "nowe" tarcze i klocki było wszystko ok a dwa razy demontowałem ten zacisk..tylko ja podczas tej naprawy/regeneracji zacisku nie cofałem tłoczka na samochodzie, zastanawiam się czy cofnięcie(podczas wymiany klocków i tarcz) płynu nie uszkodziło czegoś w pompie:eusathink:

W poniedziałek lecę do kumpla na warsztat i zrobię tak jak napisałeś. Po zabiegu dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diselmaniac za swoje wypowiedz powinien zostać poczęstowany kropkiem...do DEVA z takim tekstami!

ciekawe czy będzie miał odwagę i kiedyś przyzna tu rację Tomkowi??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art, daj spokój, gośc założył jakiś zajezdzony szmelc a teraz szuka dziury w całym

gdyby jeszcze każdy klocek trafił na tą sama tarcze i strone na której wcześniej pracował

to by było połowa problemu, dla mnie temat sie skonczył na pierwszej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...