blaster99 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 W moim A3 komp wywalił ponizsze błędy, miał ktos cos takiego lub wie o co chodzi ? Wg tego co sie dowiedziałem musze sprawdzic tzw boardnetz czy jakos tam ... W moim A3 sa ponizsze bledy, czy wie ktos za co sie zabrac ? co sprawdzic ? Thursday,17,January,2013,20:35:36:10074 VCDS Version: Beta 11.3.0 Data version: 20110801 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-30-H.lbl Control Module Part Number: 8P0 907 279 N HW: 8P0 907 279 N Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2801 Software Coding: 118A0F8190141380EF00000A0000000000094E056406040364 A000000000 Work Shop Code: WSC 00046 412 40960 Additional Info: 8P1955119F Wischer AU350 H10 0040 VCID: 489B5C134797 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 00926 - Terminal 30 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 99 Mileage: 155051 km Time Indication: 0 Date: 2013.01.21 Time: 17:46:00 Freeze Frame: ON Voltage: 5.00 V OFF ON OFF OFF OFF Monday,21,January,2013,17:53:53:10074 VCDS Version: Beta 11.3.0 Data version: 20110801 Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 BQ HW: 03L 906 022 BQ Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG 3066 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00046 000 00000 VCID: 75E5E5E760E5 2 Faults Found: 001378 - System Voltage: Too Low P0562 - 000 - - - Intermittent 001668 - Glow Plug Control Module (J179): Implausible Signal P0684 - 000 - - Readiness: 0 1 0 0 0
zbyszek7791 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Na początek do sprawdzenia bezpieczniki w skrzynce z lewej strony w komorze silnika ,auto po dzwonie?.
blaster99 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 tak, był dzwon, ale taki bez dramatu, lewy błotnik, maska, zderzak i lampa wymieniona pas przedni nie ruszony, air bagi całe. Sprawdze te puszke z bezpiecznikami...
zbyszek7791 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dodam tylko, że jak by co to moduł świec żarowych jest na spodzie tej skrzynki i żeby dostać się do niego musisz rozkręcić górną część z bezpiecznikami i dopiero wtedy jest dojście . Tam kabelki też lubią się oberwać.
blaster99 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 zbyszek dzieki, to moze byc to, bo po mroznej nocy nie pali chetnie, przynajmniej nie ma porownania do mojego 1.9 AVF PD. Musze znalezc dobrego elektryka. Tu gosc ma podobny problem , moj niemiecki jesnak nie jest perfekt i gdyby ktos mogl obczaic bede wdzieczny: 2,7 TDI bei kalten Temperatur Startproblem : Audi A6 4F ---------- Post dopisany 31-01-2013 at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 09:36 ---------- Zdaje się, że problemem był bezpiecznik w komorze silnika - dokładnie P27. Kiedys juz sprawdzalem te bezpieczniki i okazało sie, ze wszystko ok. Jednak po ponownych ogledzinach zauważyłem puste gniazdo P27 o oporze 50A, sprawdziłem na necie i okazało się, że odpowiada on za sterowanie swiecami zarowymi. Po włozeniu tego bezpiecznika w koncu błąd dotyczacy swiec zarowych dało sie wykasowac . Teraz czekam na mrozy by sprawdzic czy swiece zarowe ozyją .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się