Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w A3 do wyjasnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim A3 komp wywalił ponizsze błędy, miał ktos cos takiego lub wie o co chodzi ? Wg tego co sie dowiedziałem musze sprawdzic tzw boardnetz czy jakos tam ...

W moim A3 sa ponizsze bledy, czy wie ktos za co sie zabrac ? co sprawdzic ?

Thursday,17,January,2013,20:35:36:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Data version: 20110801

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-30-H.lbl

Control Module Part Number: 8P0 907 279 N HW: 8P0 907 279 N

Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2801

Software Coding: 118A0F8190141380EF00000A0000000000094E056406040364 A000000000

Work Shop Code: WSC 00046 412 40960

Additional Info: 8P1955119F Wischer AU350 H10 0040

VCID: 489B5C134797

Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:

00926 - Terminal 30

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 99

Mileage: 155051 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.21

Time: 17:46:00

Freeze Frame:

ON

Voltage: 5.00 V

OFF

ON

OFF

OFF

OFF

Monday,21,January,2013,17:53:53:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Data version: 20110801

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BQ HW: 03L 906 022 BQ

Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG 3066

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00046 000 00000

VCID: 75E5E5E760E5

2 Faults Found:

001378 - System Voltage: Too Low

P0562 - 000 - - - Intermittent

001668 - Glow Plug Control Module (J179): Implausible Signal

P0684 - 000 - -

Readiness: 0 1 0 0 0

Opublikowano

Na początek do sprawdzenia bezpieczniki w skrzynce z lewej strony w komorze silnika ,auto po dzwonie?.

Opublikowano

tak, był dzwon, ale taki bez dramatu, lewy błotnik, maska, zderzak i lampa wymieniona pas przedni nie ruszony, air bagi całe. Sprawdze te puszke z bezpiecznikami...

Opublikowano

Dodam tylko, że jak by co to moduł świec żarowych jest na spodzie tej skrzynki i żeby dostać się do niego musisz rozkręcić górną część z bezpiecznikami i dopiero wtedy jest dojście . Tam kabelki też lubią się oberwać.

Opublikowano

zbyszek dzieki, to moze byc to, bo po mroznej nocy nie pali chetnie, przynajmniej nie ma porownania do mojego 1.9 AVF PD. Musze znalezc dobrego elektryka.

Tu gosc ma podobny problem , moj niemiecki jesnak nie jest perfekt i gdyby ktos mogl obczaic bede wdzieczny:

2,7 TDI bei kalten Temperatur Startproblem : Audi A6 4F

---------- Post dopisany 31-01-2013 at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 09:36 ----------

Zdaje się, że problemem był bezpiecznik w komorze silnika - dokładnie P27. Kiedys juz sprawdzalem te bezpieczniki i okazało sie, ze wszystko ok. Jednak po ponownych ogledzinach zauważyłem puste gniazdo P27 o oporze 50A, sprawdziłem na necie i okazało się, że odpowiada on za sterowanie swiecami zarowymi. Po włozeniu tego bezpiecznika w koncu błąd dotyczacy swiec zarowych dało sie wykasowac . Teraz czekam na mrozy by sprawdzic czy swiece zarowe ozyją :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...