Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Praktycznie nie odpala.


wilku213

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie chciałem się już mieszać w tematy innych osób, więc tworze własny.

ADR, autko jak sie chwile rozgrzeje, pali na dotyk. Po nocy wręcz przeciwnie...kręci jak wariat, ale nie zaskakuje. No ale jak juz odpali po kilkudziesięciu sekundach, to wkreca sie na obroty jak stary ZIŁ.. muł jak cholera.

Pojechałem na kompa, pokazał czujnik temperatury cieczy! Mówię ok, a że mechanik miał akurat taki nówke na zakładzie, zamienił mi go.

I tu problem, temperatura na kompie strasznie mu skakała... czyli np 60-90-50-101-90-92-60... straszne skoki temperatury... czym to może być spowodowane...

Pomóżcie coś, bo wkońcu zmaltretuje ten rozrusznik, przez to poranne kręcenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje podpiac pod Vag inaczej to wrozenie z fusow

---------- Post dopisany at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ----------

sory nie doczytalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno miał taki sam oryginalny czujnik? Wcisnął Ci go aby się pozbyć... Załóż dobry czujnik i napisz czy coś pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm termostat? Komp by chyba coś zasugerował?

Zastanawia mnie ten czujnik temperatury... dlaczego jak podmienił mi na nowy, to temperatura zaczęła mu na kompie wariować, skoki od 50 do 100? (Na zegarze w aucie jest ok)

strasznie mnie to irytuje :/ Poprzedniej zimy palił mi na dotyk... a teraz, to aż szkoda rozrusznika...

I to mulaste wkręcanie się na obroty na samym początku...

Na pewno miał taki sam oryginalny czujnik? Wcisnął Ci go aby się pozbyć... Załóż dobry czujnik i napisz czy coś pomogło

No niby tak. To jest właśnie ten problem, metoda prób i błędów, żeby na 100% być pewnym, muszę kupić nówke, a jak to nie będzie to? to wtedy kasa idzie, a usterka dalej nie zrobiona..

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to piszcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilku213;3276428]hmm termostat? Komp by chyba coś zasugerował?

No zdziwiłbyś się. :grin: Przechodziłem przez to. Podpinałem Vaga i nic nie pokazywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż nowy czujnik,bo wiesz jak skazówka już skacze to na pewno mu coś dolega i podobnie może być dla ECU może motor zalewać

sprawdz po nocy jak ECU widzi temp. prawdopodobnie tu jest problem,możesz go też odpiąć i spróbować zapalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc, to termostat ma coś do porannego nieodpalania?

Może ktoś podpowie, jak pewnie sprawdzić ten czujnik temperatury cieczy? Czy to faktycznie on coś pierdzieli, na kompie wyskakuje błąd właśnie z nim...

Co się stanie jak go całkowicie odłączę? Jakie pójdą dane do kompa? I jeśli on jest faktycznie niesprawny, to jakie daje dane do kompa, ze nie chce palić i ciężko się wkręca na obroty (Mega fałszywe? -60stopni?)?

załóż nowy czujnik,bo wiesz jak skazówka już skacze to na pewno mu coś dolega i podobnie może być dla ECU może motor zalewać

sprawdz po nocy jak ECU widzi temp. prawdopodobnie tu jest problem,możesz go też odpiąć i spróbować zapalić.

Krzysiek, no właśnie, jak go odepne, to jakie dane pójdą do kompa? Właśnie stoi 2 dni nie ruszany, pewnie nie zapali, mam okazje, jest zimny, co najlepiej zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalaj,w poprzednim adr miałem to samo nawet troszkę gorzej bo czasami zapalił bez problemu i po chwili po minucie obroty samoczynnie skakały od 1500do 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłaczeniu pojawi się bład, ale komputer powinien podstawić jakąś tam wartość domyślną.

Sprawdź na VAGu jaką temperature pokazuje na zimnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem czujnik, odpalam..i bez zmian.

Znowu kręciłem minute aż zaskoczył... a jak już zaskoczył, to jak nie trzymam nogi na gazie przez 30 sek...to zgaśnie i ogólnie ciężko się wkręca na obroty..

Tak jak by nie miał ssania na początku...a jeszcze niedawno palił na dotyk..coś walnęło, tylko nie wiem co. Ale jeśli komp pokazuje czujnik temp. to pewnie coś z nim jest nie tak. Wszystkie filtry, płyny, świece, przewody były niedawno wymienione. Co dalej z tym czujnikiem, ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić, czy to on doprowadza mnie rano do szału? Bądź jak wykluczyć, że to jednak nie to?

Rano sprawdzę co z tą temperaturą na zimnym silniku..Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilku213 jeśli czujnik to tylko oryginał sam to przechodziłem

założyłem jakiś włoski zamiennik to działał tylko 10 min

zacznij od czujnika ale tylko ori nie dużo droższy od innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem pozostaje jeszcze jeden : jeżeli na zegarach w aucie jest ok (90 stopni) to na pewno nie jest to ten czujnik przy króćcu który najczesciej pada. Mozesz jeszcze sprawdzic temp na klimatroniku kanał 50 jezeli sie nie myle pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem pozostaje jeszcze jeden : jeżeli na zegarach w aucie jest ok (90 stopni) to na pewno nie jest to ten czujnik przy króćcu który najczesciej pada. Mozesz jeszcze sprawdzic temp na klimatroniku kanał 50 jezeli sie nie myle pozdrawiam

Dlaczego nie?

To tak naprawdę są 2 czujniki w jednej obudowie.

Jeden jest właśnie dla zegarów, a drugi dla ECU i klimatronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda to są dwa czujniki połączone w jedną obudowę dlatego są 4 piny, i nie koniecznie jest tak jak zegar wskazuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wypowiedzi...

Autko poleciało dzis do dobrego mechanika i zobaczymy jak to bedzie.

Oczywiście musiałem JE ZACIAGNĄĆ :| ALE INNEGO WYJŚCIA NIE BYŁO.

Znowu kręcił jak wariat, a zaskoczyć wcale nie chciał...

ale może to i lepiej, tym sposobem sprawdzą mi jak wygląda temperatura na zimnym..

Mam nadzieje, że jakoś się dojdzie, co go boli.

A co do tego czujnika 4pin, mówicie, że to jest 2 w 1 ?

2 piny idą na kompa i 2 na zegar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tego czujnika 4pin, mówicie, że to jest 2 w 1 ?

2 piny idą na kompa i 2 na zegar?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...