adi d16a9 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam.Pacjent to 2.5 v6 tdi poczciwy AKN.Od paru dni walcze z błędem 01126 czyli czujnik obrotu wału korbowego.Auto wchodzi w tryb awaryjny i kreci sie tylko do 2,5 tys.Mało tego na biegu jałowym falują (skaczą) strasznie obroty.Kolega podpinał go do vaga i nie stwierdzil zadnych innych objawów. Błąd 01126 jest ciągle nawet gdy sie go skasuje to od razu powraca,czy sie wypina wtyczke z czujnika czy nie bład dalej jest (nawet nie uruchamiajac silnika).Czy mógłby mi ktoś coś w tym temacie poradzić???Bo pomału mi już rece opadaja
przemek4net Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie znam sie ale zakladam, ze jezeli auto zglasza blad czujnika to znaczy, ze z punktu widzenia komputerka ten czujnik nie funkcjonuje lub funkcjonuje zle.... czy sadzisz ze odpiecie czujnika sprawia, ze staje sie on sprawny i bezprzewodowy? Rozwazylbym taki scenariusz: popsul sie czujnik i trzeba go wymienic (nie mam pojecia czy tak jest ale uwazam to za calkiem prawdopodobne) Przemek p.s. czasem jeden blad jest konsekwencja innych problemow wiec dla spokoju sumienia sprawdzilbym czy np nie ma jakiegos max zle ustawionego kata wtrysku (kat w 004BS na late ma byc w przedziale 0-4ATDC... jezeli trafisz do mechanika co bedzie sprawdzal kat wtrysku inaczej np w 000 to szukaj innego mechanika) czy moze jeszcze innych niedomagan ale jezeli nikt w aucie nie grzebal, chodzilo dobrze i nagle sie zrabla to pewnie czujnik (jest chyba gdzies prze skrzyni... czujnik ten zwie sie chyba G28. Jest on chyba inaczej automacie i manulau umieszczone (ale nie weryfikowalem tego infa)
Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Sprawdziłeś sam czujnik czy siedzi prawidłowo w bloku silnika lub jego wiązkę ? Silnik skacze bo nie ma sygnału do korekcji dawki paliwa w blokach 013 i 014.
adi d16a9 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dziękuję za tak błyskawiczne podpowiedzi. Jeszcze nie wymontowywałem tego czujnika ze względu na brak kanału i zbyt niską temperature ale mysle ze dzis zdołam coś powalczyc i dam znac czy cos pomogło:wink: ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ---------- No i znowu ja Wiec tak.Byłem w garażu zobaczyć co sie dzieje z moja niunia.Na poczatek wymontowałem i sprawdziłem czujnik g28.Wg danych jakie mialem (google) jest sprawny bo pokazuje poprawne parametry ( 500-1000omów).Więc ponowny montaż.Odpalam auto i dalej to samo Podłamany zadzwoniłem do kolesia który przyjechał do mnie z testerem diagnostycznym ,,dominator,, Podłączamy do audi i pokazują się następujące błędy: 00513 00553 01126 No to się załamałem.Podmieniłem przepływke i dalej to samo żadnego błędu nie moge wykasowac. Czy jest to możliwe żeby przeskoczył rozrząd dlatego wyskakują takie błędy??Pomóżcie pany bo ręce opadają
przemek4net Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 powiedz mi co stoi na przeszkodzie skopiowac poza kodem bledu takze jego opis? Czy nie lepiej kupic kabel diagnostyczny za kilkadziesiac zyla niz wolac "kogos z testerem"?
adi d16a9 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Kolego spokojnie już zamówiony dojdzie na dniach.Ale przecież nie w tym problem prawda??? 00513-czujnik prędkości silnika G28 00553-czujnik masy przepływu powietrza 01126-sygnał prędkości silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się