Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa plynu chlodzacego, zalewajac nowy plyn weszlo tylko 3L...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj gdy temperatura siegala -18st, jadac do pracy i pokonujac trase w odleglosci 120km zauwazylem, ze temperatura silnika lekko skoczyla (troche ponad 90st.)

Stanalem i zobaczylem, ze nie ma plynu w zbiorniczku wyrownawczym. Dolalem plynu i dojechalem do pracy, podczas jazdy temperatura opadla do 90st.

Po powrocie do domu sposcilem caly plyn z ukladu (nie wiele tego bylo, a sposzczalem z korka od chlodnicy), po powrocie rowniez malo wody bylo, a na biezaco dolewalem podczas jazdy...

Dolewajac plyn do pustego ukladu chlodzacego weszlo mi tylko okolo 3L. Pojechalem autem ponownie do pracy i znowu po 120km temperatura silnika w gore, w zbiorniczku zero plynu.

Pod maska jest mokro, skads woda leci, ale sprawdzilem weze wychodzace ze zbiorniczka i inne ktore lacza sie z nimi i nie widac by ktorys byl przerwany czy uszkodzony...

Audik 1-2 minuty po odpaleniu (gdy jest zimny) kopci na bialo i smierdzi spalinami. Po rozgrzaniu nie kopci.

Czy to uszczelka pod glowica czy cos innego?

Opublikowano

Skoro leci to raczej nie uszczelka, chociaż przez przegrzany jazdę przegrzanym samochodem mogło ją przepalić, a przez dolanie zimnej wody na gorący silnik mogła nawet pęknąć głowica lub blok. Zlokalizuj dokładnie wyciek, uszczelnij, zalej płyn, odpowietrz i obserwuj co będzie się działo. Kopcenie na biało po odpaleniu do chwili rozgrzania jest normalne. Jak wygląda olej na bagnecie, jego stan się zmienił?

Opublikowano

dokładnie jeśli zaciąga to obserwuj olej na bagnecie czy nie przybywa, sprawdź króciec przy silniku, może pękł, szyby ci nie parują nie cieknie nagrzewnica??

Opublikowano

nagrzewnica chyba nie cieknie, szyby podczas jazdy nie paruja (jednakze mam caly czas wlaczony nawiew na szybe).

Wczoraj kiedy w komorze bylo mokro bagnet mialem niedocisniety i mogla wleciec tamtedy woda (ale tez nie musiala).

Dzisiaj dopiero sprawdzilem jak wyglada bagnet i na calej jego dlugosci byly krople wody, sprawdzenia dokonalem po przejechaniu 150km, wiec silnik nagrzany, a olej rzadki. Jutro z rana sprawdze jego dokladna konzystencje jeszcze przed odpaleniem. Jednakowoz w tej chwili wydaje sie wodnisty...

W najgorszym wypadku woda którą została obryzgana komora silnika mogła tryskać przez uszczelkę głowicy? Dodam, ze od powstania tego problemu nie mam problemu z odpalaniem przy ujemnej temperaturze, moze to swiadczyc o dobrej uszczelce glowicy czy nie koniecznie?

---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ----------

I jeszcze ta druga sprawa, spuszczam plyn chlodzacy u dolu chlodnicy, czekam do ostatniej kropli i wlewam nowy plyn. Nowego plynu wlatuje tylko okolo 3L (w miedzyczasie caly czas nawiew wlaczony na HI)

Opublikowano

Ilość płynu którą wlewasz jest normalna bo w bloku silnika pozostaje ok 2 litrów płynu który można spuścić po wymontowaniu termostatu.

Opublikowano

Wiec skoro 2 razy mi pozostalo tyle plynu to jest opcja, ze tylko byc moze termostat siadl??

---------- Post dopisany 28-01-2013 at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 00:34 ----------

Akcja zakonczona pozytywnie, poszedl tylko waz powrotny :jerk:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...