Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z esp i skaczące zegary


omnix20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam taki problem. niedawno zakupiłem a4 b8 z 2009 roku. Jeździłem autkiem jakiś czas ale go zamulało( mam tez a4 b5 z 2000116ps chiptuning na 130ps i była strasznie zrywna). Zdecydowałem się więc na usunięcie filtra PDF. Po wyjechaniu z warsztatu( jakiś autoryzowany punkt vtec na podkarpaciu) i przejechaniu kilku kilometrów zapaliła się kontrolka "Check engine" i "esp". Dodam tylko ze zrobiono mi też chiptuning na jakieś 180ps. I nie wiem co się dzieje. Auto wróciło do warsztatu na "poprawkę" i zniknęła kontrolka "check engine". ale po wyjeździe znów zapaliło się "esp" i podczas kilkukilometrowej jazdy zegar od temperatury płynu chłodniczego skakała od 50st.C do 90st.C. Wcześniej zdarzyło mi się po powrocie z niedługiej jazdy jak wyłączyłem auto to wiatraki na chłodnicy działały na 'maxa' przez jakieś 10 minut. A temperatura powietrza była około 0st.C więc to chyba nie było normalne. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną takich usterek to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o wiatraki to może być jakiś czujnik termiczny na głowicy ale nie spotkałem się z takim czymś od czasów poczciwej B3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez pełnej diagnostyki sie nie obejdzie :wink:

Jedz do tego warsztau i cały czas REKLAMUJ .

Gdzie to robiłes ? bo widze ,ze jesteś z PODKARPACKIEGO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...