Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam, mam o to taki obrazek: po lewej stronie odczyt 01-silnik, po prawej 17-licznik Auto stoi od pięciu godzin w temp. otoczenia koło 2*C. Do tego dziś przejechało może 4km przez cały poranek. Moje problemy to: - złe wskazania licznika dot. temp. (nigdy nie dochodzi do 90*C, a termostat wymieniony na oryginalny z ASO) - podczas porannego rozruchu muszę go kręcić koło 3 sek aby odpalił Do moderatorów. Bardzo przepraszam za powielenie tematu, ale wynikło to z problemu które opisałem tu: http://a4-klub.pl/sugestie-uwagi-21/problem-jednym-tematow-259762/ zapomniałem dodać silnik to AWX jeśli miało by to jakieś znaczenie
Sztomel Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zrobiłeś odczyt na prawie zimnym silniku z obydwu czujników - OK ale mogłeś zrobić jeszcze taki sam przy rozgrzanym silniku po przejechaniu powiedzmy jeszcze 15 km (wtedy już musi mieć temperaturę roboczą). Widać, że czujnik G2 zaniża wskazania o prawie 10*C względem G62 więc teraz przydałoby się zobaczyć czy taka sama różnica lub większa/mniejsza występuje na rozgrzanym silniku. Dodatkowo może być też i tak, że czujnik G2 może mieć skokowe wahania temperatury w czasie jazdy więc możesz się też pokusić o zlogowanie wartości w 003 grupie 17 Instruments w czasie normalnej jazdy począwszy od odpalenia zimnego silnika aż do czasu kiedy zrobisz nim powiedzmy te 15 km. W logu będzie widać czy temperatura rośnie ciągle czy też czasami spada jej wartość nienaturalnie lub są wyraźne skoki temperatury co wskazywać będzie albo na usterkę czujnika G2 albo wiązki do niego idącej z zegarów. Identycznie możesz też kolejnego dnia zlogować wartości z czujnika G62 - oczywiście taki log będzie miał zapis z około 5-10 minut w zależności od warunków terenowych i ruchu w jakim będziesz logował sobie te grupy.
Lukasz_mk2 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 poniżej logi: 01-Silnik: Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odrazu po zamknięciu grupy 007, przeszłem na 17-licznik i widać tu dużą różnicę między pomiarem z licznika (oczywiście chodzi mi o ostatnie wyniki z silnika) - prawie 8*C Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Do wszystkiego mogę jeszcze dodać że auto prawie w ogóle dziś nie jeździło (przed pomiarem przejechało 3km koło godz. 9 rano, a pomiar wykonany ok. godzi. 16), więc temperatura w grupie 3 też chyba za wysoka - 40*C
Sztomel Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Oczywiście czujnik podwójny temperatury do wymiany a swoją drogą termostat też nie pozwala na osiągnięcie temperatury wyższej niż 85*C w porywach a mimo to wskazówka na wskaźniku w zegarach powinna przy temp. 85*C odczytanej z grupy 07 i prawidłowym odczycie z czujnika G2 stać równo na 90*C a tak nie jest.
Lukasz_mk2 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Dzięki za podpowiedź, wymieniłem ten czujnik wczoraj i póki co na zegarach jest równo 90 stopni. Niestety nie udało mi się podpiąć vaga bo mi wczoraj odmówił posłuszeństwa, ale myślę że będzie juz dobrze Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się